Samodzielny Publiczny Specjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej "ZDROJE" ogłasza przetarg
- Adres: 70-780 Szczecin, ul. Mączna
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 918 806 260 , fax. 918 806 203
- Data zamieszczenia: 2020-11-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Specjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej "ZDROJE"
ul. Mączna 4
70-780 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
tel. 918 806 260, fax. 918 806 203
REGON: 29141100000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.szpital-zdroje.pl/zamowienia-publiczne
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Kompleksowa obsługa bankowa wraz z uruchomieniem kredytu obrotowego w rachunku oraz udzielenie kredytu z przeznaczeniem na refinansowanie wcześniej zaciągniętego zobowiązania dla SPSZOZ „Zdroje - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
I. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa obsługa bankowa wraz z uruchomieniem kredytu obrotowego w rachunku w kwocie 6 500 000,00 zł oraz udzielenie kredytu z przeznaczeniem na refinansowanie wcześniej zaciągniętego zobowiązania dla SPSZOZ „Zdroje”. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66100000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zgodnie z SIWZ
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W celu spełniania ww. warunku Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że posiada a) zezwolenie na rozpoczęcie działalności przez Bank wydane przez Komisje Nadzoru Finansowego (w przypadku banków, które prawo do prowadzenia działalności wywodzą stąd, iż powstały w drodze rozporządzenia – wskazanie publikatora właściwego aktu prawnego), Celem potwierdzenia spełniania warunku dot. sytuacji ekonomicznej i finansowej, Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. Ocena spełniania ww. warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz oferty zgodnie z Rozdziałem I pkt 4 SIWZ; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz. Ww. oświadczenie należy złożyć w następującej formie: 1/ W formie pisemnej albo 2/ w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym. 2) Oświadczenie, - według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ; W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Ww. oświadczenie należy złożyć w następującej formie: 1/ W formie pisemnej albo 2/ w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym 3) Oświadczenia, zgodnie z Rozdziałem VI pkt 2 ppkt 1 – 2 wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ; W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców ww. oświadczenie, potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Ww. oświadczenie należy złożyć w następującej formie: 1/ W formie pisemnej albo 2/ w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym 4) Odpowiednie pełnomocnictwa tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I pkt 5 i 12 SIWZ lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział III pkt 1 SIWZ); Ww. pełnomocnictwa należy złożyć w oryginale (w formie pisemnej – z własnoręcznym podpisem albo w postaci elektronicznej – opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub kopii notarialnie potwierdzonej (w formie pisemnej – własnoręcznym podpisem notariusza albo w postaci dokumentu elektronicznego potwierdzonego za zgodność z oryginałem przez notariusza). 5) Informacji od wykonawcy wskazującej części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania firm podwykonawców o ile są znane – oświadczenie na załączniku nr 1. 6) Informacji dot. art. 13 lub art. 14 RODO - oświadczenie na załączniku nr 1.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- WYBÓR BANKU DO PROWADZENIA OBSŁUGI BANKOWEJ GMINY POLICE I JEJ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH W LATACH 2024-2027
Dodano: 2023-10-24 - Kompleksowa obsługę bankową wraz z uruchomieniem kredytu obrotowego w rachunku SPSZOZ „Zdroje"
Dodano: 2021-01-28 - Wybór banku do prowadzenia obsługi bankowej Gminy Police i jej jednostek organizacyjnych w latach 2021-2022
Dodano: 2020-11-02 - Wybór banku do prowadzenia obsługi bankowej Gminy Police i jej jednostek organizacyjnych w latach 2021-2022
Dodano: 2020-10-19 - Prowadzenie kompleksowej obsługi bankowej Powiatu Polickiego, powiatowych jednostek organizacyjnych – w tym Starostwa Powiatowego w Policach
Dodano: 2020-04-20 - Prowadzenie kompleksowej obsługi bankowej Powiatu Polickiego, powiatowych jednostek organizacyjnych – w tym Starostwa Powiatowego w Policach
Dodano: 2020-04-03 - KOMPLEKSOWA OBSŁUGA BANKOWA BUDŻETU GMINY BIERZWNIK I JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH GMINY BIERZWNIK W OKRESIE OD 12.04.2020 DO 11.04.2024
Dodano: 2020-03-16 - Bankowa obsługa budżetu Powiatu Stargardzkiego oraz jednostek organizacyjnych Powiatu Stargardzkiego
Dodano: 2018-09-04 - Kompleksowa obsługa bankowa budżetu gminy i jednostek organizacyjnych Gminy Białogard
Dodano: 2017-11-23