Przetargi.pl
Kompleksowa obsługa bankowa Górnośląskiej Agencji Rozwoju Regionalnego S.A.

Górnośląska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. ogłasza przetarg

  • Adres: 40-039 Katowice, ul. Powstańców 17
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-32 7285800 , fax. 0-32 7285803
  • Data zamieszczenia: 2009-07-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Górnośląska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A.
    ul. Powstańców 17 17
    40-039 Katowice, woj. śląskie
    tel. 0-32 7285800, fax. 0-32 7285803
    REGON: 27002386500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowa obsługa bankowa Górnośląskiej Agencji Rozwoju Regionalnego S.A.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zamówienie obejmuje: 1.1 prowadzenie rachunku bankowego podstawowego oraz rachunków pomocniczych (PLN, waluty) - w tym: operacje rozliczeniowe - bankowość elektroniczna (rachunków bankowych maksymalnie 50; ilość przelewów w skali miesiąca wychodzących maksymalnie 700 i przychodzących maksymalnie 300). Na świadczenie w/w usługi składają się następujące czynności: - otwieranie, prowadzenie i zamykanie rachunków bankowych w zależności od potrzeb Zamawiającego, - wpłaty i wypłaty gotówkowe, - transakcje bezgotówkowe, - rozliczenia za pomocą czeków rozrachunkowych, - rozliczenia zagraniczne, - realizacja przelewów elektronicznych i papierowych, - realizacja transakcji poprzez system bankowości elektronicznej, - operacje czekowe krajowe i zagraniczne, - dzienne wyciągi bankowe pobierane w formie elektronicznej lub papierowej (do wyboru przez Zamawiającego), - potwierdzenia dokonanych operacji bankowych i sald rachunków według potrzeb Zamawiającego (elektronicznie, a w razie potrzeby papierowo), - archiwizacja elektroniczna historii rachunku bankowego przez cały okres obowiązywania umowy, - przelewy miedzy rachunkami, - bezpłatne wydawanie kart debetowych, - bezpłatne wydawanie kart kredytowych. 1.2 deponowanie środków - (przedział wartościowy minimalnie 100.000 zł maksymalnie 25.000.000 zł) Na świadczenie w/w usług składają się następujące czynności: - oprocentowanie środków na rachunkach bieżących, - prowadzenie rachunków lokat niestandardowych, - krótkookresowe lokaty środków, w tym over night. 1.3 zaciąganie kredytów - promes - gwarancji przedział wartościowy: (od 100.000 zł - do 300.000 zł) - dla kredytów, (od 1.000.000 zł - do 3.000.000 zł ) - dla gwarancji. Na prowadzenie w/w usług składają się następujące czynności: - przyznanie limitu zadłużenia w rachunku bieżącym, - udzielanie kredytów, - udzielanie gwarancji bankowych. 1.4 inne usługi bankowe W/w usługi obejmują następujące czynności: - wydawanie opinii i zaświadczeń o stanie środków na rachunkach bankowych i obrotach na rachunkach bankowych na potrzeby zamawiającego - w ilości: do 20 dokumentów w okresie 3 lat, - usługi sejfowe - skrytki do przechowywania dokumentów formatu A4 (21 x 29,7 cm) w okresie 3 lat. Łączna objętość skrytek winna wynosić od 90.000 cm 3 do 120.000 cm3 - doradztwo finansowe w zakresie optymalnej oferty bankowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki realizacji: 1.1 możliwość korzystania z wpływów bieżących do realizacji zleceń płatniczych, 1.2 możliwość pobierania z rachunku podstawowego kosztów przelewów z rachunków pomocniczych, wskazanych przez zamawiającego, z wyszczególnieniem których rachunków dotyczą, 1.3 możliwość automatycznego przesuwania na rachunek podstawowy odsetek naliczonych na wskazanych przez zamawiającego rachunkach pomocniczych, 1.4 miesięczne naliczanie odsetek na rachunkach prowadzonych w PLN i w walutach, 1.5 wyciągi bankowe dotyczące otwieranych lokat winny zawierać następujące informacje: kwota lokaty, oprocentowanie, wyliczone odsetki należne po zakończeniu lokaty, okres na jaki założono lokatę, 1.6 dostępność wyciągów bankowych od godziny 9 ??, 1.7 bezpłatna realizacja przelewów wewnętrznych pomiędzy rachunkami otwartymi w tym samym banku, 1.8 brak możliwości pobierania opłat i prowizji od wpłat gotówkowych własnych i dokonywanych przez osoby fizyczne lub prawne na rzecz zamawiającego, 1.9 bezpłatne szkolenie z zakresu obsługi systemu bankowości elektronicznej, 1.10 możliwość udzielania informacji telefonicznej o wszystkich operacjach na podstawie hasła podanego przez osoby upoważnione, 1.11 bieżąca łączność z wyznaczonym przedstawicielem - doradcą, 1.12 Wykonawca winien posiadać zapewnienie o bezpieczeństwie elektronicznego systemu łączy z bankiem, 1.13 udostępnienie wersji rejestracji historii rachunku na trwałym nośniku informacji, 1.14 przynajmniej jeden oddział banku winien być zlokalizowany w Katowicach, 1.15 udostępnienie w systemie bankowości elektronicznej i na stronie internetowej informacji o aktualnych kursach walut. 2. Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. 1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami: A - cena łączna (koszt): prowadzenia rachunków bankowych (podstawowego i pomocniczych), operacje rozliczeniowe, bankowość elektroniczna. Przy założeniu: - 700 przelewów w skali miesiąca - 8.400 rocznie - 25.200 w okresie 3 lat, - prowadzenie 50 rachunków bankowych. A = ( x 36 miesięcy) + ( x 25.200) = zł (brutto/netto) cena prowadzenia rachunków cena przelewu WAGA 70% W trakcie wyboru oferty Zamawiający będzie brał pod uwagę cenę łączną, która stanowić będzie 70 % wartości oferty i wyniesie zł/netto zł/brutto. B - cena łączna innych usług bankowych: - Ba - cena udostępniania skrytek bankowych w celu przechowywania dokumentów formatu A4 (21 x 29,7 cm). Łączna objętość skrytek winna wynosić od 90.000 cm3 do 120.000 cm3. W celu porównywalności ofert należy przyjąć pełne wykorzystanie skrytek w okresie 3 lat. Ba = ( x ) x 3 = zł (brutto/netto) Cena 1 skrytki na rok ilość skrytek - Bb - cena wydawania opinii lub zaświadczeń o stanie środków na rachunkach bankowych i obrotach na rachunkach bankowych wg potrzeb Zamawiającego. W celu porównywalności ofert należy przyjąć ilość 20 w okresie 3 lat. Bb = x 20 = zł. (brutto/netto) Cena za 1 sztukę B = Ba + Bb (brutto/netto) WAGA 5% W trakcie wyboru oferty Zamawiający będzie brał pod uwagę cenę łączną, która stanowić będzie 5 % wartości oferty i wyniesie zł/netto, zł/brutto. C - cena łączna kredytów i gwarancji: - Ca - cena ( koszt) kredytu krótkoterminowego. W celu porównywalności ofert należy przyjąć WIBOR 1 M według notowań z dnia 02.06.2009 r. oraz założenie korzystania z kredytu krótkoterminowego w każdym roku w wysokości 300.000 zł - w okresie 3 lat. Oferowana przez Zamawiającego forma zabezpieczenia: blokada środków na rachunku bankowym. - Ca = [( x 300.000) + [ (WIBOR 1 M - lub + ) x 300.000] x 3 = zł (brutto/netto) Prowizja wstawić właściwy znak i wpisać wysokość marży (+ lub -) - Cb - cena ( koszt) gwarancji bankowych, w celu porównywalności ofert, przy założeniu korzystania przez Zamawiającego z gwarancji bankowej w wysokości 3.000.000 zł w okresie 3 lat Cb = ( % x 3.000.000) + ( % x 3.000.000) x 36 m-cy = zł (brutto/netto) Prowizja wstępna prowizja od wykorzystanej kwoty miesięcznie C = Ca + Cb zł (brutto/netto) WAGA 15% W trakcie wyboru oferty Zamawiający będzie brał pod uwagę cenę łączną, która stanowić będzie 15 % wartości oferty i wyniesie zł/netto, zł/brutto. D - oprocentowanie deponowanych środków - lokaty krótkoterminowe - D - wysokość oprocentowania (stopa procentowa) środków pieniężnych na lokatach krótkoterminowych w skali jednego roku. W celu porównywalności ofert należy przyjąć WIBID 1 M według notowań z dnia 02.06.2009 r. D = WIBID 1 M + lub - = % Wskaźnik korekty banku (+ lub -) WAGA 8% W trakcie wyboru oferty Zamawiający będzie brał pod uwagę oprocentowanie, które stanowić będzie 8 % wartości oferty i wyniesie %. E - oprocentowanie środków: na rachunkach bieżących - wysokość oprocentowania (stopa procentowa) środków pieniężnych na rachunkach bieżących w skali jednego roku. W celu porównywalności ofert należy przyjąć WIBID 1 M według notowań z dnia 02.06.2009 r. E = WIBID 1 M + lub - = % Wskaźnik korekty banku (+ lub -) WAGA 2% W trakcie wyboru oferty Zamawiający będzie brał pod uwagę oprocentowanie, które stanowić będzie 2 % wartości oferty i wyniesie %. 2. 2. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi zasadami przyznawania punktów: L.p. Kryterium Wyszczególnienie Skala punktów 2.1. A cena prowadzenia rachunku bankowego podstawowego oraz pomocniczych (PLN, waluty) - operacje rozliczeniowe - bankowość elektroniczna 70 2.2. B cena innych usług bankowych 5 2.3. C cena zaciągania kredytów- gwarancji 15 2.4. D wysokość oprocentowania deponowanych środków - lokaty krótkoterminowe 8 2.5. E wysokość oprocentowania środków: na rachunkach bieżących 2 Razem 100 2. 2. 1. Kryterium A Łączna cena prowadzenia rachunku bankowego podstawowego oraz pomocniczych - operacje rozliczeniowe - bankowość elektroniczna -wg poniższego wzoru: P a = (Cno / Cbo) x 70 gdzie: P a - liczba punktów Cno - oznacza najniższą cenę spośród cen zaproponowanych we wszystkich ofertach Cbo - oznacza cenę badanej oferty Maksymalna liczba punktów 70 2. 2. 2. Kryterium B Cena łączna innych usług - obejmuje koszt udostępnienie skrytek bankowych oraz wystawienia 20 opinii - wg poniższego wzoru: P b = (Ono / Obo) x 5 gdzie: P b- liczba punktów Obo - oznacza cenę badanej oferty Ono - oznacza cenę najniższą spośród cen zaproponowanych we wszystkich ofertach Maksymalna liczba punktów 5 2. 2. 3. Kryterium C Cena łączna kredytów, limitów zadłużenia w rachunku bieżącym i gwarancji - wg poniższego wzoru: P c = (Ono / Obo) x 15 gdzie: P c - liczba punktów Obo - oznacza cenę badanej oferty Ono - oznacza cenę najniższą spośród cen zaproponowanych we wszystkich ofertach Maksymalna liczba punktów 15 Dla wyliczenia kosztu kredytu należy przyjąć stopę referencyjną WIBOR 1M (na dzień 02.06.2009 r. + marża banku + prowizja ) 2. 2. 4. Kryterium D Oprocentowania zdeponowanych środków na lokatach krótkoterminowych - wg poniższego wzoru: P d = (Obo / Ono) x 8 gdzie: P d - liczba punktów Obo - oznacza oprocentowanie badanej oferty Ono - oznacza najwyższą stawkę oprocentowania Maksymalna liczba punktów 8 2. 2. 5. Kryterium E Oprocentowania środków na rachunkach bieżących- wg poniższego wzoru: P e = (Obo / Ono) x 2 gdzie: P e - liczba punktów Obo - oznacza oprocentowanie badanej oferty Ono - oznacza najwyższą stawkę oprocentowania Maksymalna liczba punktów 2 Wzór na łączne obliczenie punktów: WP = P a + P b + P c + P d + P e WP - łączna ilość punktów P a - kryterium A - liczba punktów za ceną prowadzenia rachunków, operacje rozliczeniowe, bankowość elektroniczną P b - kryterium B - liczba punktów za łączną cenę innych usług bankowych P c - kryterium C - liczba punktów za łączną cenę kredytów i gwarancji P d - kryterium D - liczba punktów za oprocentowanie deponowanych środków na lokatach krótkoterminowych P e - kryterium E - liczba punktów za oprocentowanie środków na rachunkach bieżących Maksymalna łączna liczba punktów dla kryteriów : A + B + C + D + E wynosi 100 punktów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykaz dokumentów wymaganych od Wykonawcy: 1.1. oświadczenie potwierdzające, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 1), 1.2. oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z przedłożonymi warunkami umownymi i akceptuje je (załącznik nr 1), 1.3. oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się i zaakceptował warunki niniejszej specyfikacji (załącznik nr 1), 1.4. koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawa nakłada obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, 1.5. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - oryginał lub kopia potwierdzona przez osobę/osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy, 1.6. pełnomocnictwo osoby upoważnionej do reprezentowania Wykonawcy w przypadku gdy nie jest to osoba, której umocowanie wynika z przedłożonego odpisu z właściwego rejestru lub wypisu z ewidencji działalności gospodarczej - oryginał lub kopia potwierdzona przez osobę/osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy, 1.7. regulamin prowadzenia rachunków bankowych obowiązujący u Wykonawcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: wysokość oprocentowania
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.garr.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach