Przetargi.pl
Kompleksowa obsługa bankowa Budżetu Powiatu Strzeleckiego

Powiat Strzelecki (MP) ogłasza przetarg

  • Adres: 47-100 Strzelce Opolskie, ul. Jordanowska 2
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4401703, 4401783 , fax. 077 4401701
  • Data zamieszczenia: 2009-11-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Strzelecki (MP)
    ul. Jordanowska 2 2
    47-100 Strzelce Opolskie, woj. opolskie
    tel. 077 4401703, 4401783, fax. 077 4401701
    REGON: 53141223700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiatstrzelecki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowa obsługa bankowa Budżetu Powiatu Strzeleckiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zmówienia jest trzyletnia kompleksowa obsługa bankowa budżetu Powiatu Strzeleckiego w okresie 01.01.2010 ÷ 31.12.2012 r. polegająca na: 1. Otwarciu, prowadzeniu i zamykaniu rachunków bankowych w zależności od potrzeb zamawiającego: rachunku bieżącego budżetu Powiatu Strzeleckiego, rachunków bankowych jednostki Starostwa Powiatowego w Strzelcach Opolskich, rachunków bankowych jednostek organizacyjnych Powiatu Strzeleckiego sukcesywnie wraz z wygaszeniem umów obecnie obowiązujących. 2. Możliwości złożenia dyspozycji stałego otwierania lokat typu: overnight (bez limitów) weekendowe (bez limitów). 3. Realizacja transakcji poprzez system bankowości elektronicznej (przelewy). 4. Korzystaniu z międzynarodowych kart płatniczych z odroczonym terminem płatności. 5. Udziale w emisji obligacji komunalnych. 6. Wpłaty i wypłaty gotówkowe. 7. Codziennym odbieraniu w dni robocze z punktu kasowego mieszczącego się w siedzibie Zamawiającego wpływów gotówki na następujących warunkach: w poniedziałki w godz. od 1500 ÷1530, w pozostałe dni w godz. od 1430 ÷1500. 8. Udzieleniu kredytu w rachunku bieżącym na pokrycie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu budżetowego - limit do wysokości 3.000.000 złotych. 9. Możliwości negocjacji stopy oprocentowania kredytu w rachunku bieżącym. 10. Lokowaniu pojawiających się czasowo wolnych środków finansowych, z możliwością ich wycofania w dowolnym czasie, a w przypadku wcześniejszego zerwania lokaty wypłacenia prze bank odsetek za faktyczną liczbę dni przechowywania środków na rachunku. 11. Doradztwie w zakresie wykorzystania środków pomocowych Unii Europejskiej (przeprowadzanie analiz efektywności projektów z punktu widzenia warunków i zasad wyboru przedsięwzięć przewidzianych do współfinansowania w ramach programów przedakcesyjnych i funduszy strukturalnych UE). 12. Dokonywaniu kwartalnej kapitalizacji odsetek. 13. Przekazywaniu do siedziby Zamawiającego wyciągów bankowych w następnym dniu roboczym do godz. 15.00. 14. Dostarczaniu czeków gotówkowych do siedziby Zamawiającego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661100003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga złożenia wadium na poszczególne zadanie w wysokości: 4.200,00 zł. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu: przelewem na rachunek Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Leśnicy O/Strzelce Opolskie, ul. Gogolińska 2, Nr 52 8907 1089 2002 0090 0007 0006 za datę wniesienia wadium w pieniądzu uważa się datę wpływu pieniędzy na konto Zamawiającego; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowej-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 3. Wadium w innej formie niż pieniężna winno obowiązywać od dnia składania ofert i zostać złożone w oryginale przed upływem terminu składania ofert w Kasie Starostwa Powiatowego w Strzelcach Opolskich , ul. Jordanowska 2, 47-100 Strzelce Opolskie. Ponadto do oferty należy dołączyć kserokopię polecenia przelewu lub innej formy wadium. Oferta niezabezpieczona akceptowaną formą wadium zostanie wykluczona bez rozpatrywania.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału wykonawców w postępowaniu są następujące: 1)o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2)Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na mocy art.24, ust.1,2,4 ustawy Pzp., 3)Złożą ofertę zgodnie z warunkami specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Warunki szczegółowe wymagane od wykonawców: Warunkiem szczególnym w zakresie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień jest posiadanie zezwolenia Komisji Nadzoru Bankowego, jeżeli ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. - Prawo bankowe (Dz. U. z 2002 r. Nr 72, poz. 665 ze zm.) nakłada obowiązek posiadania zezwolenia, na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem. W przypadku Banku Państwowego (art. 14 i następne Prawa Bankowego) wystarczy podanie rocznika, numeru i pozycji właściwego Dziennika Ustaw zawierającego rozporządzenie o utworzeniu banku. Warunkiem szczególnym w zakresie znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającego wykonanie zamówienia jest wskazanie, iż Wykonawca: Posiada współczynnik wypłacalności obliczony zgodnie z metodologią NBP na koniec pierwszego półrocza 2009 r., nie mniejszy niż 8%. Sprawdzenie spełniania warunków j.w. odbywać się będzie poprzez badanie treści dokumentów załączonych w treści oferty oraz innych koniecznych czynności zmierzających do zbadania poprawności i wiarygodności złożonej oferty wg formuły spełnia, nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się następujące dokumenty: formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ; Zezwolenie Komisji Nadzoru Bankowego, jeżeli ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (Dz. U. z 2002 r. Nr 72, poz. 665 ze zm.) nakłada obowiązek posiadania zezwolenia, na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem. W przypadku Banku Państwowego (art. 14 i następnie Prawa Bankowego) wystarczy podanie rocznika, numeru i pozycji właściwego Dziennika Ustaw zawierającego rozporządzenie o utworzeniu banku. W celu potwierdzenia , że Wykonawca spełnia warunek szczególny w zakresie znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia jest wykazanie, iż Wykonawca posiada współczynnik wypłacalności obliczony zgodnie z metodologią NBP na koniec półrocza 2009 r. nie mniejszy niż 8%, Wykonawca przedłoży: Sprawozdanie finansowe albo jego część, a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego inne dokumenty potwierdzające wysokość współczynnika wypłacalności na koniec pierwszego półrocza 2009 r. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne zgodnie z art. 22 ust. 1 uPzp - załącznik nr 2 do SIWZ; w przypadku występowania kilku podmiotów pisemne pełnomocnictwo Wykonawców do reprezentowania ich w postępowaniu. Wykonawcy ustalają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu w formie pisemnego pełnomocnictwa (art. 23 ustawy Pzp), w przypadku występowania pełnomocnika, pełnomocnictwo do podpisania oferty (np. gdy w imieniu wykonawcy występuje inna osoba), sporządzony przez wykonawcę wzór umowy, parafowany/podpisany przez osobę uprawnioną do reprezentowania wykonawcy, zawierający postanowienia zawarte w Część I, pkt 16 SIWZ kserokopia wniesienia wadium. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, stosuje się przepisy § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie rodzajów dokumentów, jakie może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2008 r. Nr 188, poz. 1155 z późn. zm.). Nie złożenie jakiegokolwiek dokumentu z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 uPzp skutkuje wykluczeniem Wykonawcy i odrzuceniem oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Miesięczna zryczałtowana opłata za odbiór gotówki
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.biuletyn.info.pl/php/strona.php3?bip=bip_powst&id_dzi=4&lad=a&id_men=12
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach