Przetargi.pl
kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Sicienko i jednostek organizacyjnych,

Gmina Sicienko ogłasza przetarg

  • Adres: 86-014 Sicienko, ul. Mrotecka 9
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 55 41 223, 0-52 58 70 755 , fax. 052 5870407
  • Data zamieszczenia: 2014-11-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sicienko
    ul. Mrotecka 9 9
    86-014 Sicienko, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 55 41 223, 0-52 58 70 755, fax. 052 5870407
    REGON: 00054702300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.sicienko.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Sicienko i jednostek organizacyjnych,
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie kompleksowej obsługi bankowej budżetu Gminy Sicienko i jednostek organizacyjnych, tj. Urzędu Gminy w Sicienku, Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Sicienku, Gminnego Ośrodka Kultury w Sicienku, Gminnej Biblioteki Publicznej w Sicienku, Biura Obsługi Szkół Samorządowych w Sicienku, Szkoły Podstawowej w Kruszynie, Szkoły Podstawowej w Strzelewie, Szkoły Podstawowej w Samsiecznie, Szkoły Podstawowej w Trzemiętowie, Zespołu Szkół w Sicienku, Zespołu Szkół w Wojnowie, Zakładu Komunalnego w Sicienku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia 1. Obsługa budżetu obejmuje: 1) zapewnienie wykonywania czynności związanych z obsługą budżetu Gminy Sicienko i jednostek organizacyjnych w poniedziałki, środy i czwartki w godzinach od 8.00 do 15.00, we wtorki od 8.00 do 17.00 i w piątki od 8.00 do 14.00, na terenie miejscowości będącej siedzibą Urzędu Gminy oraz zapewnienie realizacji przelewów od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 17.00 2) otwarcie i prowadzenie 41 rachunków ( w PLN) zamawiającego i jednostek organizacyjnych Gminy Sicienko ( podstawowych, pomocniczych, dochodów własnych), 3) otwieranie dodatkowych rachunków bieżących i pomocniczych w trakcie wykonywania bankowej obsługi budżetu Gminy Sicienko i jej jednostek organizacyjnych- na pisemny wniosek, 4) możliwość otwierania rachunków walutowych lub możliwość przeprowadzenia rozliczeń w walutach wymienialnych, 5) obsługę operacji finansowych budżetu Gminy Sicienko i jej jednostek organizacyjnych z zastosowaniem jednolitych procedur, 6) oprocentowanie środków na rachunkach, liczone jako dzienna stawka WIBID 1M ustalana z ostatniego dnia roboczego miesiąca poprzedzającego miesiąc za który będzie naliczone oprocentowanie i współczynnika określonego w złożonej ofercie, kapitalizacja następować będzie raz na koniec miesiąca, w ostatnim dniu kalendarzowym, 7) wydawanie opinii bankowej, zaświadczeń o prowadzonych rachunkach bankowych, potwierdzeń wpłat i wypłat, blankietów czeków - bez opłat i prowizji, 8) dokonywanie wpłat i wypłat gotówkowych przez osoby upoważnione, działające w imieniu posiadaczy rachunków- bez opłat i prowizji,, 9) możliwość wypłaty gotówki wg nominałów określonych każdorazowo przez posiadaczy rachunków, 10) możliwość wymiany gotówki na nominały o mniejszej wartości- banknoty i bilon, 11) przyjmowanie wpłat gotówkowych od osób trzecich na rachunki zamawiającego. Zamawiający wymaga by wykonawca nie obciążał płatników prowizjami od wpłat na rzecz Gminy Sicienko i jej jednostek organizacyjnych, 12) wypłaty gotówkowe na rzecz osób fizycznych wskazanych przez posiadacza rachunku w zleceniach wypłaty gotówkowej- wypłata świadczeń rodzinnych, świadczeń z funduszu alimentacyjnego i zasiłków dla opiekunów. Wypłata maksymalnie w dwóch dniach pomiędzy 15 i 20 dniem miesiąca, 13) zapewnienie elektronicznego systemu obsługi bankowej, jego wdrożenie w standardzie zapewniającym pełne bezpieczeństwo zgodnie z przepisami prawa, w zakresie bankowej obsługi finansowej, jednolitego dla rachunków bankowych wszystkich jednostek organizacyjnych Gminy Sicienko, przekazywanie i instalowanie wersji aktualizującej w okresie trwania umowy oraz świadczenie serwisu oprogramowania bez opłat i prowizji. Wykonawca (bank) zapewni instalację (uruchomienie) stanowisk bankowości elektronicznej oraz poprawne działanie oprogramowania bankowości elektronicznej na stanowiskach komputerowych wskazanych przez Zamawiającego, oraz zapewni wszelkie dodatkowe akcesoria zapewniające bezpieczeństwo pracy dla użytkowników systemu bankowości elektronicznej, a zwłaszcza dla podpisujących przelewy. Jeżeli system, który oferuje Wykonawca, wymaga zastosowania dodatkowych akcesoriów, wówczas Wykonawca dostarczy odpowiednią ilość narzędzi bankowości elektronicznej np.: tokeny, karty, czytniki, czy inne. Wykonawca przeszkoli pracowników Zamawiającego z zakresu obsługi systemu. Zamawiający nie przewiduje opłat (abonamentu) za korzystanie z bankowości elektronicznej. Dopuszcza się zastosowanie systemu , który nie wymaga instalacji na urządzeniach Zamawiającego, jeżeli Wykonawca zapewni taką samą funkcjonalność systemu, poprzez dostęp do niego przez stronę internetową, 14) system bankowości elektronicznej winien zapewnić co najmniej: - realizację przelewów od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 17.00, - dokonywanie operacji w czasie rzeczywistym, - uzyskiwanie w czasie rzeczywistym wiadomości o wszystkich operacjach i saldach na rachunkach bieżących i pomocniczych, -składanie poleceń przelewu ze wszystkich w/w rachunków w ramach dostępnych środków, - import przelewów przygotowanych we własnym systemie informatycznym Zamawiającego do systemu elektronicznej obsługi rachunków bankowych w formacie umożliwiającym wczytanie tych danych. Zamawiający przygotuje pliki w formacie wymaganym przez Wykonawcę, - generowanie (wydruk) wyciągów bankowych nie wymagających stempla bakowego, - generowanie ( wydruk) historii do rachunku bankowego za okres 1 roku - potwierdzenie zrealizowania przelewu w systemie on-line (po realizacji przelewu natychmiastowa informacja w systemie bakowości internetowej), - możliwość wykonywania operacji na różnych rachunkach jednostki przez kilku użytkowników w tym samym czasie, - przechowywanie przelewów i wyciągów w archiwum systemu co najmniej przez okres 1 roku - możliwość autoryzowania zleceń płatniczych za pomocą elektronicznego klucza, - nadawanie nowych bądź zmiana istniejących uprawnień użytkowników systemu w dowolnym momencie obowiązywania umowy, na podstawie pisemnej dyspozycji, - pełną informację o procesie autoryzacji zleceń, poprzez podanie daty i godziny podpisu zlecenia przez każdą z osób, - możliwość przeszukiwania zbiorów wszystkich operacji na wszystkich rachunkach wg nazwy kontrahenta, daty, okresu i kwoty, 15) w przypadku awarii uniemożliwiającej wysyłanie przelewów w formie elektronicznej, bank umożliwi realizację poleceń przelewu w formie papierowej w tej samej cenie, w dniu ich złożenia lub w dniu wskazanym do dyspozycji jako data do realizacji, 16) w systemie bankowości elektronicznej obsługiwane będą rachunki wskazane w pkt.4 ppkt.1 z wyłączeniem rachunku Kasy Zapomogowo- Pożyczkowej, 17) sporządzanie wyciągów bankowych w wersji papierowej z potwierdzeniem operacji bankowych dla każdego rachunku bankowego. Wyciągi muszą być sporządzane za dni, w których na rachunku bankowym wystąpiły obroty, 18) możliwość deponowania wolnych środków pieniężnych znajdujących się na rachunkach podstawowych, rachunkach dochodów własnych i rachunkach środków Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych Zamawiającego (wskazanych w pkt.4 ppkt.1 a,b,c) na lokatach terminowych automatycznych typu overnight i weekendowych, automatycznie tj. bez dodatkowych formalności, na koniec dnia- bez opłat i prowizji. Powrót środków pieniężnych z lokaty nastąpi następnego dnia roboczego do godziny 7.30 i będzie to pierwsza operacja na rachunku bankowym. Oprocentowanie liczone jako dzienna stawka WIBID ON i współczynnika określonego w złożonej ofercie. Współczynnik stały w okresie obowiązywania umowy. Kapitalizacja odsetek w ostatnim dniu kalendarzowym miesiąca, 19) możliwość deponowania wolnych środków pieniężnych na lokatach terminowych na pisemny wniosek Zamawiającego. Uruchomienie jak i rezygnacja z tej opcji może nastąpić w każdym momencie trwania umowy bez opłat i prowizji. Oprocentowanie liczone jako dzienna stawka WIBID ustalana z ostatniego dnia roboczego okresu poprzedzającego okres, za który naliczane będzie oprocentowanie i współczynnika określonego w złożonej ofercie. Współczynnik stały w okresie obowiązywania umowy. Kapitalizacja odsetek na koniec okresu obowiązywania lokaty. W przypadku rezygnacji z lokaty przed upływem terminu na jaki została zawarta, oprocentowanie od tych środków zostanie naliczone w wysokości odsetek ustalonych dla lokat typu overnight, 20) uruchomienie kredytu w rachunku bieżącym na pokrycie występującego w trakcie roku przejściowego deficytu budżetowego , do wysokości określonej w każdym roku przez Radę Gminy w uchwale budżetowej ( w projekcie uchwały na 2015 rok przewiduje się 500.000,00 zł). Szczegółowe warunki kredytu określi umowa, przy czym: - zabezpieczeniem kredytu będzie weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową, - każdy wpływ na rachunek bieżący będzie powodował zmniejszenie salda kredytu, - uruchomienie kredytu następować będzie bez żadnych prowizji i opłat, - wykonawca nie będzie pobierał prowizji i opłat od salda niewykorzystanej części kredytu, - kredyt powinien zostać postawiony do dyspozycji w ciągu dwóch dni od daty podpisania odrębnej umowy kredytowej, - zamawiający płaci odsetki od rzeczywistego zadłużenia, - oprocentowanie kredytu w rachunku będzie zmienne, liczone w oparciu o oprocentowanie WIBOR 1M wyliczonej jako średnia z ostatniego miesiąca poprzedzającego okres obrachunkowy +/- marża banku, - odsetki od wykorzystywanego kredytu naliczane będą w miesięcznych okresach obrachunkowych, przy czym pierwszy okres rozpoczyna się od dnia postawienia kredytu do dyspozycji Zamawiającego, kolejne okresy liczone są od następnego dnia po zakończeniu poprzedniego okresu, ostatni okres obrachunkowy kończy się w dniu poprzedzającym dzień całkowitej spłaty kredytu, 2. Bank dla czynności i usług będących przedmiotem zamówienia nie będzie pobierał innych, niż wymienione w Formularzu cenowym oferty prowizji, ani opłat z tytułu wykonywania obsługi bankowej budżetu Gminy Sicienko i jej jednostek organizacyjnych w terminie od 1 stycznia 2015 r. do 31 grudnia 2018 r., 3. Bank ponosi odpowiedzialność za wykonanie operacji niezgodnych z dyspozycją Zamawiającego i jego jednostek organizacyjnych, 4. Dodatkowe informacje dla wykonawcy: 1) aktualnie prowadzone rachunki bankowe a) rachunki podstawowe- 12 szt. b) rachunki Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych- 12 szt. c) rachunki wydzielonych dochodów własnych- 6 szt. d) pozostałe rachunki (pomocnicze)- 10 szt. e) rachunek Kasy Zapomogowo- Pożyczkowej 2) przelewy bankowe na rachunki w innych bankach- 1300 szt./mc 3) przelewy bankowe na rachunki w tym samym banku- 500 szt./mc 4) wartość wypłat gotówkowych- 195.500,00 PLN /mc 5) wartość wpłat gotówkowych- 232.000,00 PLN /mc 6) wartość gotówkowej wypłaty świadczeń rodzinnych, funduszu alimentacyjnego i zasiłków dla opiekunów - 60.000zł/mc 7) wymiana gotówki na nominały o mniejszej wartości- banknoty, bilon - 1000 zł/mc 8) wysokość kredytu na sfinansowanie przejściowego deficytu budżetowego określany jest corocznie w uchwale budżetowej- w projekcie uchwały na 2015 rok przewiduje się 500.000,00 zł. 5. Wykonawcy ubiegający się o zamówienie muszą posiadać/utworzyć na okres obowiązywania umowy oddział/filie w miejscowości będącej siedzibą Urzędu Gminy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Oprocentowanie rachunku bieżącego
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.sicienko.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach