Przetargi.pl
KOMPLEKSOWA OBSŁUGA BANKOWA BUDŻETU GMINY MIASTA GŁOWNO I JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH W OKRESIE OD 01.01.2020 R. DO 31.12.2022 R.

Gmina Miasta Głowno ogłasza przetarg

  • Adres: 95-015 Głowno, Młynarska
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 427 191 151 , fax. 427 191 151
  • Data zamieszczenia: 2019-12-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Głowno
    Młynarska 15
    95-015 Głowno, woj. łódzkie
    tel. 427 191 151, fax. 427 191 151
    REGON: 47205768400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.glowno.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    KOMPLEKSOWA OBSŁUGA BANKOWA BUDŻETU GMINY MIASTA GŁOWNO I JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH W OKRESIE OD 01.01.2020 R. DO 31.12.2022 R.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest obsługa bankowa budżetu Gminy Miasta Głowno i jednostek organizacyjnych w okresie od 01.01.2020 r. do 31.12.2022 r.” Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1. Bieżącą obsługę bankową, w tym: 1) otwarcie i prowadzenie w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r Prawo bankowe (Dz.U. z 2018r poz. 2187 z późn. zm.) rachunków bieżących i rachunków pomocniczych w złotych polskich dla budżetu Gminy oraz gminnych jednostek organizacyjnych, 2) realizacja zleceń płatniczych/przelewów z rachunków Zamawiającego i jego jednostek organizacyjnych na konta w banku obsługującym oraz konta w innych bankach, drogą elektroniczną i papierową, 3) przyjmowanie wpłat gotówkowych własnych i od osób trzecich na wszystkie rachunki bankowe Zamawiającego i jego jednostek organizacyjnych w placówkach banku lub punkcie kasowym bez pobierania opłat i prowizji, 4) dokonywanie wypłat gotówkowych z rachunku bankowego Zamawiającego i jego jednostek organizacyjnych w placówkach banku lub punkcie kasowym bez pobierania opłat i prowizji - w tym realizacja czeków gotówkowych i list wypłat, 5) zapewnienie Systemu Identyfikacji Płatności Masowych umożliwiającego ich jednoznaczną identyfikację i automatyczne elektroniczne księgowanie na indywidualnych kontach rozrachunkowych wpłacających w systemach księgowych wskazanych przez Zamawiającego, 6) oprocentowanie środków zgromadzonych na rachunkach bankowych według zmiennej stopy procentowej obliczonej jako iloczyn stawki WIBID 1M ostatniego dnia poprzedniego miesiąca i marży określonej przez bank w ofercie (stałej w okresie obowiązywania umowy), 7) zmiana oprocentowania będzie następowała w okresach miesięcznych każdego pierwszego dnia miesiąca, 8) kapitalizacja i naliczenie odsetek od środków na rachunkach bankowych będzie następować ostatniego dnia miesiąca. 9) przyjmowanie wolnych środków pieniężnych na negocjowane lokaty krótkoterminowe, 10) dostawa, instalacja, przeniesienie bazy danych, wdrożenie, przeszkolenie pracowników oraz pełnienie asysty technicznej i serwisu w zakresie systemu bankowości elektronicznej (w przypadku awarii systemu bankowości elektronicznej niezależnie od przyczyny jej wystąpienia lub powstania innej sytuacji uniemożliwiającej dokonywanie przelewów w formie elektronicznej realizacja przelewów złożonych w formie papierowej dokonywana będzie według stawki przewidzianej dla przelewów elektronicznych). 11) zapewnienie dostępu do bankowości elektronicznej dla Zamawiającego i jego jednostek organizacyjnych w niezbędnej ilości dostosowanej do potrzeb. Aktualna liczba użytkowników wynosi 40 przy czym Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany liczby użytkowników w trakcie trwania umowy, 12) w okresie obowiązywania umowy system bankowości elektronicznej musi zapewniać co najmniej: - dostęp do usług przez 24 godziny w każdym dniu roboczym, - dokonywanie operacji w czasie rzeczywistym, - dokonywanie przelewów bankowych w danym dniu roboczym na rachunek odbiorcy, - generowanie wyciągów bankowych, - wykonywanie raportów z operacji i transakcji za wskazane okresy z możliwością ich wydrukowania, - sporządzanie historii rachunku, - przechowywanie przelewów i wyciągów w archiwum systemu, - system musi spełniać wymogi bezpieczeństwa teleinformatycznego, - możliwość wygenerowania na wniosek Zamawiającego wyciągów bankowych w pliku xml w określonej strukturze - dot. jednolitego pliku kontrolnego JPK-WB, 13) sporządzanie nieodpłatne wyciągów bankowych w formie papierowej i elektronicznej (wyciągi elektroniczne muszą być odzwierciedleniem wyciągów papierowych) w terminie do godz. 10.00 następnego dnia roboczego po dokonanej transakcji, 14) potwierdzenie stanu salda na każde żądanie, 15) wydawanie blankietów czeków gotówkowych, 16) nieodpłatne wydawanie na wniosek Zamawiającego opinii bankowych oraz zaświadczeń związanych z obsługą Zamawiającego i jego jednostek organizacyjnych, 17) otwarcie nowych rachunków bankowych nastąpi najpóźniej w ciągu dwóch dni roboczych po złożeniu pisemnej dyspozycji Zamawiającego, 18) zamknięcie rachunków bankowych w trakcie trwania umowy będzie dokonywane przez Bank na podstawie pisemnej dyspozycji Zamawiającego w terminie dwóch dni od daty wpływu do banku oświadczenia, 19) dokonywanie „zerowania” rachunków bankowych Zamawiającego i jego jednostek organizacyjnych zgodnie z dyspozycjami, polegające na przekazaniu w ostatnim dniu roboczym każdego roku kwot pozostałych na tych rachunkach na wskazany rachunek bankowy, 20) aneksowaniu umów oraz zmian kart wzorów podpisów bez opłat i prowizji, 21) bank udzieli Zamawiającemu kredytu odnawialnego w rachunku bieżącym prowadzonym dla budżetu Gminy Miasta Głowno do wysokości określonej na koniec roku w uchwale Rady Miejskiej w Głownie w sprawie uchwały budżetowej Gminy Miasta Głowno na pokrycie przejściowego deficytu budżetu. Od kwoty wykorzystanego kredytu w rachunku bieżącym Wykonawca będzie pobierał odsetki w oparciu o stawkę WIBOR 1M +/- marża. Bank nie będzie pobierał żadnych innych prowizji i opłat. Prawnym zabezpieczeniem spłaty kredytu będzie weksel własny in blanco wraz z deklaracja wekslową. 2. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia „Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Miasta Głowno i jednostek organizacyjnych w okresie od 01.01.2020 r. do 31.12.2022 r.” Wykonawca zobowiązany jest do utworzenia do dnia 01.01.2020 r. i prowadzenia do dnia zakończenia wykonywania przedmiotu umowy placówki bankowej lub punktu kasowego na terenie położonym w granicach administracyjnych miasta Głowno, które będą czynne w godzinach pracy Urzędu Miejskiego w Głownie (pn. – pt. godz. 8:00 – 16:00) 3. Ceny jednostkowe, prowizje, marża oferowane przez Wykonawcę w ofercie nie mogą ulec zmianie w okresie obowiązywania umowy na realizację przedmiotu zamówienia, za wyjątkiem zmian korzystnych dla Zamawiającego. 4. Wykaz jednostek organizacyjnych: 1) Urząd Miejski w Głownie 2) Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej 3) Szkoła Podstawowa nr 1 4) Szkoła Podstawowa nr 2 5) Szkoła Podstawowa nr 3 6) Miejskie Przedszkole nr 1 7) Miejskie Przedszkole nr 2 8) Miejskie Przedszkole nr 3 9) Miejski Żłobek w Głownie 10) Miejski Ośrodek Kultury 11) Biblioteka Miejska 12) Środowiskowy Dom Samopomocy 13) Miejski Zakład Komunalny
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66100000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że posiada zezwolenie do wykonywania działalności – obsługi bankowej - wydane zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku Prawo bankowe (tj. Dz. U. z 2018 r., poz. 2187 z późn. zm.).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia informacji, o której mowa w art. 86 ust 5, dotyczącej: kwoty jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty i ceny oraz terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. (wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach