Gmina Nowe Warpno ogłasza przetarg
- Adres: 72-022 Nowe Warpno, pl. Zwycięstwa 1
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 91 3129660 , fax. 91 3129713
- Data zamieszczenia: 2012-10-31
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Nowe Warpno
pl. Zwycięstwa 1 1
72-022 Nowe Warpno, woj. zachodniopomorskie
tel. 91 3129660, fax. 91 3129713
REGON: 81168543800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowewarpno.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Kompleksowa obsługa bankowa budżetu gminy i jednostek organizacyjnych Gminy Nowe Warpno - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa obsługa bankowa budżetu gminy i podległych jednostek organizacyjnych Gminy Nowe Warpno tj. obsługa bankowa: - Urzędu Gminy, - Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Nowym Warpnie, - Zespołu Szkół w Nowym Warpnie, - Przedszkola Złota Rybka w Nowym Warpnie, - Zakładu Gospodarki Komunalnej w Nowym Warpnie, - Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych, - Inne Rachunki Bankowe. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: a) Otwarcie i prowadzenie rachunków bankowych podstawowych min 15 i rachunków pomocniczych w liczbie nie mniejszej niż 10 oraz 1 negocjowany rachunek oszczędnościowy; b) Realizację poleceń przelewów w formie papierowej w liczbie około 100 szt. miesięcznie (w sytuacji awarii systemu informatycznego) ; c) Realizację poleceń przelewów elektronicznych w usłudze Home Banking w liczbie około 1 000 szt. miesięcznie; d) Przyjmowanie wpłat gotówkowych (punkt kasowy, wpłatomat) e) Dokonywanie wypłat gotówkowych w kwocie około 30.000,00 zł miesięcznie; f) Przygotowywanie wyciągów bankowych najpóźniej na godz. 10 dnia następnego po dokonaniu operacji na rachunkach bankowych; g) Wydawanie opinii i zaświadczeń; h) Wydanie na rzecz Zamawiającego 10 kart płatniczych. 3. Liczba rachunków niezbędnych do prowadzenia obsługi bankowej: a) Rachunki podstawowe - 15 szt.; b) Rachunki pomocnicze - 10 szt.; c) Rachunek oszczędnościowy - 1 szt. Wymienione wyżej rachunki należy otworzyć bezpłatnie, w terminie 7 dni od podpisania umowy, nie później jednak niż do 20 grudnia 2012 roku. 4. Wykonawca prowadzący obsługę stworzy możliwość lokowania wolnych środków znajdujących się na rachunkach bankowych, w postaci lokat terminowych 1-7 dniowych oraz lokat typu OVERNIGHT. 5. Zamawiający wymaga od Wykonawcy zagwarantowania niezmienności warunków umowy na niekorzyść Zamawiającego w stosunku do złożonej oferty (np. wysokości opłat, prowizji, stałych współczynników odnoszących się do oprocentowania środków na rachunkach bieżących i innych warunków umowy, dokonywanie niekorzystnych dla Zamawiającego zmian wynikających np. ze wzrostu kosztów własnych banku i innych przyczyn zależnych od niego). Niedopuszczalne jest wprowadzanie niekorzystnych zmian wyłącznie na podstawie powiadomień o decyzji Zarządu Wykonawcy lub innego organu Wykonawcy. 6. Dla innych ewentualnych czynności, nieprzewidzianych w SIWZ, będących przedmiotem doraźnego zlecenia Zamawiającego, Wykonawca będzie stosował opłaty i prowizje w wysokości nie wyższej niż określone w obowiązującej w banku oficjalnej tabeli, stanowiącej załącznik do umowy. Z tytułu wykonywania czynności obsługi bankowej opisanych w przedmiocie zamówienia, Wykonawca nie będzie pobierał żadnych innych opłat i prowizji niż te, które zostały określone w ofercie Wykonawcy. 7. Zamawiający nie dopuszcza pobierania opłat i prowizji za: a) Zamykanie rachunków; b) Wpłaty gotówki przez Zamawiającego i jednostki organizacyjne na rachunki bieżące i pomocnicze; c) Sporządzanie wyciągów bankowych; d) Realizowanie przelewów w ramach banku; e) Opłaty za wykonanie jednego przelewu papierowego; f) Wydawanie zaświadczeń i opinii; g) Używanie kart płatniczych; 8. Wykonawca będzie dokonywał kwartalnej kapitalizacji odsetek od środków zgromadzonych na rachunkach bankowych Zamawiającego. 9. Zamawiający wymaga od Wykonawcy uruchomienia na terenie miasta Nowe Warpno bankomatu całodobowego dla obsługi Zamawiającego i mieszkańców. 10. Z chwilą podpisania umowy na obsługę bankową Zamawiający dokona przelewu na konto oszczędnościowe 30.000.000,00 zł na okres nie krótszy niż 3 miesiące - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661100004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Oprocentowanie środków na rachunkach bieżących i pomocniczych (Ko)
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.nowewarpno.pl/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Obsługa bankowa wraz z przyznaniem kredytu bankowego w rachunku bieżącym dla Uzdrowisko Kołobrzeg S.A.
Dodano: 2016-07-22 - Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Rewal, w tym jednostek budżetowych Gminy.
Dodano: 2016-07-14 - OBSŁUGA BANKOWA BUDŻETU POWIATU KOŁOBRZESKIEGO WRAZ Z JEDNOSTKAMI PODLEGŁYMI
Dodano: 2016-05-19 - świadczenie usług obsługi kasowej urzędów skarbowych województwa zachodniopomorskiego
Dodano: 2016-04-12 - Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Miasta Darłowo i budżetów jej jednostek organizacyjnych
Dodano: 2016-03-24 - Obsługa bankowa budżetu Gminy Suchań oraz gminnych jednostek organizacyjnych w latach 2016-2019
Dodano: 2016-03-23 - Obsługa bankowa budżetu Gminy Suchań oraz gminnych jednostek organizacyjnych w latach 2016-2019
Dodano: 2016-03-02 - Obsługa bankowa budżetu Województwa Zachodniopomorskiego w zakresie rachunku bieżącego i rachunków pomocniczych obejmującą Województwo Zachodniopomorskie, 17 wojewódzkich jednostek budżetowych, tj.: 16 podległych samorządowych jednostek budżetowych, w tym Urzędu Marszałkowskiego oraz 1 samorządowego zakładu budżetowego oraz udzielenie kredytu w polskich złotych w rachunku bieżącym budżetu Województwa.
Dodano: 2016-01-27 - Obsługa bankowa budżetu gminy Bobolice oraz jej jednostek organizacyjnych.
Dodano: 2015-12-17 - Prowadzenie obsługi bankowej budżetu Gminy Borne Sulinowo i podległych jednostek organizacyjnych oraz udzielenie kredytu w rachunku bieżącym
Dodano: 2015-12-15