Przetargi.pl
Kompleksowa obsługa bankowa budżetu gminy i jednostek organizacyjnych Gminy Nowe Warpno

Gmina Nowe Warpno ogłasza przetarg

  • Adres: 72-022 Nowe Warpno, pl. Zwycięstwa 1
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 3129660 , fax. 91 3129713
  • Data zamieszczenia: 2012-10-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Nowe Warpno
    pl. Zwycięstwa 1 1
    72-022 Nowe Warpno, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 3129660, fax. 91 3129713
    REGON: 81168543800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowewarpno.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowa obsługa bankowa budżetu gminy i jednostek organizacyjnych Gminy Nowe Warpno
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa obsługa bankowa budżetu gminy i podległych jednostek organizacyjnych Gminy Nowe Warpno tj. obsługa bankowa: - Urzędu Gminy, - Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Nowym Warpnie, - Zespołu Szkół w Nowym Warpnie, - Przedszkola Złota Rybka w Nowym Warpnie, - Zakładu Gospodarki Komunalnej w Nowym Warpnie, - Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych, - Inne Rachunki Bankowe. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: a) Otwarcie i prowadzenie rachunków bankowych podstawowych min 15 i rachunków pomocniczych w liczbie nie mniejszej niż 10 oraz 1 negocjowany rachunek oszczędnościowy; b) Realizację poleceń przelewów w formie papierowej w liczbie około 100 szt. miesięcznie (w sytuacji awarii systemu informatycznego) ; c) Realizację poleceń przelewów elektronicznych w usłudze Home Banking w liczbie około 1 000 szt. miesięcznie; d) Przyjmowanie wpłat gotówkowych (punkt kasowy, wpłatomat) e) Dokonywanie wypłat gotówkowych w kwocie około 30.000,00 zł miesięcznie; f) Przygotowywanie wyciągów bankowych najpóźniej na godz. 10 dnia następnego po dokonaniu operacji na rachunkach bankowych; g) Wydawanie opinii i zaświadczeń; h) Wydanie na rzecz Zamawiającego 10 kart płatniczych. 3. Liczba rachunków niezbędnych do prowadzenia obsługi bankowej: a) Rachunki podstawowe - 15 szt.; b) Rachunki pomocnicze - 10 szt.; c) Rachunek oszczędnościowy - 1 szt. Wymienione wyżej rachunki należy otworzyć bezpłatnie, w terminie 7 dni od podpisania umowy, nie później jednak niż do 20 grudnia 2012 roku. 4. Wykonawca prowadzący obsługę stworzy możliwość lokowania wolnych środków znajdujących się na rachunkach bankowych, w postaci lokat terminowych 1-7 dniowych oraz lokat typu OVERNIGHT. 5. Zamawiający wymaga od Wykonawcy zagwarantowania niezmienności warunków umowy na niekorzyść Zamawiającego w stosunku do złożonej oferty (np. wysokości opłat, prowizji, stałych współczynników odnoszących się do oprocentowania środków na rachunkach bieżących i innych warunków umowy, dokonywanie niekorzystnych dla Zamawiającego zmian wynikających np. ze wzrostu kosztów własnych banku i innych przyczyn zależnych od niego). Niedopuszczalne jest wprowadzanie niekorzystnych zmian wyłącznie na podstawie powiadomień o decyzji Zarządu Wykonawcy lub innego organu Wykonawcy. 6. Dla innych ewentualnych czynności, nieprzewidzianych w SIWZ, będących przedmiotem doraźnego zlecenia Zamawiającego, Wykonawca będzie stosował opłaty i prowizje w wysokości nie wyższej niż określone w obowiązującej w banku oficjalnej tabeli, stanowiącej załącznik do umowy. Z tytułu wykonywania czynności obsługi bankowej opisanych w przedmiocie zamówienia, Wykonawca nie będzie pobierał żadnych innych opłat i prowizji niż te, które zostały określone w ofercie Wykonawcy. 7. Zamawiający nie dopuszcza pobierania opłat i prowizji za: a) Zamykanie rachunków; b) Wpłaty gotówki przez Zamawiającego i jednostki organizacyjne na rachunki bieżące i pomocnicze; c) Sporządzanie wyciągów bankowych; d) Realizowanie przelewów w ramach banku; e) Opłaty za wykonanie jednego przelewu papierowego; f) Wydawanie zaświadczeń i opinii; g) Używanie kart płatniczych; 8. Wykonawca będzie dokonywał kwartalnej kapitalizacji odsetek od środków zgromadzonych na rachunkach bankowych Zamawiającego. 9. Zamawiający wymaga od Wykonawcy uruchomienia na terenie miasta Nowe Warpno bankomatu całodobowego dla obsługi Zamawiającego i mieszkańców. 10. Z chwilą podpisania umowy na obsługę bankową Zamawiający dokona przelewu na konto oszczędnościowe 30.000.000,00 zł na okres nie krótszy niż 3 miesiące
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Oprocentowanie środków na rachunkach bieżących i pomocniczych (Ko)
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.nowewarpno.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach