Przetargi.pl
Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Chmielnik i jednostek organizacyjnych Gminy.

Gmina Chmielnik ogłasza przetarg

  • Adres: 26-020 Chmielnik, Plac Kościuszki 7
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 41 3543273 , fax. 41 3543273
  • Data zamieszczenia: 2012-10-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Chmielnik
    Plac Kościuszki 7 7
    26-020 Chmielnik, woj. świętokrzyskie
    tel. 41 3543273, fax. 41 3543273
    REGON: 29100974500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.chmielnik.com
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Chmielnik i jednostek organizacyjnych Gminy.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Chmielnik i jednostek organizacyjnych Gminy (ujętych w załączniku nr 1 oraz ewentualnie utworzonych w okresie obowiązywania umowy) w okresie od 01.01.2013 do 31. 12.2017 polegająca na: 1) otwarciu i prowadzeniu rachunków bieżących dla 11 jednostek organizacyjnych 2) otwarciu, prowadzeniu i likwidacji rachunków pomocniczych - Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych - 10 jednostek, - sum depozytowych 2 jednostki - innych np. PKZP) Liczba otwieranych i prowadzonych rachunków może ulegać zmianie w zależności od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Dla potrzeb przygotowania oferty przyjmuje się - 12 rachunków bieżących ( podstawowych) - 14 rachunków pomocniczych - 6 subkont do rachunków bieżących 3) jednostki organizacyjne Gminy tworzą wydzielone rachunki bankowe (subkonta) do obsługi projektów wg zawartych umów o dofinansowanie ze środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej. Liczba rachunków uzależniona jest od podpisanych umów na dofinansowanie. W okresie realizacji Umowy Zamawiający nie przewiduje ponoszenia żadnych opłat za prowadzenie subkonta oraz osiągania przychodów od środków na nich ulokowanych. 4) uruchomieniu jednolitego oprogramowania typu home, corporate banking lub internetowego do obsługi rachunków bankowych wszystkich jednostek Gminy, która ma umożliwić w szczególności: a) uzyskiwanie w czasie rzeczywistym wiadomości o wszystkich operacjach i saldach na rachunkach danej jednostki, b) składanie poleceń przelewu, ze wszystkich rachunków w ramach dostępnych środków (w tym kredytowych), c) składanie poleceń przelewów z datą przyszłą, z możliwością usuwania, przeglądania, modyfikowania przed wysłaniem do banku, d) import przelewów przygotowanych w systemie księgowym Zamawiającego i podległych jednostek organizacyjnych do systemu elektronicznej obsługi rachunków bankowych, e) zarówno w wersji jednostanowiskowej jak i wielostanowiskowej możliwość pracy wielu użytkowników z przyznawaniem uprawnień użytkownika na podstawie podanej nazwy użytkownika i hasła, f) generowanie i przechowywanie wyciągów bankowych, jako zestawienia operacji na poszczególnych rachunkach bankowych w formie pliku elektronicznego, które nie wymagają podpisu, ani stempla, najpóźniej do godziny 9:00 następnego dnia roboczego, g) przeszkolenie wskazanych pracowników jednostek organizacyjnych, w zależności od zgłaszanych potrzeb. h) instalacja, przeszkolenie oraz serwis systemu prowadzona będzie bez dodatkowych opłat, 5) w przypadku awarii systemu elektronicznej obsługi rachunków bankowych, realizacja przelewów w formie papierowej, 6) automatycznym lokowaniu środków pieniężnych pozostających na koniec dnia na wszystkich rachunkach bankowych na lokatach (overnight), o ile ich wysokość stanowić będzie kwotę co najmniej 100.000,- zł, Dla potrzeb przygotowania oferty przyjmuje się, że lokaty zakładane będą przez 100 dni w roku, na średnią wartość 800 0000,- zł. 7) lokowaniu wolnych środków pieniężnych na lokatach krótkoterminowych na podstawie odrębnych dyspozycji Zamawiającego (Zamawiający zastrzega sobie prawo do lokowania wolnych środków finansowych w innych instytucjach finansowych), 8) udzielaniu kredytu krótkoterminowego w rachunku bieżącym budżetu Gminy, który zostanie przeznaczony na pokrycie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu budżetu Gminy na następujących warunkach: a) kredyt krótkoterminowy będzie miał charakter odnawialny w każdym roku budżetowym, każdorazowo uruchamiany będzie po przekazaniu Wykonawcy stosownej uchwały Rady Miejskiej na dany rok budżetowy oraz podpisaniu umowy (aneksu do umowy) o kredyt krótkoterminowy, b) wykorzystywanie kredytu będzie następowało poprzez obciążenie rachunku bieżącego Gminy bez potrzeby dodatkowych dyspozycji Zamawiającego. Wysokość kredytu wynikać będzie z określonego przez Radę Miejską w uchwale budżetowej upoważnienia do zaciągania kredytu na pokrycie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu budżetu Gminy. Kwota kredytu nigdy nie przekroczy limitu ustalonego w odrębnej umowie-aneksie do umowy. d) kredyt udzielony zostanie bez opłat i prowizji, a jedynym kosztem dla Zamawiającego będą odsetki od rzeczywiście wykorzystanej kwoty kredytu, pobierane z bieżącego rachunku bankowego wydatków Urzędu Miasta i Gminy. e) każdy wpływ na rachunek bieżący będzie powodował automatyczne zmniejszenie salda kredytu, f) kredyt będzie spłacany nie później niż ostatniego dnia roboczego danego roku, g) oprocentowanie kredytu krótkoterminowego będzie opierało się o stopę WIBOR 1M powiększoną)pomniejszoną o zaoferowaną przez Wykonawcę stałą marżę (z oferty), h) zabezpieczenie kredytu w rachunku bieżącym budżetu Gminy stanowić będzie weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową. Na wekslu złożona zostanie kontrasygnata Skarbnika Gminy. Zamawiający dopuszcza możliwość podpisania oświadczenia o poddaniu się egzekucji w oparciu o art. 97 ustawy Prawo Bankowe z dnia 29.08.1997 r. i) do celów przygotowania oferty przyjęto średnie prognozowane zadłużenie w ramach kredytu w rachunku bieżącym na poziomie 600.000 zł w okresie 165 dni w każdym roku umowy. 9) zapewnieniu obsługi gotówkowej dla wszystkich jednostek organizacyjnych Gminy , w tym: a) wypłat i wpłat gotówki dla- z kas prowadzonych przez jednostki, poprzez placówkę (lub placówki) na terenie miasta Chmielnik lub dowóz gotówki przez przedstawicieli Wykonawcy, b) nieodpłatne wydawanie blankietów czekowych, c) możliwość wypłaty gotówki według nominałów określonych każdorazowo przez posiadaczy rachunków, za pomocą czeków, d) możliwość wymiany gotówki bez opłat na nominały o innej wartości, tj. na banknoty jak i na bilon, 10) nieodpłatnym automatycznym (zerowaniu) bieżących rachunków bankowych jednostek organizacyjnych, polegające na przekazaniu w ostatnim dniu roboczym każdego roku kwot pozostałych na tych rachunkach na bieżący rachunek bankowy dochodów Gminy, 11) automatycznym nieodpłatnym przekazywaniu na koniec każdego miesiąca naliczonego oprocentowania od środków zgromadzonych na rachunkach bieżących poszczególnych jednostek organizacyjnych Zamawiającego na rachunek bieżący dochodów Gminy . 12) udostępnieniu Gminie Chmielnik skrytki sejfowej do ogólnego przeznaczenia, 13) świadczeniu innych usług bankowych na rzecz jednostek objętych przedmiotem zamówienia, np. . udzielanie na wniosek Zamawiającego informacji o wysokości odsetek, wydawanie opinii bankowych i zaświadczeń oraz udzielenia wszelkich informacji związanych z przedmiotem zamówienia. 14) Wykonawca zobowiązuje się w terminie 30 dni od podpisania umowy posiadać - założyć placówkę na terenie miasta Chmielnik w dowolnej formie prawnej np. oddział, filia, w której będzie znajdowała się kasa z pierwszeństwem obsługi dla jednostek organizacyjnych Zamawiającego Opcjonalne usługi dodatkowe 1. nie pobieranie opłat za przelewy między rachunkami wszystkich jednostek, 2. przyjmowanie bez opłat wpłat podatków od podatników Gminy Chmielnik w kasach banku na terenie Gminy, Dodatkowe informacje: Wszelkie sprawozdania finansowe z realizacji budżetu Gminy, a także opinie Regionalnej Izby Obrachunkowej znajdują się na stronie BIP Urzędu Miasta i Gminy Chmielnik - www.chmielnik.biuletyn.net 3) budżet Gminy Chmielnik na rok 2012 (według stanu na dzień 30.06.2012) wynosi: - dochody - 41 269 273,00 zł, -wydatki - 43 974 504,00 zł, -deficyt - 2 705 231,00 zł, -przychody - 4 669 790,00 zł, -rozchody - 1 964 559,00 zł.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Koszt oprocentowania kredytu krótkoterminowego
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.chmielnik.com
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach