Przetargi.pl
KOMPLEKSOWA MODERNIZACJA OŚWIETLENIA DROGOWEGO W MIEŚCIE ŁUKÓW

Miasto Łuków ogłasza przetarg

  • Adres: 21-400 Łuków, ul. Piłsudskiego 17
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2009-09-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Łuków
    ul. Piłsudskiego 17 17
    21-400 Łuków, woj. lubelskie
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lukow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    KOMPLEKSOWA MODERNIZACJA OŚWIETLENIA DROGOWEGO W MIEŚCIE ŁUKÓW
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Kompleksowa modernizacja oświetlenia drogowego w mieście Łuków Zamówienie obejmuje wykonanie remontu lub wymiany następujących elementów systemu: - istniejących konstrukcji nośnych - wysięgniki, mocowania, haki - istniejących elementów zasilających i zabezpieczeń - przewody od granicy stron, skrzynki bezpiecznikowe, bezpieczniki - wymiana wybranych istniejących punktów świetlnych - oprawy i źródła światła w miejscach aktualnego zawieszenia - dobudowę opraw oświetleniowych w wybranych punktach w ramach istniejącego systemu zasilania Zakres prac zawiera dokumentacja projektowa. W skład dokumentacji projektowej wchodzi: 1. Opis techniczny 2. szczegółowe tabele wykonawcze 3. wykaz wysięgników do wymiany 4. karty katalogowe i atesty 5. przedmiary robót 6. dokumentacja fotometryczna 7. specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót ( STWiOR) Obliczenia fotometryczne wykonane zostały przy przestrzeganiu normy PN-EN-13201 Dodatkowym dokumentem opisującym zakres przedmiotu zamówienia jest Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót ( STWiOR).Wymiana opraw i źródeł światła zgodnie z doborem oraz dokumentacją przebudowy oświetlenia w ilości 2 475 szt. punktów świetlnych, z podziałem na: a) oprawy o mocach: 150W - 513 szt. 100W - 462 szt. 70W - 1 418 szt. 50W - 61 szt. b) źródła światła: 150W - 513 szt. 100W - 462 szt. 70W - 1 418 szt. 50W - 61 szt. 1. przewodów zasilających 2 475 szt. X 4 mb ( YDY 2X2.5 750V) oraz zacisków prądowych Al.-Cu SM1.11 - 2 370 szt. 2. Wymiana zabezpieczeń 2 370 szt. BZO 01 z wkładkami WTs 6A 3. Wymiana wysięgników jednoramiennych na nowe ocynkowane w ilości 2 370 szt. Wysięgniki należy połączyć metalicznie z przewodem zerowym linii napowietrznej linką izolowaną AL. 25mm 4. Montaż napowietrznych rozdzielnic szafowych SON 1 szt. 29 5. Montaż szaf wolnostojących typu KVS szt. 54 6. Montaż zegarów astronomicznych CPA 4/0 szt. 81 7. Demontaż 81 szt słupów parkowych w wyznaczonych miejscach. 8. Montaż 81 szt słupów parkowych z oprawami w wyznaczonych miejscach. 9. Montaż systemu oświetleniowego na istniejących słupach energetycznych w ilości 1050 mb., tj 21 szt opraw oświetleniowych 10. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje również zorganizowanie przez wykonawcę formy zapłaty za roboty budowlane przez Gminę z uzyskanych oszczędności w zużyciu energii elektrycznej po wykonaniu przebudowy polegającej na sprzedaży wierzytelności, która będzie spłacana zgodnie z zaproponowanym harmonogramem. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Warunkiem jest, aby materiały i urządzenia równoważne posiadały, co najmniej takie same lub lepsze parametry techniczno - użytkowe, jakich użyto w dokumentacji projektowej wykonania przebudowy z uwzględnieniem tolerancji podanej selektywnie dla wybranych przez Zamawiającego parametrów. Szczegółowy opis ofert równoważnych został zawarty w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453161109
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 06 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 70 000,00 PLN (słownie: siedemdziesiąt tysięcy złotych). 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Z 2007r. Nr 42, poz. 275). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: BANK PEKAO S.A. Nr 51 1240 2698 1111 0010 2632 9540; z dopiskiem: modernizacja oświetlenia. 5. W terminie składania ofert na rachunku Zamawiającego muszą znaleźć się pieniądze przelane tytułem wadium. Do oferty należy dołączyć kserokopię polecenia przelewu. 6. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i powinna zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielającej gwarancji) oraz wskazania ich siedzib i daty zawarcia umowy; 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją; 3) kwotę gwarancji; 4) termin ważności gwarancji; 5) nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązania gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w przypadku gdy Wykonawca, którego ofertę wybrano: - odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie; - nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy; - zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; - w odpowiedzi na wezwanie o którym mowa w art. 26 ust. 3 P.z.p. nie złożył dokumentów lub oświadczeń o których mowa w art. 25 ust. 1 P.z.p. lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 7. postanowienia ust. 6 stosuje się również do poręczeń, określonych w ust. 3 pkt 2 i 5. 8. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż w pieniądzu należy złożyć oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w ofercie. Wykonawca załącza do oferty oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w sposób uniemożliwiający jego zaginięcie, pozwalający jednak na jego zwrot bez dekompletowania oferty - oryginał nie może być na trwale zespolony z ofertą. W przypadku niezastosowania się do powyższego zwrot oryginału będzie niemożliwy. 9. Termin wniesienia wadium upływa dnia 21/10/2009 o godz: 11:00. 10. Wadium wnoszone w formie niepieniężnej powinno zachować ważność od dnia 21/10/2009 do dnia 19/11/2009. 11. Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona wymienioną wyżej formą wadium zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 12. Zamawiający dokona zwrotu wadium zgodnie z warunkami określonymi w art. 46 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 4a i ust.5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Oddział 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - zamawiający wymaga aby wykonawcy prowadzili zarejestrowaną działalność gospodarczą. 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; a) wykonali w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia polegającą na wykonaniu modernizacji, remoncie lub budowie sieci elektroenergetycznych o wartości nie mniejszej niż 2 000 000 PLN brutto, z podaniem ich wartości, oraz daty i miejsca wykonania. Do wykazu Wykonawca musi również dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje, protokoły odbioru, itp.), b) wykażą niezbędne do wykonania zamówienia narzędzia i urządzenia , którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca: * samochodowy podnośnik montażowy minimum - 2 szt; - żuraw minimum - 1 szt; - samochód ciężarowy minimum - 1 szt. lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa, wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował. c) wykażą osoby, którymi dysponują lub będą dysponować i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadające następujące wykształcenie, doświadczenie i kwalifikacje zawodowe, a także zakres wykonywanych przez nie czynności: - kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - co najmniej 1 osoba, wykształcenie minimum średnie, kwalifikacje kategorii D, przeszkolenie w zakresie PPN do 1 kV, doświadczenie 3 lata - elektromonter - co najmniej 10 osób wykształcenie zasadnicze zawodowe, , kwalifikacje kategorii E, przeszkolenie w zakresie PPN do 1 kV, doświadczenie 2 lata. lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował d) osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają odpowiednio następujące uprawnienia - Kierownik robót - uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lutego 1994 r. Prawo budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych , kwalifikacje kategorii D, przeszkolenie w zakresie PPN do 1 kV. - Elektromonter - kwalifikacje kategorii E, przeszkolenie w zakresie PPN do 1 kV 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 1 000 000,00 zł; - posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 1 500 000,00 zł. 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. - nie jest wykonawcą, który wyrządził szkodę, nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, jeżeli szkoda ta została stwierdzona prawomocnym orzeczeniem sądu wydanym w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania; - nie jest wykonawcą, w stosunku do którego otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli poprzez likwidacje majątku upadłego. - nie zalegają z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków, kiedy uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległości płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24, ust. 1, pkt. 4-8 P.z.p. - nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24, ust. 1, pkt. 9 P.z.p. Oddział 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków 1. Ocena spełnienia opisanych warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty określone oddziale 3 Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna. 2. Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, jeżeli wykonawca złoży wraz z ofertą wszystkie dokumenty wskazane w oddziale 3 wykazujące spełnienie warunków udziału w postępowaniu. Brak załączenia przez wykonawcę któregokolwiek z dokumentów zostanie uznane przez zamawiającego jako niespełnienie warunku, co będzie skutkować wykluczeniem wykonawcy z postępowania, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Pzp. 3. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez zamawiającego oświadczeń lub dokumentów lub którzy nie złożyli pełnomocnictw albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia lub dokumenty lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie. 4. Zamawiający zaniecha wzywania wykonawcy do uzupełnień, o których mowa w ust. 3, jeżeli mimo ich złożenia oferta wykonawcy będzie podlegać odrzuceniu albo konieczne będzie unieważnienie postępowania. 5. Oświadczenia i dokumenty składane na wezwanie zamawiającego muszą potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert (art. 26 ust. 3 Pzp). 6. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Jeżeli oferta wykonawców, wspólnie ubiegających się o udzielenia zamówienia, zostanie wybrana, zamawiający może zażądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców, zgodnie z art. 23 Pzp. 7. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą, zgodnie z art. 24 ust. 4 Pzp.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oddział 3. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (jeżeli dotyczy) 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Pzp, Zamawiający żąda: 1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty oddzielnie dla każdego z nich). 2. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda: 1) wykazu wykonanej jednej roboty budowlanej w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającej swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia polegającej na wykonaniu modernizacji, remoncie lub budowie sieci elektroenergetycznych o wartości nie mniejszej niż 2 000 000 PLN brutto, z podaniem ich wartości, oraz daty i miejsca wykonania. Do wykazu Wykonawca musi również dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje, protokoły odbioru, itp.), ( w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców wszyscy Wykonawcy mogą wspólnie załączyć do oferty przedmiotowe dokumenty). 2) wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń , którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca; 2a) pisemnego zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa, w pkt. 2 wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował. (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców wszyscy Wykonawcy mogą wspólnie załączyć do oferty przedmiotowe dokumenty). 3) wykazu osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. 3a) pisemnego zobowiązania innych niż wykonawca podmiotów do tego, aby wykonawca mógł dysponować wykazanymi osobami, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 3 wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował; (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców wszyscy Wykonawcy mogą wspólnie załączyć do oferty przedmiotowe dokumenty). 4) dokumentów stwierdzających, że osoby, którymi dysponuje wykonawca, posiadają wymagane uprawnienia, a) Kierownik robót - uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lutego 1994 r. Prawo budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, - aktualne zaświadczenie stwierdzające przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego; - świadectwo kwalifikacyjne D; - przeszkolenie w zakresie PPN do 1 kV b) Elektromonter - świadectwo kwalifikacyjne E - przeszkolenie w zakresie PPN do 1 kV (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców wszyscy Wykonawcy mogą wspólnie załączyć do oferty przedmiotowe dokumenty). 3. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia zamawiający żąda: 1) polisy a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 1 000 000,00zł; 2) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do składania ofert na kwotę nie mniejszą niż 1.500.000,00 zł; (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców wszyscy Wykonawcy mogą wspólnie załączyć do oferty przedmiotowe dokumenty). 4. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku nie podlegania wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zamawiający żąda: 1) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - dokumenty wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, ( w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich). 2) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Pzp, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, ( w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich). 3) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Pzp, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ( w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich) 4) oświadczenia, zgodnego z art. 22 ust. 1 Pzp, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu 5. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej stosuje się do § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. 6. Wykonawca ma obowiązek składać dokumenty w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 7. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. Tłumaczenie nie jest wymagane, jeżeli zamawiający wyraził zgodę, o której mowa w art. 9 ust. 3 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lukow.pl/bip
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach