Przetargi.pl
Kompleksowa modernizacja infrastruktury sportowej przy Szkołach Podstawowych nr 1, 2 i 5 w Nowej Soli - I etap Szkoła Podstawowa nr 2 oraz kompleksowa modernizacja Gimnazjum nr 3 w Nowej Soli - budowa boiska

Gmina Nowa Sól - Miasto ogłasza przetarg

  • Adres: 67-100 Nowa Sól, ul. M. J. Piłsudskiego 12
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 4590300 , fax. 068 4590358
  • Data zamieszczenia: 2009-08-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Nowa Sól - Miasto
    ul. M. J. Piłsudskiego 12 12
    67-100 Nowa Sól, woj. lubuskie
    tel. 068 4590300, fax. 068 4590358
    REGON: 97077028000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowasol.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowa modernizacja infrastruktury sportowej przy Szkołach Podstawowych nr 1, 2 i 5 w Nowej Soli - I etap Szkoła Podstawowa nr 2 oraz kompleksowa modernizacja Gimnazjum nr 3 w Nowej Soli - budowa boiska
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest budowa boiska wielofunkcyjnego do piłki ręcznej i siatkowej o wymiarach 45,00m x 26,00m, boiska do koszykówki o wymiarach 21,00m x 34,10m o nawierzchniach syntetycznych typu sztuczna trawa, bieżni sportowej 4 torowej o nawierzchni poliuretanowej i skoczni w dal, wykonanie ogrodzenia terenu i boiska, oświetlenia boiska dla Szkoły Podstawowej nr 2 w Nowej Soli przy ul. Staszica 1 oraz budowa boiska wielofunkcyjnego o wymiarach 35m x 63m o nawierzchni ze sztucznej trawy, wykonanie oświetlenia boiska dla Gimnazjum nr 3 w Nowej Soli przy ul. Kasprowicza 8. 2. Zakres robót obejmuje m.in.: Szkoła Podstawowa nr 2, ul. Staszica 1 w Nowej Soli: a) wykonanie boiska wielofunkcyjnego do piłki ręcznej i siatkowej o wymiarach 45,00m x 26,00m oraz boiska do koszykówki o wymiarach 21,00m x 34,10m, o nawierzchni syntetycznej typu sztuczna trawa, b) wykonanie bieżni 4-ro torowej o nawierzchni poliuretanowej o długości 83 m, c) wykonanie skoczni w dal, d) montaż wyposażenia boisk (bramki aluminiowe, stojaki stalowe ocynkowane, tablice, obręcze uchylne, siateczki do obręczy, słupki stalowe, siatka całosezonowa), e) budowa linii kablowej do boisk i oświetlenia boisk z naświetlaczami i instalacją odgromową, f) rozebranie resztek starego ogrodzenia szkoły i wykonanie nowego, g) wykonanie ogrodzenia terenu z siatki plecionej z bramą wjazdową i furtkami wejściowymi. Gimnazjum nr 3, ul. Kasprowicza 8 w Nowej Soli: h) wykonanie boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni syntetycznej typu sztuczna trawa o wymiarach 35m x 63m i) budowę linii kablowej do boisk o dł. ok. 230 mb i oświetlenia boisk oraz montaż wyposażenia boisk (bramki aluminiowe, stojaki stalowe ocynkowane, tablice, obręcze uchylne, siateczki do obręczy, słupki stalowe, siatka całosezonowa)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122211
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 30.000 złotych (słownie: trzydzieści tysięcy złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tzn.: - wykonali z należytą starannością w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej trzy roboty budowlane, z których każda polegała na budowie boiska sportowego o nawierzchni syntetycznej typu sztuczna trawa o powierzchni min. 1.000 m2 i wartości min. 500.000 zł, - wykonali z należytą starannością w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej dwie roboty budowlane, z których każda polegała na budowie nawierzchni poliuretanowej o powierzchni min. 200 m2, - dysponują lub będą dysponować osobą na stanowisko kierownika budowy, która posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami drogowymi, będącą członkiem właściwej Izby Inżynierów Budownictwa, - dysponują lub będą dysponować osobą na stanowisko kierownika robót elektrycznych, która posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami elektrycznymi w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych., będącą członkiem właściwej Izby Inżynierów Budownictwa, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tzn.: - posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości minimum 1 mln zł, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania tzn.: - nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. W przypadku wystąpienia wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunki określone w pkt 1 lit. a - c muszą spełniać łącznie wszyscy wykonawcy, warunki określone w pkt 1 lit. d musi spełniać każdy z wykonawców. 3. Ocena spełniania warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych dokumentów i oświadczeń wyszczególnionych w pkt 10 SIWZ złożonych przez wykonawcę wraz z ofertą. 4. Sposób dokonywania oceny spełniania warunków wymaganych od wykonawców będzie oparty na zasadzie spełnia /nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych zgodne z wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, dokument ten musi być podpisany przez pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu lub przez każdego z wykonawców. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, dokument ten musi być złożony przez każdego wykonawcę. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, dokumenty te muszą być złożone przez każdego wykonawcę. 4. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich daty i miejsca wykonania, zgodny ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie. 5. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakres wykonywanych przez nich czynności, zgodny z wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. 6. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 7. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia wraz z aktualnym zaświadczeniem o ich przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nowasol.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach