Przetargi.pl
Kompleksowa modernizacja i dostosowanie obiektów "Repty" Górnośląskie Centrum Rehabilitacji im. gen. Jerzego Ziętka w Tarnowskich Górach w systemie ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ.

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej REPTY Górnośląskie Centrum Rehabilitacji im. Gen. Jerzego Ziętka ogłasza przetarg

  • Adres: 42-604 Tarnowskie Góry, Śniadeckiego 1
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32-3901206 , fax. 32-3901206
  • Data zamieszczenia: 2023-08-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej REPTY Górnośląskie Centrum Rehabilitacji im. Gen. Jerzego Ziętka
    Śniadeckiego 1
    42-604 Tarnowskie Góry, woj. śląskie
    tel. 32-3901206, fax. 32-3901206
    REGON: 000291701
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.repty.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowa modernizacja i dostosowanie obiektów "Repty" Górnośląskie Centrum Rehabilitacji im. gen. Jerzego Ziętka w Tarnowskich Górach w systemie ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia podzielony jest na II etapy: - ETAP I - opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej pt. „Kompleksowa modernizacja i dostosowanie obiektów "Repty" Górnośląskie Centrum Rehabilitacji im gen. Jerzego Ziętka w Tarnowskich Górach,- ETAP II - Modernizacja instalacji wewnętrznej i sieci zewnętrznej wodociągowej, sanitarnej i deszczowej zgodnie z opracowaną dokumentacją projektową.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SWZ oraz PFU – załącznik nr 10 do SWZ.3. Zadanie inwestycyjne finansowane jest ze środków budżetu Województwa Śląskiego pn.: "Kompleksowa modernizacja i dostosowanie obiektów "Repty" Górnośląskie Centrum Rehabilitacji im gen. Jerzego Ziętka w Tarnowskich Górach do wymagań, jakim powinny odpowiadać pomieszczenia i urządzenia podmiotu wykonującego działalność leczniczą wraz z modernizacją instalacji przeciwpożarowej, wodnej i kanalizacyjnej, elektrycznej wraz z montażem energooszczędnego systemu oświetlenia oraz wymianą stolarki okiennej i drzwiowe”
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1 Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 40 000,00 zł(słownie: czterdzieścitysięcyzłotych00/100).2 Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert i utrzymywać nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w niniejszym rozdziale SWZ.3 Formy wnoszenia wadium: wadium może być wniesione według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz.U. z 2023r. poz. 462).4 Wadium powinno być wniesione przez wykonawcę najpóźniej w terminie wyznaczonym do składania ofert.5 Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na następujący rachunek bankowy: ING Bank Śląski nr konta 92 1050 1386 1000 0002 0085 6649Uwaga: Wadium w tej formie uważa się za wniesione w sposób prawidłowy, gdy środki pieniężnewpłyną na konto Zamawiającego przed upływem terminu składnia ofert.6 Wadium wnoszone w postaci niepieniężnej należy złożyć wraz z ofertą poprzez Platformę przetargową - w wydzielonym, odrębnym pliku. Należy przekazać oryginał gwarancji lub poręczenia w formie elektronicznej.7 Zwrot wadium z urzędu: Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia wystąpienia jednej z okoliczności wskazanych w art. 98 ust. 1 pkt 1-3 ustawy.8 Zwrot wadium na wniosek Wykonawcy: Zamawiający, niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia złożenia wniosku zwraca wadium Wykonawcy:1. który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert;2. którego oferta została odrzucona;3. po wyborze najkorzystniejszej oferty, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta zostaławybrana jako najkorzystniejsza;4. po unieważnieniu postępowania, w przypadku gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.Uwaga: Złożenie wniosku o zwrot wadium, powoduje rozwiązanie stosunku prawnego z Wykonawcą wraz z utratą przez niego prawa do korzystania ze środków ochrony prawnej.9 Zatrzymanie wadium: Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego w formie innej niż w pieniądzu, występuje odpowiednio do gwaranta lub poręczyciela z żądaniem zapłaty wadium, jeżeli:9.1 Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 107 ust. 2 lub art. 128 ust. 1 ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył podmiotowych środków dowodowych lub przedmiotowych środków dowodowych potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 57 lub art. 106 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust.1, innych dokumentów lub oświadczeń lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.9.2 Wykonawca, którego oferta została wybrana:1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;9.3 Zawarcie umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.10 Jeżeli Wykonawca jest podmiotem niepodlegającym reżimowi prawa polskiego i właściwości sądów polskich, w treści gwarancji musi figurować zapis o poddaniu sporów wynikających z wadium prawu polskiemu i polskiemu sądownictwu.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1 Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie określa wymagań w powyższym zakresie.2 Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej: Zamawiający nie określa wymagań w powyższym zakresie.3 Sytuacja ekonomiczna lub finansowa:Zamawiający nie określa wymagań w powyższym zakresie.4 Zdolność techniczna lub zawodowa:4.1 Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował lub realizuje należycie, minimum 2 (słownie: dwa) zamówienia obejmujące swoim zakresem roboty budowlane w podmiotach leczniczych o wartości minimum 4 500 000 zł brutto każda.4.2 Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia spełni warunek jeżeli wykaże, iż dysponuje następującymi osobami:a) Co najmniej jedna osoba będąca Projektantem w branży architektonicznej posiadająca uprawnienia do projektowania w specjalności architektonicznej bez ograniczeń lub odpowiadające im równoważne uprawnienia w tej specjalności, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów - zgodnie z polskim prawem budowlanym lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonania których w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane tej specjalności, która w okresie ostatnich 5 lat pełniła rolę projektanta przy projektowaniu nowego budynku, przebudowie lub modernizacji co najmniej 3 obiektów podmiotu leczniczego o powierzchni co najmniej 12 tyś. m2, dla którego zostało uzyskane pozwolenie na budowę.b) Co najmniej jedną osobą będącą Kierownikiem budowy, posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz zrzeszoną we właściwym samorządzie zawodowym zgodnie z przepisami ustawy z dnia 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 1117) lub spełniającą warunki, o których mowa w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 ze zm.), tj. osobą, której odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych lub spełniającą wymogi, o których mowa w art. 20a ustawy z dnia 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa („świadczenie usług transgranicznych”), posiadający min. 3 letnie doświadczenie w kierowaniu w/w robotami budowlanymi oraz zrzeszony we właściwej Izbie Inżynierów Budownictwa.Zamawiający informuje, iż Wykonawca musi wykazać osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia spełniająca minimalne warunki dotyczące kwalifikacji zawodowych i doświadczenia. Wykonawca na funkcję kierownika ds. projektu wskaże osobę, która musi być dostępna na etapie realizacji zamówienia. W przypadku zmiany osoby wykazanej w ramach warunku udziału w postępowania Wykonawca musi zapewnić na etapie realizacji umowy osobę która spełnia minimalne warunki udziału w postępowaniu.UWAGA! Zamawiający dopuszcza możliwość kumulacji uprawnień w odniesieniu do danej osoby posiadającej odpowiednie uprawnienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-08-17

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach