Przetargi.pl
Kompleksowa modernizacja energetyczna Zespołu Szkół w Krzywiniu

Gmina Krzywiń ogłasza przetarg

  • Adres: 64010 Krzywiń, ul. Rynek
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 655 170 525 , fax. 655 170 676
  • Data zamieszczenia: 2016-10-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Krzywiń
    ul. Rynek 1
    64010 Krzywiń, woj. wielkopolskie
    tel. 655 170 525, fax. 655 170 676
    REGON: 41105057000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowa modernizacja energetyczna Zespołu Szkół w Krzywiniu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres robót obejmuje w szczególności kompleksową modernizację energetyczną Zespołu Szkół w Krzywiniu, w tym: - ocieplenie cokołu i ścian piwnic do głębokości 50 cm poniżej powierzchni terenu - styropian ekstrudowanym gr. 14 cm; - ocieplenie ścian styropianem metodą BSO z użyciem styropianu - grubość ocieplenia 12 cm; - stropodach wentylowany (szkoła oraz zaplecze sali gimnastycznej) ocieplenie wełną mineralną wdmuchiwaną w przestrzeń międzystropową o grubości 22cm; - stropodach niewentylowany (sala gimnastyczna) ocieplenie styropapą styropianu grubości 21 cm.; - wymiana stolarki okiennej - zarówno PCV i drewnianej na PCV; - przebicie otworów w ścianach zewnętrznych i montaż nawiewników sterowanych ciśnieniowo; - wymiana istniejących parapetów zewnętrznych na parapety ocynkowane gr. 0,55 mm powlekanych w kolorze szarym; - wymiana istniejących parapetów wewnętrznych na parapety PCV w kolorze białym; - wymiana stolarki drzwiowej - zarówno PCV i drewnianej na PCV - wg rysunku zestawienia stolarki drzwiowej; - tynkowanie elewacji tynkiem mineralnym na siatce systemowej, a następnie pomalowanie dwa razy tynków nakrapianych o uziarnieniu 1,5 mm farbą akrylową - elewacja w tynku mineralnym gruboziarnistym malowanym farbą w kolorze białym, szarym i brązowym; - ściany cokołów powyżej terenu pomalować farbą cokołową elewacyjną w kolorze brązowym; - obłożenie fragmentów elewacji sali gimnastycznej oraz na ścianach wiatrołapu płytkami klinkierowym w kolorze brązowym; - rozebranie istniejących rynien i rur spustowych, a następnie ponowny montaż nowych rynien i rur spustowych z blachy tytan-cynk o przekrojach podanych na rysunku; - remont i przebudowa pomieszczeń i technologii kotłowni grzewczej wraz z instalacją elektryczną; - modernizacja instalacji c.o. z wymianą instalacji grzejnikowej; - wymiana źródeł światła na oprawy typu LED; - wykonanie i montaż instalacji odgromowej budynków; - montaż paneli fotowoltaicznych o mocy 40 kW z okablowaniem. Prace należy wykonać zgodnie z dokumentacją techniczną (projektami budowlanymi, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, przedmiarami - kosztorysami ofertowymi), stanowiącą załącznik do niniejszej specyfikacji. Wykonawca będzie przeprowadzał na własny koszt pomiary i badania materiałów oraz robót zgodnie z zasadami kontroli jakości materiałów i robót określonych w ST. Na przedmiotowe zadanie Zamawiający wymaga udzielenia co najmniej 3 - letniego okresu gwarancji/rękojmi. Wszystkim wskazaniom znaków towarowych, patentów lub pochodzenia występującym w dokumentacji technicznej towarzyszą wyrazy „lub równoważny”, co oznacza, że dopuszcza się zastosowanie urządzeń i materiałów nie gorszych niż opisywane w dokumentacji, tj. spełniających wymagania techniczne, funkcjonalne i jakościowe co najmniej takie jak wskazane w dokumentacji projektowej lub lepsze. Wykonawca, który zdecyduje się zastosować urządzenia i materiały równoważne opisywane w dokumentacji, zobowiązany jest wskazać, że oferowane przez niego urządzenia i materiały spełniają wymagania określone przez projektanta - wymagane pisemne uzgodnienia z Zamawiającym. UWAGA! Zamawiający zastrzega, że istniejące kotły c.o. po demontażu Wykonawca dostarczy do siedziby Zamawiającego, tj. Referatu Służb Technicznych ul. Powstańca Lewandowskiego nr 6A, 64-010 Krzywiń. Ponadto zakres prac obejmuje: Sporządzenie operatu kolaudacyjnego, na który składa się: 1) dokumentacja powykonawcza 2) obsługa geodezyjna zadania wraz z inwentaryzacją powykonawczą, 3) atesty na materiały i prefabrykaty, 4) protokoły odbioru robót, 5) wymagane dokumenty dotyczące przeprowadzonych przez Wykonawcę badań i sprawdzeń. Technologia wykonania prac: 1. Prace związane z wykonaniem inwestycji należy prowadzić zgodnie z obowiązującymi normami, przepisami prawa budowlanego, przepisami prawa dotyczącymi wymagań technicznych, ochrony środowiska naturalnego, zgodnie z zasadami BHP oraz wiedzą techniczną. UWAGA! Z uwagi na to, iż część prac budowlanych wykonywana będzie podczas roku szkolnego należy zwrócić szczególną uwagę na zachowanie bezpieczeństwa uczniów i personelu szkoły. 2. Wszystkie zastosowane materiały muszą posiadać odpowiednie atesty, aprobaty i certyfikaty oraz być zgodne z Polskimi Normami. 3. Wykonawca, na własną odpowiedzialność i na swój koszt, winien podjąć wszelkie środki zapobiegawcze wymagane przez rzetelną praktykę budowlaną oraz aktualne okoliczności, aby zabezpieczyć prawa właścicieli posesji sąsiadujących z placem budowy/robót i unikać powodowania tam jakichkolwiek zakłóceń czy szkód. 4. Wykonawca winien zabezpieczyć Zamawiającego przed wszelkimi skutkami finansowymi z tytułu jakichkolwiek roszczeń wniesionych przez właścicieli posesji czy budynków sąsiadujących z placem budowy/robót w zakresie, w jakim Wykonawca odpowiada za takie zakłócenia czy szkody. 5. Teren okoliczny należy w sposób trwały zabezpieczyć przed oddziaływaniem robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45321000-3

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Składający ofertę musi wnieść wadium w wysokości: 40.000,00 zł (słownie: czterdzieścitysięcy złotych 00/100).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach