Przetargi.pl
„Kompleksowa modernizacja energetyczna budynku Gminnej Przychodni Zdrowia w Dolnej Grupie wraz z przebudową kotłowni z węglowej na biomasę”.

Wójt Gminy Dragacz ogłasza przetarg

  • Adres: 86134 Dragacz, Dragacz
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 332 49 69 , fax. 52 332 49 74
  • Data zamieszczenia: 2018-02-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Dragacz
    Dragacz
    86134 Dragacz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 332 49 69, fax. 52 332 49 74
    REGON: 53437400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://gm-dragacz.rbip.mojregion.info/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Kompleksowa modernizacja energetyczna budynku Gminnej Przychodni Zdrowia w Dolnej Grupie wraz z przebudową kotłowni z węglowej na biomasę”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia: „Kompleksowa modernizacja energetyczna budynku Gminnej Przychodni Zdrowia w Dolnej Grupie wraz z przebudową kotłowni z węglowej na biomasę”. Zakres zamówienia obejmuje: 1) przygotowanie terenu budowy, 2) demontaż elementów zewnętrznych naściennych przeznaczonych do ponownego zamontowania, 3) demontaż elementów zewnętrznych nie nadających się do ponownego zamontowania, 4) wymiana części istniejącej stolarki okiennej i drzwiowej wraz z bramami wjazdowymi do garaży podziemnych, 5) przemurowanie kominów dachowych, 6) termomodernizacja ścian i stropodachu budynku, 7) wykonanie nowych obróbek blacharskich, 8) wykonanie powłok malarskich, 9) roboty porządkowe, 10) wymiana kotła opalanego paliwem stałym na kocioł klasy5 opalany biomasą (pelet, zrąbki), 11) wykonanie wkładu kominowego śr. 250 mm w istniejącym kominie murowanym, 12) wymiana przewodów instalacji c.o. oraz grzejników, 13) wymiana opraw oświetleniowych na oprawy LED, 14) wymiana przewodów zasilających oświetlenia oraz pozostałych przewodów zasilających (zasilanie gniazdek itp.), 15) wykonanie nowej sieci teleinformatycznej wewnętrznej budynku, 16) wykonanie instalacji energetycznej rezerwowej – agregat prądotwórczy, 17) demontaż oraz wykonanie nowej instalacji odgromowej, 18) wykonanie wymiany istniejącej konstrukcji zadaszenia nad wejściem głównym na nowe, 19) naprawa istniejących daszków żelbetowych nad wejściami do budynku, 20) demontaż oraz wykonanie nowego daszku nad wejściem do budynku od strony elewacji C, 21) wymiana części balustrad na nowe, 22) naprawa płyt balkonowych oraz schodów zewnętrznych, 23) naprawa murków pochylni zewnętrznej, zjazdów do garaży oraz schodów przy wejściu głównym do budynku, 24) oczyszczenie oraz pomalowanie istniejących krat okiennych, 25) wymiana drabiny technicznej, 26) przebudowa istniejącej furtki zewnętrznej, 27) demontaż oraz ponowny montaż istniejących schodów wejściowych do banku, 28) wykonanie obrobienia istniejących studzienek naświetli piwnicznych, 29) wykonanie posadzek w pomieszczeniach kotłowni, 30) uzupełnienie glazury na ścianach po wymianie instalacji, 31) dostawa, montaż oraz konfiguracja systemu zarządzania i monitoringu zużycia energii cieplnej, 32) parametry budynku: a) wysokość budynku: 8,48m, b) konstrukcja / technologia budynku – tradycyjna, budynek podpiwniczony, c) rodzaj dachu – stropodach, d) liczba kondygnacji nadziemnych – 2, e) powierzchnia zabudowy budynku: 455,02 m2, f) powierzchnia użytkowa budynku z tarasem : 1.070,19 m2, g) kubatura budynku: 2510,85 m3. Wymagania szczegółowe związane z przedmiotem zamówienia zostały określone w: Załączniku nr 1 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia oraz w Załączniku nr 2 do SIWZ – Dokumentacja projektowa (z przedmiarem robót załączonym pomocniczo, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych oraz projektem budowlano - wykonawczym).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium przetargowego w wysokości 5.000,00 PLN. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku poniżej wymienionych formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert tj.: do dnia 28.02.2018 r., do godz. 1100. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w: Bank Spółdzielczy w Świeciu O/Dragacz nr konta: 50 8168 0007 0008 0217 2000 0004. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym wyżej terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. Wpłaty dokonywane przelewem powinny mieć na przelewie wyraźny napis: WADIUM – Przetarg na zadanie pn.: „Kompleksowa modernizacja energetyczna budynku Gminnej Przychodni Zdrowia w Dolnej Grupie wraz z przebudową kotłowni z węglowej na biomasę” . Wadium w formach, o których mowa w ppkt 2 – 5 należy złożyć w formie oryginału dokumentu w kasie Urzędu Gminy Dragacz (pok. Nr 3) przed upływem terminu składania ofert. Na zewnątrz opakowania oferty należy dołączyć poświadczone „za zgodność z oryginałem” kserokopie dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz z treści dokumentów jednoznacznie musi wynikać jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta/Poręczyciela. Dokumenty muszą być podpisane przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta/Poręczyciela. Podpis winien być złożony w sposób umożliwiający jego identyfikację, np.: opatrzony imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści dokumentów winno wynikać również bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta/Poręczyciela do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w Ustawie Pzp. Zwrot, zatrzymanie lub ponowne wniesienie wadium następuje na zasadach określonych w art. 46 Ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: formularza oferty, oświadczenia o braku podstaw wykluczenia z postępowania oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu, dowód potwierdzający wniesienie wadium, oświadczenie o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w przypadku składania oferty wspólnej - pełnomocnictwo, w przypadku udostępnienia zasobów – pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach