Przetargi.pl
„Kompleksowa modernizacja energetyczna budynków: Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Rzgowie oraz Zespołu Szkół w Sławsku”

Gmina Rzgów ogłasza przetarg

  • Adres: 62-586 Rzgów, ul. Konińska
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 632 419 665 , fax. 632 419 790
  • Data zamieszczenia: 2019-10-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Rzgów
    ul. Konińska 8
    62-586 Rzgów, woj. wielkopolskie
    tel. 632 419 665, fax. 632 419 790
    REGON: 31101922000000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Kompleksowa modernizacja energetyczna budynków: Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Rzgowie oraz Zespołu Szkół w Sławsku”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Roboty budowlane stanowiące przedmiot zamówienia muszą być prowadzone w sposób nie zakłócający pracy, prowadzonej działalności oświatowej oraz działalności opiekuńczo – wychowawczej Szkoły Podstawowej w Rzgowie oraz Przedszkola Gminnego w Rzgowie, a także Szkoły Podstawowej w Sławsku w okresie po 01.09.2020 r. Prowadzenie prac budowlanych, które mogą wpływać na funkcjonowanie obiektów, wymaga uzgodnienia z Zamawiającym oraz z dyrektorem jednostki (szkoły bądź przedszkola), na której funkcjonowanie mogą wpływać prowadzone prace. UWAGA : Budynek Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Rzgowie to funkcjonujący zespół budynków. Obiekt w okresie wakacyjnym (27 czerwca - 31 sierpnia 2020 r.) będzie funkcjonował w ograniczonym zakresie, natomiast budynek Zespołu Szkół w Sławsku rozpocznie pracę w dniu 1 września 2020 r. W związku z powyższym, należy przewidzieć takie etapowanie prac, aby przy zachowaniu wszelkich wymogów technologicznych zapewnić funkcjonowanie obiektów w sposób bezpieczny dla życia oraz zdrowia dzieci, uczniów, personelu szkoły oraz osób przebywających na terenie szkoły a także prowadzić roboty budowlane w sposób w możliwie najmniejszy sposób wpływający na funkcjonowanie tych budynków. Należy utrzymywać temperaturę zgodną z polskimi normami. W przypadku wyłączeń winno odbywać się to poza godzinami pracy lub po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym. Po stronie Wykonawcy leży obowiązek zabezpieczenia ciągłości pracy obiektu. 5.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w: - dokumentacji projektowej, stanowiącej załącznik numer 2 do SIWZ, - Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR), stanowiącej załącznik numer 3 do SIWZ, - przedmiarze robót – załącznik numer 4 do SIWZ, z uwzględnieniem poniższych wymogów. Wykonawca zobowiązany jest do osiągnięcia w wyniku wykonanych prac budowlanych wskaźników osiągnięć określonych dla zadania w pkt IV. wniosku o dofinansowanie w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020 nr RPWP.03.02.01-30-0086/15, który stanowi Załącznik nr 12 do SIWZ (dalej: „wniosek o dofinansowanie”), w tym w szczególności: 1) planowanych efektów rzeczowych (produktów) uzyskanych w wyniku realizacji zadania określonych w pkt 4.1 wniosku o dofinansowanie: • dodatkowej zdolności wytwarzania energii cielnej ze źródeł odnawialnych: 0,4800 MWt, • powierzchni użytkowej budynków poddanych termomodernizacji: 4.751,30 m2, 2) planowanych rezultatów realizacji projektu, wywierających bezpośredni wpływ na otoczenie określonych w pkt 4.2 wniosku o dofinansowanie: • szacowany roczny spadek emisji gazów cieplarnianych: 384,72 ton ekwiwalentu CO2/rok, • zmniejszenia rocznego zużycia energii pierwotnej w budynkach publicznych: 1.696.558,69 KWh/rok, • ilości zaoszczędzonej energii cieplnej: 7.518,65 GJ/rok, • zmniejszenia zużycia energii końcowej w wyniku realizacji projektu: 7.518,65 GJ/rok, • produkcji energii cieplnej z nowo wybudowanych instalacji wykorzystujących Odnawialnej Źródła Energii: 316,21 MWht/rok. UWAGA : Zastosowane rozwiązania, wykorzystane urządzenia oraz wykonanie prac budowlanych muszą zapewniać możliwość połączenia w przyszłości obiektów Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Rzgowie oraz Zespołu Szkół w Sławsku wspólnym systemem zdalnego nadzoru (monitoringu, sterowania i kontroli) pracy pomp ciepła bez konieczności ponoszenia nadmiernych kosztów związanych z przygotowaniem elementów objętych niniejszym zamówieniem, w szczególności zapewniać komunikację systemów pomp ciepła z systemem nadzoru odpowiednim (kompatybilnym) protokołem komunikacji. 5.4 Ze względu na lokalizację inwestycji na terenie obszaru NATURA 2000 wiertnice powinny posiadać certyfikat „EU STAGE 5”, o którym mowa w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/1628 z dnia 14 września 2016 r. w sprawie wymogów dotyczących wartości granicznych emisji zanieczyszczeń gazowych i pyłowych oraz homologacji typu w odniesieniu do silników spalinowych wewnętrznego spalania przeznaczonych do maszyn mobilnych nieporuszających się po drogach, zmieniające rozporządzenia (UE) nr 1024/2012 i (UE) nr 167/2013 oraz zmieniającym i uchylającym dyrektywę 97/68/WE. 5.5 Wykonawca powinien posiadać certyfikat na prowadzenie działalności i wykonywanie czynności dla osób trzecich polegających na instalacji stacjonarnych urządzeń chłodniczych, klimatyzacyjnych i pomp ciepła, zawierających fluorowane gazy cieplarniane, o którym mowa w art. 29 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych (t.j. Dz.U. z 2018 r. poz. 2221 ze zm.). 5.8 Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę 1. Wykonawca zobowiązuje się do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wchodzące w skład przedmiotu zamówienia polegające na pracach ręcznych związanych z wykonywaniem podstawowych robót budowlanych, prac pomocniczych oraz czynności wykonywanych przez operatorów maszyn budowlanych, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1040). Wymóg ten dotyczy Wykonawcy i ewentualnych podwykonawców łącznie. 2. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania na każde żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego, nie krótszym niż 7 dni roboczych – poświadczonych za zgodność z oryginałem kopii zanonimizowanych umów o pracę (pozbawionych danych osobowych pracowników, tj. w szczególności imiona, nazwiska, adresy, nr PESEL pracowników. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę, wymiar etatu, zakres obowiązków pracownika powinny być możliwe do zidentyfikowania) zawartych przez Wykonawcę/Podwykonawcę, bądź też kopii zanonimizowanych dokumentów potwierdzających bieżące opłacanie składek na ubezpieczenie społeczne pracowników.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 12.1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 100 000,00 zł (sto tysięcy złotych) 12.2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: 1) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: 15 8543 0000 2002 2000 0114 0005; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 12.3 Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji: 1) powinno być złożone w oryginale w oddzielnym opakowaniu (niezłączone z ofertą) i musi obejmować cały okres związania ofertą; 2) powinno być wystawione na Zamawiającego; 3) koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy; 4) Wadium to musi być bezwarunkowe, realizowane na pierwsze żądanie Zamawiającego. 12.4 Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na wskazany w pkt. 12.2. ppkt 1) rachunek bankowy Zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. 12.5 Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 1-4 Ustawy. 12.6 Zgodnie z art. 46 ust. 5 Ustawy Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, w przypadku gdy Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana: 1) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 12.7 Zgodnie z art. 46 ust. 4a Ustawy Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach