Gmina Krajenka ogłasza przetarg
- Adres: 77-430 Krajenka, Szkolna
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 67 2639204 w. 24, 2639205 , fax. 67 2639203
- Data zamieszczenia: 2017-04-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Krajenka
Szkolna 17
77-430 Krajenka, woj. wielkopolskie
tel. 67 2639204 w. 24, 2639205, fax. 67 2639203
REGON: 57079136500000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Kompleksowa modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej w Pilskim OSI - modernizacja budynków oświatowych na terenie Gminy Krajenka CZĘŚĆ I – TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU PUBLICZNEGO PRZEDSZKOLA W KRAJENCE - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
3.1. Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja budynku Publicznego Przedszkola w Krajence, przy ul. Bydgoskiej 3 a. Przedmiot zamówienia stanowi I etap realizacji projektu „Kompleksowa modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej w Pilskim OSI - modernizacja budynków oświatowych na terenie Gminy Krajenka”, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach: Osi priorytetowej 3. Energia. Działanie 3.2.Poprawa efektywności energetycznej w sektorze publicznym i mieszkaniowym. Poddziałanie 3.2.1 Kompleksowa modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014 – 2020. 3.3. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności: 3.3.1. roboty z branży architektonicznej 1) docieplenie ścian, 2) docieplenie cokołów, 3) docieplenie stropodachu, 4) docieplenie stropu wewnętrznego, 5) wymiana drzwi zewnętrznych, 6) obróbki blacharskie, 7) roboty towarzyszące i wykończeniowe. 3.3.2. roboty z branży sanitarnej 1) wykonanie kompletnej kotłowni gazowej, montaż kotła gazowego o mocy grzewczej 98 kW, wraz z wykonaniem odcinka wewnętrznej instalacji gazowej od szafki gazowej do kotła, oraz wykonaniem instalacji c.o. w piwnicy i podłączeniem instalacji c.w.u. i cyrk. do istniejących przewodów przy wejściu, 2) roboty budowlane przy instalacji c.o. i c.w.u. i w kotłowni, w tym zaadaptowanie pomieszczenia na kotłownię. 3.3.3. roboty z branży elektroenergetycznej 1) montaż i uruchomienie instalacji fotowoltaicznej. 3.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz obowiązków wykonawcy zawarty jest w dokumentacji projektowej (projekty, SST i przedmiary) oraz wzorze umowy, stanowiącymi załączniki do SIWZ. 3.5. Roboty będą prowadzone na czynnym obiekcie oświatowym. Wykonawca zobowiązany jest zaplanować i zorganizować roboty budowlane w sposób umożliwiający i nieutrudniający pracy przedszkola, a także zapewniający bezpieczeństwo osób przebywających w budynku. Roboty budowlane wewnątrz budynku powinny być prowadzone w trakcie przerwy wakacyjnej od 3 lipca do 30 sierpnia 2017 r. W pozostałym okresie wykonawca zobowiązany jest odpowiednio zabezpieczyć teren budowy przed dostępem osób nieupoważnionych np. poprzez pełne ogrodzenie placu budowy. Wykonawca będzie zobowiązany również do uzgodnienia sposobu wykonywania robót z dyrektorem placówki. 3.6. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3A ustawy PZP wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502 z późn. zm.). 3.6.1. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zadania w czasie realizacji przedmiotu zamówienia tj. wykonywanie robót budowlanych (robocizna) w zakresie realizowanego projektu wyszczególnionych w przedmiarze robót, w szczególności roboty ogólnobudowlane, docieplenie ścian i stropodachu, wykonanie instalacji fotowoltaicznej, roboty związane z montażem kotłowni gazowej, oraz wykonywaniu instalacji gazowej, c.o. i c.w.u. 3.6.2. Wymóg zatrudnienia, o którym mowa w pkt 3.6.1 nie dotyczy osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie lub osób posiadających uprawnienia wydane na podstawie innych przepisów, w tym kierownika budowy, kierowników robót, geodety. 3.6.3. Wykonawca lub podwykonawca jest zobowiązany do złożenia w dniu zawarcia umowy wykazu osób o których mowa w pkt 3.6.1, wraz z oświadczeniem, że są one zatrudnione na umowę o pracę. 3.6.4. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy. 3.6.5. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 3.6.1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania robót i weryfikacji tożsamości personelu Wykonawcy. 3.6.6. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 3.6.1 czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej we wzorze umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 3.6.1 czynności. 3.7. Wymagania jakościowe i materiałowe: 3.7.1. Przedmiot umowy wykonany zostanie z materiałów i urządzeń dostarczonych przez Wykonawcę. 3.7.2. Wszystkie zastosowane materiały, urządzenia muszą odpowiadać obowiązującym normom oraz posiadać wymagane atesty, certyfikaty i aprobaty techniczne oraz nie mogą stanowić zagrożenia dla higieny i zdrowia użytkowników wg wymogów art.10 Ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 roku z późniejszymi zmianami. 3.7.3. Materiały powinny odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonym ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2016 r., poz. 1570) oraz wymaganiom określonym w Specyfikacjach Technicznych. 3.7.4. Wykonawca zgłosi inspektorowi nadzoru inwestorskiego do zaakceptowania, przed dostarczeniem na plac budowy, planowane do wbudowania materiały i urządzenia, przedstawiając dokumenty pozwalające na ich zastosowanie. Wykonawca może użyć wyłącznie materiałów zaakceptowanych przez inspektora nadzoru inwestorskiego. 3.7.5. Na każde żądanie inspektora nadzoru inwestorskiego lub Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest okazać w stosunku do wbudowywanych materiałów certyfikat lub deklarację zgodności z obowiązującymi normami albo aprobatę techniczną w odniesieniu do wyrobów nie objętych certyfikacją. 3.7.6. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w przypadku wskazania w dokumentacji projektowej lub STWIORB norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp. 3.7.7. Jeżeli w dokumentach opisujących przedmiot zamówienia znajdują się nazwy własne materiałów, urządzeń czy wyposażenia lub jakichkolwiek innych wyrobów lub produktów, to służą one wyłącznie określeniu pożądanego standardu wykonania i określenia właściwości i wymogów techniczno - użytkowych założonych w dokumentacji technicznej dla danego typu rozwiązań, nie są obowiązujące i należy je traktować, jako propozycje projektanta. Nie są one wiążące Wykonawcę do przygotowania oferty. 3.7.8. W przypadku podania przez Zamawiającego nazw materiałów, producentów czy znaków towarowych należy je traktować jako przykładowe, mające na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia oraz określające standard techniczny i jakościowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o nie gorszych parametrach jakościowych i użytkowych - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45321000-3
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie: 15 000 zł (słownie piętnaście tysięcy złotych).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Termomodernizacja hali tenisowej na terenie Ośrodka Rataje przy Os. Piastowskim 106A w Poznaniu.
Dodano: 2024-05-25 - TERMOMODERNIZACJA ENERGETYCZNA BUDYNKÓW PRZEDSZKOLA MIEJSKIEGO NR 1 I PRZEDSZKOLA MIEJSKIEGO NR 2 W GMINIE MIASTA CZARNKÓW
Dodano: 2024-05-14 - Termomodernizacja budynków Szkoły Podstawowej nr 1 w Wieleniu i budynku Szkoły Podstawowej w Miałach
Dodano: 2023-02-06 - Termomodernizacja budynków: Urzędu Miejskiego Gminy Łobżenica, Centrum Profilaktyki i Aktywności Społecznej w Łobżenicy, Przedszkola Publicznego w Łobżenicy i Szkoły Podstawowej w Dźwiersznie Małym
Dodano: 2020-06-19 - Budowa budynku zaplecza technicznego wraz z szatniami i trybunami oraz wewnętrzną instalacją gazu w parku im Powstańców Wielkopolskich
Dodano: 2020-03-18 - Remont elewacji budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Chlebów, gmina Turek
Dodano: 2019-11-25 - Termomodernizacja wraz z wymianą oświetlenia na energooszczędne budynku OSP w Augustowie.
Dodano: 2019-07-30 - Termomodernizacja budynku Komisariatu Policji w Kobylinie
Dodano: 2019-07-23 - TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU KOMUNALNEGO PRZY ULICY SIENKIEWICZA 25 W KOLE
Dodano: 2019-07-05 - Remont pomieszczeń w budynkach oświaty w Czarnkowie
Dodano: 2019-06-14