Gmina Mosina ogłasza przetarg
- Adres: 62050 Mosina, Pl. 20 Października
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 618 109 500 , fax. 618 109 558
- Data zamieszczenia: 2017-09-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Mosina
Pl. 20 Października 1
62050 Mosina, woj. wielkopolskie
tel. 618 109 500, fax. 618 109 558
REGON: 63125862600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mosina.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Kompleksowa modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej w Gminie Mosina – etap I – kompleks budynków przy ul. Szkolnej 1 w Mosinie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane na obiektach Szkoły Podstawowej nr 1 w Mosinie polegające na ociepleniu budynków, częściowej wymianie stolarki okiennej i drzwiowej oraz przebudowie wewnętrznych instalacji. Zespół czterech budynków (w tym jeden zabytkowy podlegający ochronie konserwatorskiej) usytuowanych w Mosinie przy ul. Szkolnej 1. Zadanie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego z Wielkopolskiego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020. Zamawiający przewiduje limit finansowania zadania: 1. w 2017 r. – do 809 743,45 zł. 2. w 2018 r. – pozostała kwota. 1. Roboty budowlane: Docieplenie ścian. Docieplenie dachów. Wymiana części stolarki okiennej i drzwiowej. Opierzenia, parapety, rynny, rury spustowe. Elewacja. Instalacje odgromowe – wymiana i pomiary. 2. Instalacje sanitarne Instalacja gazowa. Wymiana kotłów gazowych wraz z podłączeniem. Instalacja c.o. Instalacja wody zimnej, ciepłej i cyrkulacji. 3. Prace formalno-prawne 1) Opracowanie dokumentacji powykonawczej. Dokumentacja powykonawcza powinna zawierać: a) Rysunki ze zmianami wraz z kwalifikacją zmian przez osobę uprawnioną do tego. b) Protokoły odbiorów częściowych i końcowych. c) Kompletny zakończony dziennik budowy. d) Protokoły z pomiarów i sprawdzeń. e) Zestawienie wbudowanych, zatwierdzonych materiałów wraz aprobatami i certyfikatami. f) Świadectwo energetyczne obiektu. g) Instrukcje obsługi wykonanych instalacji i zamontowanych urządzeń. 2) Dokonanie niezbędnych prób technicznych wykonanych instalacji i zamontowanych urządzeń, wykonanie rozruchu technologicznego, protokolarne przekazanie przedmiotu umowy do eksploatacji z czynnym udziałem przedstawicieli Zamawiającego. 3) Przeszkolenie personelu eksploatacyjno-konserwatorskiego w zakresie budowy urządzeń, kontroli ich pracy elementów sterowania zapewniających bezpieczeństwo, zapoznanie personelu z niezbędnymi procedurami w przypadku zagrożeń lub awarii itp. 4) Inne protokoły lub uzgodnienia niezbędne do odbioru końcowego i przekazania obiektu do użytkowania. Wykonawca zobowiązany jest w ramach realizowanego zadania do: 1. Zabezpieczenia placu budowy odpowiednim ogrodzeniem oraz oświetlenia i oznakowania zgodnie z obowiązującymi przepisami. 2. Zapewnienia dojazdu sprzętu budowlanego, odpowiednio oznakowanego na plac budowy. 3. Oznakowania ewakuacyjne i p.poż zgodnie z obowiązującymi przepisami całego obiektu oraz terenu objętego zakresem. 4. Opracowania szczegółowego harmonogramu rzeczowo-terminowo-finansowego. 5. Uporządkowania terenu objętego inwestycją po zakończeniu prac i doprowadzenie do stanu pierwotnego. 6. Wykonania pomiarów, prób i sprawdzeń wszystkich wykonanych instalacji i urządzeń potwierdzonych przez inspektorów nadzoru inwestorskiego. 7. Przeprowadzenia wszystkich niezbędnych odbiorów i uzgodnień. 8. Opracowania audytu energetycznego. 9. Opracowania dokumentacji powykonawczej w 3 egzemplarzach. 10. Pisemne powiadomienie w imieniu Zamawiającego Komendanta Miejskiego Straży Pożarnej o wykonaniu wszystkich zaleceń zawartych w postanowieniu. 11. Zgłoszenie w imieniu Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie obiektu, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki : - Przedmiar robót – załącznik nr 8 do SIWZ . - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - załącznik nr 9 do SIWZ - Dokumentacja projektowa – załącznik nr 10 do SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 30 000,00 zł, słownie: trzydzieści tysięcy złotych.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wymaga posiadania specjalnych kompetencji lub uprawnień
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Jeżeli wykonawca wykazując spełnienie warunków, udziału w postępowaniu polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, w celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował tymi zasobami w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania niniejszego zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów do oferty należy dołączyć dokument – zobowiązanie dotyczące: a. zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b. sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu niniejszego zamówienia publicznego, c. zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja kompleksu sportowego „Moje boisko - ORLIK 2012” przy ul. Ogrodowej 3 w Osiecznej
Dodano: 2024-07-18 - termomodernizacja budynku komunalnego w Rumianku przy ulicy Parkowej 6
Dodano: 2024-07-15 - Budowa i przebudowa sieci kanalizacji sanitarnej z przykanalikami w rejonie ul. Storczykowej
Dodano: 2024-07-15 - Remont wiatraka - koźlak w Koźminie Wielkopolskim
Dodano: 2024-07-15 - Wykonanie zabezpieczeń przeciwpożarowych w Zespole Szkół Ogólnokształcących i Technicznych w Kleczewie
Dodano: 2024-07-14 - Remont pomieszczeń w Zespole Szkół Ogólnokształcących i Technicznych w Kleczewie
Dodano: 2024-07-14 - Przebudowa budynku dydaktycznego "B" Akademii Muzycznej im. I. J. Paderewskiego w Poznaniu, ul. Święty Marcin 87. Zadanie II.
Dodano: 2024-07-13 - Zakończenie robót związanych z realizacją programu inwestycyjnego na terenie nieruchomości położonej w Poznaniu przy ul. Grunwaldzkiej 250 B
Dodano: 2024-07-12 - Budowa mostu na ul. Olszynowy Zakątek w Dobrzycy
Dodano: 2024-07-12 - „Młode pokolenie w służbie dziedzictwa kultury - renowacja XVIII-wiecznego budynku szkoły – dawnego Pawilonu Pałacu Biskupów Poznańskich”
Dodano: 2024-07-12