Przetargi.pl
Kompleksowa modernizacja boiska Pod Hubą przy ulicach Tadeusza Zawadzkiego Zośki i Świętych Cyryla i Metodego. Montaż urządzeń rekreacyjnych dla dorosłych na boisku Pod Hubą.

Urząd Miasta ogłasza przetarg

  • Adres: 65-424 Zielona Góra, ul. Podgórna 22
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 0684564100,4564406 do 08 , fax. 068 4564155, 4564455
  • Data zamieszczenia: 2014-06-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta
    ul. Podgórna 22 22
    65-424 Zielona Góra, woj. lubuskie
    tel. 0684564100,4564406 do 08, fax. 068 4564155, 4564455
    REGON: 00065423300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zielona-gora.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowa modernizacja boiska Pod Hubą przy ulicach Tadeusza Zawadzkiego Zośki i Świętych Cyryla i Metodego. Montaż urządzeń rekreacyjnych dla dorosłych na boisku Pod Hubą.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    7. Przedmiot zamówienia: wykonanie dwóch zadań obejmujących: Kompleksową modernizację boiska Pod Hubą przy ulicach Tadeusza Zawadzkiego Zośki i Świętych Cyryla i Metodego. Montaż urządzeń rekreacyjnych dla dorosłych na boisku Pod Hubą. Zakres przebudowy boiska Pod Hubą składa się z następujących branż: 7.1. branża konstrukcyjno-budowlana: 7.1.1. Roboty przygotowawcze i ziemne: - roboty wyburzeniowe, - przełożenie istniejącej nawierzchni poza ogrodzeniem, - uzupełnienie muru, - wyburzenie nawierzchni asfaltowej. 7.1.2. Przebudowa boiska do piłki nożnej o wymiarach 49,90/50,95m x 34,90m - 1759,83m2 - podbudowa z obrzeżem, - chodniki przy krawędziach boiska do piłki nożnej, - nawierzchnia z trawy sztucznej, - wyposażenie boiska do piłki nożnej/ręcznej, - piłkochwyt h=6m 7.1.3. Przebudowa boiska wielofunkcyjnego o wymiarach 34,90m x 17,40m - 607,26m2: - podbudowa z obrzeżem, - chodniki przy krawędziach boiska wielofunkcyjnego, - nawierzchnia poliuretanowa, - wyposażenie boiska wielofunkcyjnego, 7.1.4. Ogrodzenie panelowe boisk: - ogrodzenie panelowe systemowe h= 4,0m, - przebudowa istniejącego ogrodzenia siatkowego, 7.1.5. Elementy zagospodarowania terenu: - trybuny, - schody, - elementy małej architektury, - ściana oporowa przy wiatach, - zieleń, 7.1.6. Montaż urządzeń rekreacyjnych dla dorosłych: - wykonanie fundamentów betonowych, - dostawa i montaż urządzeń siłowych wykonanych ze stali, - dosianie i pielęgnacja (12 m-cy) istniejących terenów zielonych po robotach monterskich. 7.2. branża sanitarna: 7.2.1. Elementy odwodnienia boisk: - drenaż boisk, - odwodnienie liniowe, 7.2.2. Renowacja odcinka kanalizacji deszczowej: - renowacja istniejącego przewodu deszczowego metodą rękawa z zastosowaniem żywic poksydowych, - renowacja istniejących studni rewizyjnych. 7.3. branża elektryczna: 7.3.1. Zasilanie energetyczne boiska: - budowa zalicznikowej linii zasilającej, - szafka oświetlenia boiska. 7.3.2. Oświetlenie boiska do piłki nożnej/ręcznej i boiska wielofunkcyjnego: - roboty ziemne i kablowe, - montaż słupów oświetleniowych wraz z projektorami, 7.3.3. Oświetlenie dozorowe boisk. 7.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 10 do SIWZ oraz w dokumentacji projektowej i STWIOR stanowiącej załącznik nr 11 do SIWZ. 7.5. Wykonawca udziela gwarancji na zrealizowany przedmiot umowy na okres 4 lat licząc od następnego dnia od daty odbioru końcowego oraz rękojmi za wady robót na okres przekraczający gwarancję o 6 miesięcy. 7.6. Wykonawca przedłoży Zamawiającemu kopię aktualnej polisy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującej okres realizacji i wartość minimum 300.000,00 zł, stanowiący załącznik do umowy. W przypadku, gdy termin obowiązywania polisy będzie się kończył przed zakończeniem realizacji umowy, Wykonawca na 14 dni przed upływem tego terminu, ma obowiązek przedłożyć Zamawiającemu dokument o kontynuacji ubezpieczenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122211
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 75 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 35.400,00 złotych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zielona-gora.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach