Sąd Okręgowy w Poznaniu ogłasza przetarg
- Adres: 60-967 Poznań, Al. Marcinkowskiego 32
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 061 8566160, 8566071 , fax. 061 8566069
- Data zamieszczenia: 2009-04-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Sąd Okręgowy w Poznaniu
Al. Marcinkowskiego 32 32
60-967 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 061 8566160, 8566071, fax. 061 8566069
REGON: 00032385500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.poznan.so.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Kompleksowa konserwacja sieci teletechnicznej wraz z centralą telefoniczną, systemu sygnalizacji napadu, systemu monitoringu obiektu, instalacji alarmu włamania, instalacji oddymiania oraz obsługa videokonferencji i systemu nagłośnienia. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa konserwacja: a. sieci teletechnicznej łącznie z centralą telefoniczną NORTEL MERIDIAN 1 OPT11C, systemem taryfikacyjnym TELBAZA, zintegrowanej telefonii DECT firmy Nortel, łącz - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 503341109
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 17 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, a w szczególności: a. Wykonawca musi posiadać certyfikat lub inny dokument potwierdzający uprawnienia z zakresu obsługi i zarządzania centrali typu Nortel Meridian 1 OPT11C z oprogramowaniem w wersjach 4.0 i 4.5, systemu telefonii bezprzewodowej DECT firmy Fortel oraz oprogramowania zarządzającego Telephony Manager; 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków na podstawie złożonych wraz z ofertą wymaganych dokumentów - według kryterium spełnia lub nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wymaga załączenia do oferty następujących dokumentów: 1. wypełniony i podpisany przez osobę upoważnioną do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy formularz ofertowy- załącznik nr 1 2. aktualny odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 3. oświadczenie zgodnie z art. 22 ust. 1, art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych- załącznik nr 2 4. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego i właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 7. wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności - do oferty należy załączyć certyfikat lub inny dokument potwierdzający uprawnienia z zakresu obsługi i wykonywania czynności serwisowych na centrali abonenckiej typu Nortel Meridian 1 OPT11C z oprogramowaniem w wersjach 4.0 i 4.5, systemu telefonii bezprzewodowej DECT firmy Nortel oraz oprogramowania zarządzającego Telephony Manager . 8. pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 8, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował - do oferty należy załączyć certyfikat lub inny dokument potwierdzający uprawnienia z zakresu obsługi i wykonywania czynności serwisowych na centrali abonenckiej typu Nortel Meridian 1 OPT11C z oprogramowaniem w wersjach 4.0 i 4.5, systemu telefonii bezprzewodowej DECT firmy Nortel oraz oprogramowania zarządzającego Telephony Manager .
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poznan.so.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Utrzymanie oraz administracja systemami telekomunikacyjnymi
Dodano: 2014-08-19 - Utrzymanie oraz administracja systemami telekomunikacyjnymi
Dodano: 2014-08-07 - Prace serwisowe dotyczące kompleksowej konserwacji sieci teletechnicznej, systemu sygnalizacji napadu, systemu monitoringu obiektu, instalacji alarmu włamania, obsługi wideokonferencji, systemu kontroli dostępu, zamków szyfrowych oraz systemu nagłośnienia zainstalowanych w obiektach Sądu Okręgowego w Poznaniu Al. Marcinkowskiego 32, Kamiennogórska 26, Szyperska 14, Piaskowa 4-5,O/Z Leszno ul. Chrobrego 7
Dodano: 2011-10-19 - Prace serwisowe dotyczące kompleksowej konserwacji sieci teletechnicznej, systemu sygnalizacji napadu, systemu monitoringu obiektu, instalacji alarmu włamania, obsługi wideokonferencji, systemu kontroli dostępu, zamków szyfrowych oraz systemu nagłośnienia zainstalowanych w obiektach Sądu Okręgowego w Poznaniu A. Marcinkowskiego 32, Kamiennogórska 26, Szyperska 14, Piaskowa 4-5,O/Z Leszno ul. Chrobrego 7
Dodano: 2011-10-05 - Prace serwisowe dotyczące kompleksowej konserwacji sieci teletechnicznej, systemu sygnalizacji napadu, systemu monitoringu obiektu, instalacji alarmu włamania, obsługi wideokonferencji, systemu kontroli dostępu, zamków szyfrowych oraz systemu nagłośnienia zainstalowanych w obiektach Sądu Okręgowego w Poznaniu A. Marcinkowskiego 32, Kamiennogórska 26, Szyperska 14, Piaskowa 4-5,O/Z Leszno ul. Chrobrego 7
Dodano: 2011-09-19 - Obsługa centrali telefonicznej II
Dodano: 2011-08-12 - Usługa administrowania i serwisu centrali telefonicznej Aastra MX-One.
Dodano: 2011-08-02 - Obsługa centrali telefonicznej
Dodano: 2011-06-02 - Centrala telefoniczna II
Dodano: 2010-04-22 - Centrala telefoniczna
Dodano: 2010-04-09