Przetargi.pl
Kompleksowa konserwacja i pielęgnacja zieleni komunalnej na terenie Starego Sącza

Burmistrz Miasta i Gminy Stary Sącz ogłasza przetarg

  • Adres: 33-340 Stary Sącz, ul. Stefana Batorego 25
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 4460270 , fax. 018 4460273
  • Data zamieszczenia: 2009-04-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Miasta i Gminy Stary Sącz
    ul. Stefana Batorego 25 25
    33-340 Stary Sącz, woj. małopolskie
    tel. 018 4460270, fax. 018 4460273
    REGON: 00053105800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.stary.sacz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowa konserwacja i pielęgnacja zieleni komunalnej na terenie Starego Sącza
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: 1.grabienie liści, 2.koszenie terenów zielonych, 3.cięcia pielęgnacyjne i korygujące krzewów, 4.cięcia żywopłotów i głogów, 5.nasadzenie roślin i utrzymanie rabat jednorocznych, 6.nasadzenie oraz pielęgnacja roślin jedno
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 773100006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 8 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu. 1. Wykonawca musi spełniać warunki udziału w postępowaniu określone w niniejszej siwz oraz w art. 22 ustawy Pzp dla wszystkich zadań : a/ posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień b/ posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia c/ znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia d/ nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Pzp Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w postępowaniu: W zakresie potencjału technicznego wymagane jest dysponowanie co najmniej następującym sprzętem: kosiarka mechaniczna, samochód ciężarowy, ciągnik rolniczy, dmuchawa, opryskiwacz, polewaczka do kwiatów. W zakresie potencjału kadrowego wymagane jest zatrudnienie kierownika robót posiadającego wyższe wykształcenie: ogrodnicze, rolnicze lub leśne lub uprawnienie SITO NOT do kierowania pracami na terenach zieleni miejskiej. Wykonawcy muszą spełniać warunki dodatkowe tj. muszą wykazać się wykonaniem w ciągu ostatnich trzech lat tożsamych robót związanych z konserwacją i pielęgnacją zieleni komunalnej o wartości nie mniejszej niż 140.000 zł rocznie. 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: 2.1. nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne określonych w art.24 ust.1, pkt 1 - 10 Ustawy - Pzp 2.2. wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców nie utrudni uczciwej konkurencji. 2.3. złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania. 2.4. nie złożyli oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnienie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy z zastrzeżeniem art. 26 ust.3. 2.5. W zakresie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności i nie podlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 Pzp pod uwagę będą brane oferty, w których udokumentowano zgodność prowadzonej działalności gospodarczej z zakres objętym przedmiotem zamówienia. 2.6. Zamawiający zastrzega sobie prawo szczegółowego sprawdzenia stanu faktycznego z przedłożonymi dokumentami, w tym również poprzez wezwanie Oferenta do wyjaśnienia treści dokumentów. 2.7. Zamawiający wzywa Oferentów, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25, ust.1 Pzp, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25, ust. Pzp zawierające błędy, lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta Oferenta podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Oferenta warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo termin składania ofert. Zamawiający dokona sprawdzenia spełnienia przez Oferentów wymogów określonych w ustawie - Prawo zamówień publicznych i specyfikacji w zakresie kompletności i jakości oferty, a mianowicie pod uwagę będą brane oferty zawierające komplet ważnych oświadczeń i dokumentów wymaganych niniejszą specyfikacją. Ocena spełnienia w/w warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymaganych w SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty wymagane 1. formularz oferty wraz z zestawieniem kosztów (zał. nr 1) 2. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art.22 ust.1 Ustawy - Pzp (zał. nr 2) 3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (kserokopie) wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, 4. wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca do przeprowadzenia wymaganych prac- (zał. nr 4), 5. wykaz personelu-w zakresie potencjału kadrowego wymagane jest zatrudnienie kierownika robót posiadającego wyższe wykształcenie /ogrodnicze, rolnicze lub leśne/ lub uprawnienie SITO NOT do kierowania pracami na terenach zieleni miejskiej (wraz z dołączonymi kopiami dyplomu) oraz dane na temat kwalifikacji osób odpowiedzialnych za realizację zamówienia (zał. nr 5) 6.wykaz wykonanych robót wraz z referencjami wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia tożsamych robót związanych z kompleksową konserwacją i pielęgnacją zieleni komunalnej na terenie Starego Sącza o wartości nie mniejszej niż 140.000 zł rocznie. Wykaz powinien zawierać: nazwę zamawiającego, dokładny adres wykonanej usługi, zakres usług, termin realizacji, wartość (zał. nr 3). 7. dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usługi, o której mowa w pkt. 6. 8. zaparafowany projekt umowy (zał. nr 6) 9. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. 10. polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej o wartości nie mniejszej niż całkowita wartość zamówienia. 2. Oferta składana przez dwa lub więcej podmioty gospodarcze musi spełniać następujące wymagania: 2.1 zawierać dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt 2-10 od każdego podmiotu, 2.2 musi być podpisana w taki sposób, by zobowiązywała prawnie wszystkie strony, 2.3 jeden z podmiotów zostanie wyznaczony jako odpowiedzialny i jego upoważnienie będzie udokumentowane pełnomocnictwem podpisanym przez upełnomocnionych przedstawicieli pozostałych podmiotów oraz 2.4. zawierać umowę pro forma spółki, która stwierdza, że wszystkie podmioty będą solidarnie odpowiedzialne prawnie za realizację umowy, Wszystkie w/w dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów luk kserokopii potwierdzonych za zgodność przez wykonawcę lub osobę uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem: Każdy wykonawca przedłoży tylko jedną ofertę, sam lub reprezentant spółki. Wykonawca, który przedłoży więcej niż jedną ofertę zostanie wyłączony z postępowania. Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. Zaleca się, aby wykonawca dokonał wizji lokalnej w terenie oraz zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty i podpisania umowy!

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.stary-sacz.iap.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach