Przetargi.pl
kompleksową informatyzację Międzyleskiego Szpitala Specjalistycznego w Warszawie sposobem na przeciwdziałanie wykluczeniu informatycznemu WSPÓŁFINANSOWANEGO Z EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU ROZWOJU REGIONALNEGI W RAMACH PRIORYTETU II Przyspieszenie e-rozwoju Mazowsza DZIAŁANIA 2.1 Przeciwdziałanie wykluczeniu informatycznemu REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO WOJEWÓDZTWA MAZOWIECKIEGO 2007-2013 - wentylacja

Międzyleski Szpital Specjalistyczny w Warszawie ogłasza przetarg

  • Adres: 04-749 Warszawa, ul. Bursztynowa 2
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 4735145 , fax. 022 6131992
  • Data zamieszczenia: 2014-06-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Międzyleski Szpital Specjalistyczny w Warszawie
    ul. Bursztynowa 2 2
    04-749 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 4735145, fax. 022 6131992
    REGON: 01066985300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mssw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    kompleksową informatyzację Międzyleskiego Szpitala Specjalistycznego w Warszawie sposobem na przeciwdziałanie wykluczeniu informatycznemu WSPÓŁFINANSOWANEGO Z EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU ROZWOJU REGIONALNEGI W RAMACH PRIORYTETU II Przyspieszenie e-rozwoju Mazowsza DZIAŁANIA 2.1 Przeciwdziałanie wykluczeniu informatycznemu REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO WOJEWÓDZTWA MAZOWIECKIEGO 2007-2013 - wentylacja
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wentylacja - dostawa i montaż urządzeń centralnej sterowni systemów wentylacyjnych A. ROZMIARY I CHARAKTER ZADANIA 1. Celem zadania budowa centralnego systemu sterowania i przyłączenie do niego 22 central wentylacyjnych eksploatowanych przez Szpital. 2. Wspólny system zarządzania musi być kontrolowany za pomocą oprogramowania klasy BMS (Building Management System), które będzie komunikowało się ze sterownikami central wentylacyjnych w celu: a) odczytu parametrów pracy; b) sterowania urządzeniami (w zakresie funkcjonalności udostępnianych przez zainstalowany sterownik centrali). 3. W związku z budową centralnej systemu zarządzania należy zrealizować dostawy i wykonać czynności: a) analiza przedwdrożeniowa stanu eksploatowanych central wentylacyjnych pod kątem możliwości wykorzystania jego elementów, a w szczególności sterowników, okablowania oraz elementów montażowych; b) rozbudowa central wentylacyjnych obejmująca czynności konieczne do przyłączenia do systemu zarządzania - wykonanie tras kablowych oraz rur ochronnych dla instalacji teletechnicznych; - zainstalowanie okablowania teletechnicznego; - dostawa kart komunikacyjnych do eksploatowanych sterowników automatyki klimatyzacji i wentylacji; - dostawa konwerterów komunikacyjnych; - wymiana sterowników central (w przypadku braku możliwości przyłączenia do systemu zarządzania zastanych w centrali sterowników); - modernizacja szaf sterujących w zakresie niezbędnym do realizacji zadania; - przyłączenie systemu zarządzania centralami sterującymi do sieci lokalnej (LAN, Local Area Network) Szpitala. c) dostarczenie i zainstalowanie komputera, który pełnić będzie funkcję stacji nadzoru; d) dostarczenie oprogramowania stacji nadzoru, jego zainstalowanie i skonfigurowanie do pracy z instalacją; e) przeszkolenie 3 pracowników Szpitala w zakresie bieżącej eksploatacji oraz konserwacji centralnej sterowni systemów wentylacyjnych. 4. Wszystkie urządzenia oraz materiały użyte do realizacji zamówienia: a) muszą być fabrycznie nowe, wyprodukowane nie wcześniej niż 12 miesięcy przed datą ich zamontowania, oryginalne i sprawne technicznie; b) muszą odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania na terenie Polski i posiadać niezbędne aprobaty techniczne, atesty, certyfikaty i świadectwa. 5. Wykonawca będzie prowadził prace zgodnie z aktualnymi normami i przepisami, zasadami wiedzy technicznej oraz z należytą starannością, przy zachowaniu bezpieczeństwa (w tym pożarowego) i przepisów dotyczących pracy urządzeń elektrycznych. 6. Roboty mogą być prowadzone całodobowo, również w dni ustawowo wolne od pracy. Należy przy tym uwzględnić charakteru obiektu i obowiązującą w nim ciszę nocną. 7. Pomieszczenia będą udostępniane po uzgodnieniu z uprawnionym personelem Szpitala terminu prac w konkretnych lokalizacjach. 8. W związku z prowadzeniem prac o charakterze budowlanymi Wykonawca jest zobowiązany do: a) uzgodnienia zakresu niezbędnych robót budowlanych (np. przekucia ścian, stropów), z uprawnionymi pracownikami Szpitala przed przystąpieniem do ich realizacji; b) używania wyłącznie urządzeń wiertniczych udarowo-obrotowych do wykonywania przepustów kablowych poprzez ściany i stropy (zabrania się prowadzenia takich prac za pomocą przecinaków ręcznych); c) uprzątnięcia pomieszczeń i terenu posesji w miejscach, w których wykonywane były prace montażowe, bezpośrednio po ich zakończeniu; d) naprawienia na swój koszt uszkodzonych w trakcie prac instalatorskich tynków, posadzek i powłok malarskich; e) utylizacji we własnym zakresie wszelkich zdemontowanych elementów wyposażenia. 9. Szpital zapewni we własnym zakresie: a) dostęp do sieci LAN (Local Area Network) Szpitala w każdym z punktów rejestracji czasu pracy, za pośrednictwem portów dostępowych 10/100Base-T (RJ45): - jeden port dostępowy dla sterownika czytnika (czytników) kart zbliżeniowych, - jeden port dostępowy w miejscu przeznaczonym do montażu kamery monitoringu wizyjnego. 10. Wykonawca zapewni: a) 36-miesięczny okres rękojmi na wykonane prace instalacyjno montażowe - od daty zakończenia tych prac; b) 24-miesięczny okres gwarancji na wszystkie dostarczone komponenty - od daty ich zamontowania i/lub uruchomienia przez Wykonawcę. 11. Szpital będzie potwierdzał odbiory: a) wyposażenia stałego - wyłącznie po jego trwałym zamontowaniu przez Wykonawcę w miejscu eksploatacji; b) wyposażenia ruchomego - wyłącznie po zademonstrowaniu przez Wykonawcę jego pełnej użyteczności w ramach budowanego systemu; c) oprogramowania - wyłącznie po zademonstrowaniu przez Wykonawcę jego pełnej użyteczności w ramach opisanych wymagań i przeprowadzeniu szkolenia. 12. Zakończenie prac musi nastąpić do końca 3 miesiąca od daty podpisania umowy między Szpitalem a Wykonawcą. B. LISTA CENTRAL 1. Budynek A: 1.szafa centrali KN1 (sterownik CAREL pCO2 - 2szt.); 2. szafa centrali KN2 (sterownik CAREL pCO2 - 2szt.); 3. szafa centrali KN3 (sterownik CAREL pCO2 - 2szt.). 2. Budynek C: 1. szafa centrali sale operacyjne (sterownik Johnson Controls FX15 - 1szt.); 2. szafa centrali sale wybudzeń (sterownik Johnson Controls FX06 - 1szt.); 3. szafa centrali oddział ortopedii (sterownik Johnson Controls FX06 - 1szt.). 3. Budynek D: 1. szafa centrali KN7 (brak sterownika); 2. szafa centrali otolaryngologia (sterownik Simens RLU 232 - 1szt.); 3. szafa centrali rezonans (Honeywell XL80/100 - 1 kpl.); 4. szafa centrali kardiologia (Siemens ACX36.040 - 1 kpl.); 5. szafa centrali N3 (Siemans Polygyr RWX.62.70.34 - 1 kpl.); 6. szafa wentylatorni II wewnętrzny (Johnson Controls SC-9100 - 1 kpl.). 4. Budynek E: 1. szafa centrali KN1 (sterownik Johnson Controls FX06 - 1szt.); 2. szafa centrali KN2 (sterownik Johnson Controls FX06 - 1szt.); 3. szafa centrali N3/W3 (sterownik Johnson ControlsFX06 - 1szt.); 4. szafa centrali N4/W4 (sterownik Johnson Controls FX06 - 1szt.); 5. szafa centrali N5 (sterownik Johnson Controls FX06 - 1szt.); 6. szafa centrali N6 (sterownik Johnson Controls FX06 - 1szt.); 7. szafa centrali N7 (sterownik Johnson Controls FX06 - 1szt.); 8. szafa centrali N8/W8 (sterownik Johnson Controls FX06 - 1szt.). 5. Budynek F: 1. szafa SA1 w pomieszczeniu F/021 (sterownik CAREL pCO3 - 2szt.); 2. szafa SA2 w pomieszczeniu F/023 (sterownik CAREL pCO3 - 1szt.). C. STACJA NADZORU Komputer klasy PC o parametrach: 1. Procesor min. 2-rdzeniowy. 2. Dysk twardy SATA min. 500GB. 3. Minimum 4GB pamięci RAM. 4. Monitor LCD: a) matryca o przekątnej min. 24; b) wyświetlający obraz o rozdzielczości min. 1280x1024. 5. Zasilacz w technologii Active Power Factor Correction (dopuszczalne napięcie zasilania w zakresie od 210 do 250V). 6. Klawiatura. 7. Mysz optyczna. 8. Karta sieciowa z portem Ethernet 10/100/1000Base-T (RJ45). 9. Zainstalowany system operacyjny Microsoft Windows 7 Professional. D. OPROGRAMOWANIE ZARZĄDZAJĄCE 1. Oprogramowanie ma pracować w środowisku Microsoft Windows. 2. Interfejs oprogramowania ma zapewniać dostęp do monitorowanych parametrów technologicznych, za pomocą hierarchicznych powiązań grafik i symboli. 3. Funkcje oprogramowania w zakresie monitoringu mają umożliwiać co najmniej: 3.2 pomiar temperatur, wilgotności; 3.3 wizualizację stanów pracy/awarii wentylatorów; 3.4 wizualizację stanów awaryjnych instalacji. 4. Oprogramowanie do monitoringu ma umożliwiać generowanie predefiniowanych raportów oraz umożliwić użytkownikom definiowanie własnych formatów raportów. 5. Oprogramowanie ma gromadzić dane w celu generowania raportów historycznych oraz wyznaczania trendów. 6. Oprogramowanie ma informować operatora o wszystkich stanach i alarmach zgłaszanych przez sterowniki. 7. Dostęp do systemu ma być zabezpieczony systemem identyfikatorów i haseł dostępu. 8. Funkcje w zakresie sterowania mają obejmować co najmniej: 8.2 nastawę parametrów pracy instalacji (temperatura/wilgotność/ciśnienie); 8.3 zmiana/załączenie/wyłączenie wydajności instalacji; 8.4 zlecanie zmian parametrów zgodnie z programem czasowym. 9. Oprogramowanie musi umożliwiać ograniczanie uprawnień użytkowników w zakresie wykonywania operacji i wykonywania poleceń w systemie. 10. System ma umożliwiać jednoczesną, zdalną jego obsługę za pośrednictwem sieci Internet z możliwością rozbudowy o obsługę nowych central wentylacyjnych. 11. Cały dostarczony sprzęt musi odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania na terenie Polski i posiadać niezbędne aprobaty techniczne, atesty, certyfikaty i świadectwa. III. Terminy realizacji zamówienia: 20.10.2014r. od dnia podpisania umowy IV. Projekty umów stanowiące Załączniki Nr 1 do SIWZ jest integralną częścią niniejszej dokumentacji i zapisy w niej zawarte traktuje się jako warunki udzielenia zamówienia (projekt umowy na dostawę sprzętu oraz projekt umowy na dostawę i montaż oprogramowania). V. Podwykonawstwo 1. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom. 2. Wykonawca jest obowiązany wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. 3. Zamawiający informuje, że nie zastrzega osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 489210000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mssw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach