Przetargi.pl
Kompleksowa dostawa profesjonalnej chemii basenowej do sześciu pływalni objętych porozumieniem o współpracy.

Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji ogłasza przetarg

  • Adres: 38-500 Sanok, ul. Królowej Bony
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 13 46 59 117 , fax. 13 46 591 26
  • Data zamieszczenia: 2018-12-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji
    ul. Królowej Bony 4
    38-500 Sanok, woj. podkarpackie
    tel. 13 46 59 117, fax. 13 46 591 26
    REGON: 000659012
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.mosir-sanok.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowa dostawa profesjonalnej chemii basenowej do sześciu pływalni objętych porozumieniem o współpracy.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1 . Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa profesjonalnej chemii basenowej do sześciu pływalni objętych porozumieniem o współpracy. 2. Przedmiot zamówienia będzie dostarczany sukcesywnie, bezpośrednio do następujących obiektów: 1) Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Sanoku; ul. Królowej Bony 4; 35-800 Sanok 2) Sport Lesko Sp. z o.o. w Lesku; ul. Bieszczadzka 7; 38-600 Lesko; 3) Zespół Krytych Pływalni ; ul. Sportowa 8, 38-400 Krosno; 4) Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Brzozowie; ul. Parkowa 5a; 36-200 Brzozów; 5) Zespół Basenów „Delfin” Ustrzyki Dolne; ul. Gombrowicza 49; 38-700 Ustrzyki Dolne; 6) Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Jaśle; ul. Sikorskiego 15; 38-200 Jasło; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. Specyfikacja dostaw (wykaz środków chemicznych) stanowi załącznik nr 1A SIWZ („Kosztorys ofertowy”). Zamawiający zastrzega, że podane poniżej ilości stanowią jedynie element służący do określenia wartości przedmiotu umowy i nie stanowią zobowiązania Zamawiającego do zlecenia Wykonawcy dostaw w ilościach określonych w formularzu cenowym. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia zakresu dostaw (nie więcej niż o 20%) w zależności od potrzeb przy zachowaniu cen jednostkowych podanych w formularzu cenowym, który stanowił będzie załącznik do umowy w sprawie zamówienia publicznego. I: Dostawa profesjonalnej chemii basenowej do MOSiR Sanok. 1Płynny regulator pH 10.000 kg 2 Środek koagulacyjny 1.000 kg 3 Preparat chlorowy do dezynfekcji wody basenowej 35.000 kg 4 Środek glonobójczy 2.000 kg 5 Szybkorozpuszczalne tabletki do pomiarów fotometrycznych za pomocą testera 5.1 do pomiaru chloru DPD1, listki po 10 tabletek, opakowania zawierające 50 listków; 8 opakowan 5.2 do pomiaru chloru całkowitego DPD3, listki po 10 tabletek, opakowania zawierające 50 listków; 5 opakowan 5.3 do pomiaru pH, Phenol Red., listki po 10 tabletek, opakowania zawierające 50 listków; 8 opakowan II: Dostawa profesjonalnej chemii basenowej do Sport Lesko Sp. z o.o. Sport Lesko Sp. z o.o. 1 Płynny regulator pH 7.500 kg 2 Środek koagulacyjny 7.000 kg 3 Preparat chlorowy do dezynfekcji wody basenowej 20.000 kg 4 Środek glonobójczy 1.500 kg 5 Szybkorozpuszczalne tabletki do pomiarów fotometrycznych za pomocą testera 5.1 pomiaru chloru DPD1, listki po 10 tabletek, opakowania zawierające 50 listków; 8 opakowan 5.2 do pomiaru chloru całkowitego DPD3, listki po 10 tabletek, opakowania zawierające 50 listków; 3 opakowania 5.3 do pomiaru pH, Phenol Red., listki po 10 tabletek, opakowania zawierające 50 listków; 8 opakowan III: Dostawa profesjonalnej chemii basenowej do Zespołu Krytych Pływalni w Krośnie Zespół Krytych Pływalni w Krośnie 1. Płynny regulator pH 2.800 kg 2 Środek koagulacyjny 750 kg 3 Preparat chlorowy do dezynfekcji wody basenowej 12.000 kg 4 Środek glonobójczy 800 kg 5 Szybkorozpuszczalne tabletki do pomiarów fotometrycznych za pomocą testera 5.1 do pomiaru chloru DPD1, listki po 10 tabletek, opakowania zawierające 50 listków 4 opakowania 5.2 do pomiaru chloru całkowitego DPD3, listki po 10 tabletek, opakowania zawierające 50 listków 4 opakowania 5.3 do pomiaru pH, Phenol Red., listki po 10 tabletek, opakowania zawierające 50 listków 4 opakowania IV: Dostawa profesjonalnej chemii basenowej do MOSiR w Brzozowie 1 Płynny regulator pH 5.000 kg 2 Środek koagulacyjny 720 kg 3 Preparat chlorowy do dezynfekcji wody basenowej 12.000 kg 4 Środek glonobójczy 540 kg 5 Szybkorozpuszczalne tabletki do pomiarów fotometrycznych za pomocą testera 5.1 do pomiaru chloru DPD1, listki po 10 tabletek, opakowania zawierające 50 listków 10 opakowan 5.2 do pomiaru chloru całkowitego DPD3, listki po 10 tabletek, opakowania zawierające 50 listków 7 opakowan 5.3 do pomiaru pH, Phenol Red., listki po 10 tabletek, opakowania zawierające 50 listków 3 opakowania V: Dostawa profesjonalnej chemii basenowej do Zespołu Basenów „Delfin” w Ustrzykach Dolnych 1 Płynny regulator pH 1.250 kg 2 Środek koagulacyjny 500 kg 3 Preparat chlorowy do dezynfekcji wody basenowej 10.000 kg 4 Środek glonobójczy 500 kg 5 Szybkorozpuszczalne tabletki do pomiarów fotometrycznych za pomocą testera 5.1 do pomiaru chloru DPD1, listki po 10 tabletek, opakowania zawierające 50 listków 2 opakowania 5.2 do pomiaru chloru całkowitego DPD3, listki po 10 tabletek, opakowania zawierające 50 listków 1 opakowanie 5.3 do pomiaru pH, Phenol Red., listki po 10 tabletek, opakowania zawierające 50 listków 2 opakowania VI: Dostawa profesjonalnej chemii basenowej do MOSiR w Jaśle 1 Płynny regulator pH 800 kg 2 Środek koagulacyjny 700 kg 3 Preparat chlorowy do dezynfekcji wody basenowej 12.000 kg 4 Środek glonobójczy 300 kg
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24962000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każdy wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 8.400,00 zł. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). Uwaga: W treści wadium składanego w formie innej niż pieniądz muszą być wyszczególnione okoliczności, w jakich Zamawiający może je zatrzymać. Okoliczności te muszą zawierać sytuacje określone: 1) w art. 46 ust. 4a prawa zamówień publicznych, tj. jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej; 2) w art. 46 ust. 5 prawa zamówień publicznych, tj.: jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. Poza tym z powyższego dokumentu powinno wynikać jednoznacznie, gwarantowanie wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie. Wadium takie powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert. 3. Zamawiający zaleca, by w przypadku wniesienia wadium w formie: a) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został dołączony do oferty. W tytule przelewu zaleca się wpisanie nr ewidencyjnego przetargu oraz nr zadania; b) innej niż pieniądz – wadium załączyć do oferty w formie kopii dokumentu, a oryginał złożyć w oddzielnej kopercie oznaczonej oryginał wadium, która będzie załączona do oferty (wewnątrz opakowania oferty). 4. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 5. Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy. 6. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy MOSiR w Sanoku, ul. Królowej Bony 4; 38-500 Sanok: 95-8642-0002-2001-0067-8209-0001 Podkarpacki Bank Spółdzielczy w Sanoku; 7. Terminem wniesienia wadium w formie pieniężnej jest termin wpływu wadium na konto Zamawiającego. 8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wzór oświadczenia zostanie zamieszczony przez Zamawiających na stronach internetowych wraz z informacją o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. konsorcja, spółki cywilne) oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 2. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje Pełnomocnik wraz z ofertą powinno być złożone pełnomocnictwo dla tej osoby określające jego zakres. Pełnomocnictwo winno być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. Wszelkie pełnomocnictwa winny być załączone do oferty w formie oryginału lub urzędowo poświadczonego odpisu pełnomocnictwa (notarialnie – art. 96 ustawy z dnia 14 lutego 1991r. – Prawo o notariacie /tj. Dz. U. z 2017 r. poz. 2291 t. j. ze zm./).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach