Przetargi.pl
Kompleksowa dostawa paliwa gazowego dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Radziejowie

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 88-200 Radziejów, Szpitalna
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. +48542856200 , fax. +48542853701
  • Data zamieszczenia: 2018-10-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    Szpitalna 3
    88-200 Radziejów, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. +48542856200, fax. +48542853701
    REGON: 910333036
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalradziejow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowa dostawa paliwa gazowego dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Radziejowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usługi kompleksowej dostawy paliwa gazowego w postaci gazu ziemnego wysokometanowego (grupy E), polegającej na sprzedaży paliwa gazowego i zapewnieniu świadczenia usługi jej dystrybucji, do punktu odbioru znajdującego się w obiekcie Zamawiającego, zwanego dalej miejscem odbioru, którego wykaz znajduje się w załączniku nr 2 do siwz. 1) Gaz ziemny do budynku kotłowni przy ulicy Szpitalnej 3, w Radziejowie będzie dostarczony na potrzeby własne w związku z prowadzoną działalnością Zamawiającego, który posiada udokumentowany tytuł prawny potwierdzony dokumentem – prawo użytkowania akt notarialny Repertorium A nr 1388/2004, przez następujące urządzenia gazowe: a) Kocioł parowy Vitomax 200 Hs – szt. 1 o mocy 655 kW, b) Kocioł wodny Vitoplex 100 GRP-130 H - szt. 1 o mocy 1120 kW. 2) Układ pomiarowy na stacji pomiarowej składa się: a) Gazomierza rotorowego CGR 01 G-65 DN 50 o numerze fabrycznym 151041/2006, b) Przelicznika Mac BAT II o numerze fabrycznym 6295B. 2. Łączną ilość paliwa gazowego, która będzie dostarczona w okresie obowiązywania Umowy do miejsca odbioru określonego w załączniku nr 2 do siwz, szacuje się około: 5 317 510 KWh 3. Podana wielkość paliwa gazowego określona w pkt 3 jest wartością szacowaną na podstawie dotychczasowego zużycia w roku 2017 i 2018. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia lub zwiększenia łącznego paliwa gazowego, względem ilości określonej w pkt 3. Ewentualna zmiana szacowanego zużycia określonego w pkt 3 nie będzie skutkowała dodatkowymi kosztami dla Zamawiającego, poza rozliczeniem za faktycznie zużytą ilość paliwa gazowego. 4. Zamówienie na paliwo gazowe w poszczególnych miesiącach gazowych oraz zamówienie mocy umownej określa załącznik nr 2 do siwz. 5. Kompleksowa dostawa paliwa gazowego odbywać się będzie na warunkach określonych przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. – Prawo energetyczne ( t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 755, 650, 685, 771, 1000.) oraz zgodnie z wydanymi do tej ustawy przepisami wykonawczymi. 6. Usługa dystrybucji paliwa gazowego do miejsca odbioru odbywać się będzie za pośrednictwem sieci dystrybucyjnej należącej do lokalnego OSD - Polska Spółka Gazownictwa Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, Oddział w Gdańsku. 7. Wymagania stawiane Wykonawcy: Zamawiający udzieli wyłonionemu w postępowaniu Wykonawcy pełnomocnictwa do: 1) zgłoszenia w imieniu Zamawiającego umowy kompleksowej dostawy paliwa gazowego do Operatora Systemu Dystrybucyjnego w celu realizacji zawartej umowy kompleksowej dostawy paliwa gazowego, 2) dokonania wszelkich czynności i uzgodnień z OSD oraz z dotychczasowym sprzedawcą niezbędnych do przeprowadzenia procedury zmiany sprzedawcy i skutecznego rozpoczęcia kompleksowej dostawy paliwa gazowego. 8. Wybrany Wykonawca winien przedstawić Zamawiającemu w terminie do 5 dni od dnia rozstrzygnięciu postępowania Wzór Umowy kompleksowej dostawy gazu ziemnego zgodny z IRiESD, IRiESP oraz powszechnie obowiązującymi przepisami prawa z uwzględnieniem istotnych postanowień umowy - załączniki nr 4 do siwz . 9. Sprzedaż będzie realizowana sukcesywnie całodobowo w okresie 19 miesięcy od dnia podpisania umowy. 10. Termin płatności wynosi (przedział od 25 do 30 ) dni licząc od daty doręczenia Zamawiającemu faktury – zgodnie z ofertą złożoną do przetargu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09120000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wykonawcy przystępujący do przetargu są zobowiązani wnieść wadium w wysokości 10.000,00 zł (dziesięć tysięcy złotych) w następujących formach: w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych lub w formie poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust.5 pkt. 2 ustawy z dnia 9.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 2. Złożone poręczenie lub gwarancja muszą zawierać w swojej treści zobowiązanie zgodne z art. 46 ust. 4a i ust. 5 pkt 1 i 3 ustawy Pzp. Dokument wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia winien zawierać bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela zapłaty wymaganej kwoty wadium, na pierwsze, pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium, powstałe na skutek okoliczności określonych w ustawie Pzp. W dokumencie tym, gwarant/poręczyciel nie może uzależniać dokonania zapłaty od spełnienia przez beneficjenta ( Zamawiający ) dodatkowych warunków (np. żądanie przesłania wezwania zapłaty za pośrednictwem banku prowadzącego rachunek Zamawiającego, albo żądania potwierdzenia przez notariusza, że podpisy złożone na żądaniu zapłaty należą do osób umocowanych do występowania w imieniu Zamawiającego, albo żądanie złożenia wezwania np. tylko w formie listu poleconego czy kurierem) albo przedłożenia dodatkowych dokumentów (oprócz dokumentu potwierdzającego umocowanie osób do występowania w imieniu Zamawiającego z żądaniem zapłaty). 3. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu należy dokonać wpłaty poleceniem przelewu na konto Zamawiającego: Kujawsko Dobrzyński Bank Spółdzielczy filia w Radziejowie numer konta 71 9550 0003 2018 0000 7386 0003. 4. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Przy czym wniesienie wadium w pieniądzu zamawiający uzna za skuteczne w chwili uznania rachunku zamawiającego. 5. Do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający wniesienie wadium (nie dotyczy formy w pieniądzu). 6. W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż w pieniądzu zaleca się oryginał dokumentu dołączyć do oferty w oddzielnej kopercie a kserokopię dokumentu, poświadczoną z oryginałem przez Wykonawcę spiąć trwale z ofertą. Zamawiający zwracając wadium w trybie art. 46 ustawy Pzp zwróci wykonawcy oryginał dokumentu wadium. W dokumentacji przetargowej zostanie poświadczona za zgodność z oryginałem kserokopia zwróconego dokumentu wadium. 7. Wadium winno być załącznikiem do oferty. 8. Zamawiający zwróci wadium na zasadach określonych w Pzp. 9. Zamawiający zatrzyma wadium w przypadkach określonych w Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) aktualna koncesja na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami gazowymi, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, 2) aktualna koncesja na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie dystrybucji paliw gazowych, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki -w przypadku Wykonawców będących właścicielami sieci dystrybucyjnej, lub aby posiadał podpisaną aktualną umowę z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego (OSD) na świadczenie usług dystrybucji paliwa gazowego na obszarze, na którym znajduje się miejsce dostarczenia gazu ziemnego -w przypadku Wykonawców nie będących właścicielami sieci dystrybucyjnej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach