Przetargi.pl
Kompleksowa dostawa obejmująca sprzedaż i dystrybucję gazu wysokometanowego typu E, gazu zaazotowanego typu Ls oraz Lm do jednostek Policji garnizonu zachodniopomorskiego Komendy Wojewódzkiej Policji w Szczecinie w okresie od 01.10.2019 r.do 30.09.2020 r.

Komenda Wojewódzka Policji ogłasza przetarg

  • Adres: 70-515 Szczecin, Małopolska
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 8211479, , fax. 91 8211477
  • Data zamieszczenia: 2019-08-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji
    Małopolska 47
    70-515 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 8211479, , fax. 91 8211477
    REGON: 81090304000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://zachodniopomorska.policja.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowa dostawa obejmująca sprzedaż i dystrybucję gazu wysokometanowego typu E, gazu zaazotowanego typu Ls oraz Lm do jednostek Policji garnizonu zachodniopomorskiego Komendy Wojewódzkiej Policji w Szczecinie w okresie od 01.10.2019 r.do 30.09.2020 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego (grupa E) oraz gazu zaazotowanego (typu Ls i Lm) do jednostek Policji garnizonu zachodniopomorskiego w okresie od 01.10.2019r. do 30.09.2020r., zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2018 r. poz. 755), Kodeksu cywilnego oraz przepisami wykonawczymi wydanymi na ich podstawie, Instrukcją Ruchu i Eksploatacji Sieci Dystrybucyjnej (IRiESD), zatwierdzoną decyzją Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki (PURE). zgodnie z przedstawionym zestawieniem, ilością i zakresem przedmiotu zamówienia ujętymi w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia, stanowiącym załącznik nr 4 do siwz. 2. Szczegóły dotyczące grupy taryfowej, szacowanego rocznego zużycia gazu z podziałem na miesiące kalendarzowe, w odniesieniu do poszczególnych punktów odbioru opisane zostały w załączniku nr 4 do siwz. 3. Szacowana łączna ilość paliwa gazowego, która będzie dostarczana w okresie obowiązywania umowy do punktów poboru gazu określonych w załączniku nr 1 do umowy wynosi 727 257 kWh i może ulec zmianie ze względu na warunki atmosferyczne. W przypadku różnicy między zużyciem szacowanym, a faktycznym, Wykonawca nie będzie z tego tytułu dochodził roszczeń finansowych innych niż te wynikające z ilości zużytego paliwa gazowego. 4. Zamawiający oświadcza, iż zgodnie z postanowieniami art. 31b pkt. 2 ppkt 2 Ustawy z dnia 6 grudnia 2008 o podatku akcyzowym ( t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1114, 1039, 1356, 1629 i 1697, 2227, 2244, 2354, 2538.) nie jest płatnikiem podatku akcyzowego.5. Zamawiający będzie wykorzystywał paliwo gazowe na potrzeby własne, na cele grzewcze. 6. Gaz powinien być dostarczony całodobowo do wymienionych w załączniku nr 4 do siwz punktów zdawczo - odbiorczych, którymi jest zespół urządzeń gazowych służących do przyłączenia sieci wewnętrznej, będącą własnością Zamawiającego z siecią gazową operatora systemu. 7. Własność paliwa gazowego przechodzi na Zamawiającego po dokonaniu pomiaru na wyjściu z układu pomiarowego. 8. Termin płatności będzie nie krótszy niż 14 dni od daty doręczenia prawidłowo wystawionej faktury VAT. 9. Wykonawca zobowiązuje się do przeprowadzenia procedury zmiany sprzedawcy paliw gazowych, zgodnie z Instrukcją Ruchu i Eksploatacji Sieci Dystrybucyjnej (IRiESD) w zakresie świadczenia i korzystania z usług dystrybucji paliwa gazowego, na podstawie odrębnie udzielonego pełnomocnictwa. 10. Zamawiający przekaże Wykonawcy wyłonionemu w zakończonym postępowaniu wszystkie niezbędne dane umożliwiające skuteczne przeprowadzenie procedury zmiany sprzedawcy. 11. Zamawiający informuje, że dla większości punktów poboru, ewentualna procedura zmiany sprzedawcy paliwa gazowego, przeprowadzona będzie po raz pierwszy. 12. Zamawiający nie posiada na chwilę obecną ofert promocyjnych ani nie jest członkiem programów lojalnościowych. 13. Adresy punktów poboru, grupy taryfowe, zużycie oraz inne niezbędne informacje zawiera załącznik nr 4 do siwz. 14. Rozpoczęcie kompleksowej dostawy paliwa gazowego nastąpi, nie dłużej niż 21 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy z Zamawiającym, w imieniu Zamawiającego na podstawie udzielonego pełnomocnictwa, procedury zmiany dotychczasowego wykonawcy umowy kompleksowej paliw gazowych, z utrzymaniem ciągłości dostaw gazu. 15. Zamawiający wymaga, aby proponowana umowa zawierała wszystkie elementy i nie gorsze warunki niż wynikające z ustawy Prawo energetyczne i przepisów wykonawczych do tej ustawy oraz spełniała warunki wynikające z siwz. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, niezwłocznie po otrzymaniu zawiadomienia o wyborze oferty przedłoży Zamawiającemu do akceptacji projekt umowy kompleksowego dostarczania paliwa gazowego dla Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09123000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca musi wykazać, że posiada:  aktualną koncesję na obrót paliwami gazowymi wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki zgodnie z art. 32 ust. 1 pkt. 4 lit. a) ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. –Prawo energetyczne (Dz. U. z 2018 r. poz. 755, 650, 685, 771, 1000 i 1356).) z zastrzeżeniem, że koncesja ta nie jest wymagana dla Wykonawców, których „(…) roczna wartość obrotu nie przekracza równowartości 100000 euro (…)”,  aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie dystrybucji gazu ziemnego ,wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki zgodnie z art. 32 ust. 1 pkt. 3 ustawy z dnia 10 kwietnia1997 r. – Prawo energetyczne (Dz. U. z 2018 r. poz. 755, 650, 685, 771, 1000 i 1356).) – w przypadku Wykonawców będących Operatorem Systemu Dystrybucyjnego, lub  oświadczenie o posiadaniu ważnej umowy OSD na świadczenia usług dystrybucji gazu na jego obszarze oraz nieograniczonego dostępu do infrastruktury technicznej niezbędnej do realizacji zamówienia według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do siwz;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. ETAP ZŁOŻENIA OFERTY: Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty: 1. oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu Wykonawcy - aktualne na dzień składania ofert według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do siwz, w celu wstępnego potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu, z powodów określonych w rozdziale V ust. 1 pkt 1.1. a) siwz; 1.1. W przypadku korzystania przez Wykonawcę z podwykonawcy należy w oświadczeniu zawrzeć informację o tych podmiotach w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z powodów określonych w rozdziale V ust. 1 pkt 1.1. a) siwz. 2. W przypadku składania oferty wspólne j , oświadczenie, o którym mowa w ust. 1 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (w przypadku konsorcjum każdy członek , w przypadku spółki cywilnej każdy wspólnik itd.) . Oświadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia. 3. wypełniony i podpisany oryginał formularza oferty cenowej wraz z wymaganymi oświadczeniami według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz. 4. wypełniony i podpisany oryginał formularza kalkulacji cenowej, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do siwz; 5. pełnomocnictwo w oryginale lub poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza kopii do reprezentowania wykonawcy (wykonawców) lub inne dokumenty niezbędne do wykazania, że osoba/osoby podpisująca/e ofertę i wymagane dokumenty jest/są uprawniona/e do reprezentacji Wykonawcy (m. in. umowa spółki cywilnej, uchwała wspólników, itp.). Pełnomocnictwo oraz dokumenty, o których mowa wyżej muszą być złożone zgodnie z wymaganiami zawartymi w rozdziale X odpowiednio ust. 9 lub ust.11 siwz.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach