Przetargi.pl
Kompleksowa dostawa, instalacja i skonfigurowanie sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Urzędu Miasta Częstochowy

Gmina Miasto Częstochowa ogłasza przetarg

  • Adres: 42-217 Częstochowa, ul. Śląska 11/13
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. (034) 3707100 , fax. 034 3707175
  • Data zamieszczenia: 2009-08-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Częstochowa
    ul. Śląska 11/13 11/13
    42-217 Częstochowa, woj. śląskie
    tel. (034) 3707100, fax. 034 3707175
    REGON: 00051573800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czestochowa.um.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowa dostawa, instalacja i skonfigurowanie sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Urzędu Miasta Częstochowy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe dostarczenie, zainstalowanie i skonfigurowanie sprzętu oraz oprogramowania: systemu pracy grupowej, serwera plików, systemu autoryzacji użytkowników opartego o standard LDAP, systemu jednokrotnego logowania, systemu zarządzania stacjami roboczymi, serwerami i urządzeniami przenośnymi wraz z uruchomieniem w istniejącym środowisku informatycznym Urzędu Miasta Częstochowy, zakup 1 szt. wielofunkcyjnego urządzenia drukująco-kopiująco-skanującego oraz zakup sprzętu komputerowego, peryferiów komputerowych i oprogramowania dla Wydziału Geodezji i Kartografii - 5 zadań. Zadanie 1. Kompleksowa dostawa serwerów - 5 szt. i licencji dla 850 użytkowników do zestawu oprogramowania o wymaganiach i funkcjonalnościach określonych w załączniku nr 1 do niniejszej specyfikacji pn.: Opis przedmiotu zamówienia, udzielonych na czas nieograniczony. Zadanie 2. Wielkoformatowe urządzenie drukująco-kopiująco-skanujące - 1 szt. Zadanie 3. Sprzęt komputerowy dla Referatu Zintegrowanego Systemu Informacji Przestrzennej w Wydziale Geodezji i Kartografii: - stacje robocze - 2 szt., - przenośne stacje robocze - 1 szt., - komputer przenośny - 1szt. Zadanie 4. Peryferia komputerowe dla Referatu Zintegrowanego Systemu Informacji Przestrzennej w Wydziale Geodezji i Kartografii: - drukarka - 1 szt., - skaner - 1 szt., - ploter-1szt. Zadanie 5. Zakup oprogramowania dla potrzeb GODGiK 1. Aktualizacja oprogramowania C-Geo 7.0 do wersji 8.0 - łącznie 8 licencji. 2. GEONET 2006 aktualizacja do v.9.0 wraz z aktualizacją programu UNITRANS, program SETED i VISTOOL ( nie obejmuje modułu postprocessingu GPS). 3. Moduł postprocessingu GPS dla GEONET 2006 (v.9.0). 4. Pakiet oprogramowania Algo dla MicroStation/ J v. 7.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji pn. Opis przedmiotu zamówienia. Termin wykonania zamówienia: Zadanie 1: 75 dni od daty podpisania umowy, nie później niż do 2009-12-01 Zadanie 2: 21 dni od daty podpisania umowy Zadanie 3, 4, 5: 14 dni od daty podpisania umowy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 488200002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 75 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga złożenia wadium: 1) Dla zadania 1 w wysokości 26 000,00 zł (słownie: dwadzieścia sześć tysięcy złotych). 2) Dla zadania 2 w wysokości 4 400,00 zł (słownie: cztery tysiące czterysta złotych). 3) Dla zadania 3 w wysokości 800,00 zł (słownie: osiemset złotych). 4) Dla zadania 4 w wysokości 600,00 zł (słownie: sześćset złotych). 5) Dla zadania 5 w wysokości 190,00 zł ((słownie: sto dziewięćdziesiąt złotych).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu: O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają niżej podane warunki: 1. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Dotyczy zadania 1: Udokumentują wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia co najmniej jednego wdrożenia Systemu Jednokrotnego Logowania dla nie mniej niż 500 użytkowników pracujących w sieci jednej firmy. Wdrożenie musi dotyczyć tylko projektów zrealizowanych przez Wykonawcę. Warunki zostaną uznane za spełnione, jeżeli wykonawca złoży dokumenty, o których mowa w punktach 6.1. i 6.2. specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia lub dokumenty, jakie muszą dostarczyć wykonawcy. 1. Dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunku, o którym mowa w punkcie 5.1. specyfikacji istotnych warunków zamówienia muszą być: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że  wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Prawa zamówień publicznych - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. d) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Prawa zamówień publicznych - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Dotyczy zadania 1: Dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunku, o którym mowa w punkcie 5.2. specyfikacji istotnych warunków zamówienia muszą być: a) Wykaz zrealizowanych usług określonych w punkcie 5.2. specyfikacji istotnych warunków zamówienia , sporządzony według załącznika nr 4 do specyfikacji. Wykaz musi zawierać: opis i zakres usługi wraz z podaniem ilości użytkowników, datę rozpoczęcia i zakończenia realizacji usługi, nazwę, adres i telefon Inwestora. b) Dokumenty potwierdzające, że zrealizowane wdrożenia Systemu Jednokrotnego Logowania wymienione w powyższym wykazie zostały wykonane należycie, np. referencje. 3. Sposób przygotowania dokumentów. 3.1. Wszystkie ww. dokumenty winny być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę (-y) uprawnioną (-e) do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. Jeżeli upoważnienie do złożenia oferty nie wynika z dokumentów wymienionych w punkcie 6.1.a) specyfikacji istotnych warunków zamówienia, należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców, każdy ze wspólników musi złożyć dokumenty wymienione w punkcie 6.1. specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Pozostałe dokumenty będą traktowane jako wspólne. Wspólnicy muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo, podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników. Wspólnicy ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, określoną w art. 366 Kodeksu cywilnego. W przypadku składania oferty przez spółkę cywilną, należy złożyć dokumenty: 1) wymienione w punkcie 6.1.a) i 6.1.c) specyfikacji istotnych warunków zamówienia dotyczące każdego ze wspólników spółki, 2) wymienione w punkcie 6.1.b) specyfikacji istotnych warunków zamówienia dotyczące zarówno spółki cywilnej, jak i każdego ze wspólników spółki, 3) wymienione w punkcie 6.1.d) specyfikacji istotnych warunków zamówienia tylko dla podmiotów zbiorowych wchodzących w skład spółki cywilnej. 3.2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, to: 1) Zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 6.1.a), 6.1.b) oraz 6.1.d) specyfikacji istotnych warunków zamówienia - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Dokumenty, o których mowa w ppkt. 1)a) oraz 1)c), powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty, o których mowa  w ppkt 1)b), powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2) Zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 6.1.c) specyfikacji istotnych warunków zamówienia - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych. Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w podpunktach 1) i 2), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://czestochowa.bip-gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach