Gmina Miasto Częstochowa ogłasza przetarg
- Adres: 42-217 Częstochowa, ul. Śląska 11/13
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. (034) 3707100 , fax. 034 3707175
- Data zamieszczenia: 2009-08-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Częstochowa
ul. Śląska 11/13 11/13
42-217 Częstochowa, woj. śląskie
tel. (034) 3707100, fax. 034 3707175
REGON: 00051573800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.czestochowa.um.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Kompleksowa dostawa, instalacja i skonfigurowanie sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Urzędu Miasta Częstochowy - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe dostarczenie, zainstalowanie i skonfigurowanie sprzętu oraz oprogramowania: systemu pracy grupowej, serwera plików, systemu autoryzacji użytkowników opartego o standard LDAP, systemu jednokrotnego logowania, systemu zarządzania stacjami roboczymi, serwerami i urządzeniami przenośnymi wraz z uruchomieniem w istniejącym środowisku informatycznym Urzędu Miasta Częstochowy, zakup 1 szt. wielofunkcyjnego urządzenia drukująco-kopiująco-skanującego oraz zakup sprzętu komputerowego, peryferiów komputerowych i oprogramowania dla Wydziału Geodezji i Kartografii - 5 zadań. Zadanie 1. Kompleksowa dostawa serwerów - 5 szt. i licencji dla 850 użytkowników do zestawu oprogramowania o wymaganiach i funkcjonalnościach określonych w załączniku nr 1 do niniejszej specyfikacji pn.: Opis przedmiotu zamówienia, udzielonych na czas nieograniczony. Zadanie 2. Wielkoformatowe urządzenie drukująco-kopiująco-skanujące - 1 szt. Zadanie 3. Sprzęt komputerowy dla Referatu Zintegrowanego Systemu Informacji Przestrzennej w Wydziale Geodezji i Kartografii: - stacje robocze - 2 szt., - przenośne stacje robocze - 1 szt., - komputer przenośny - 1szt. Zadanie 4. Peryferia komputerowe dla Referatu Zintegrowanego Systemu Informacji Przestrzennej w Wydziale Geodezji i Kartografii: - drukarka - 1 szt., - skaner - 1 szt., - ploter-1szt. Zadanie 5. Zakup oprogramowania dla potrzeb GODGiK 1. Aktualizacja oprogramowania C-Geo 7.0 do wersji 8.0 - łącznie 8 licencji. 2. GEONET 2006 aktualizacja do v.9.0 wraz z aktualizacją programu UNITRANS, program SETED i VISTOOL ( nie obejmuje modułu postprocessingu GPS). 3. Moduł postprocessingu GPS dla GEONET 2006 (v.9.0). 4. Pakiet oprogramowania Algo dla MicroStation/ J v. 7.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji pn. Opis przedmiotu zamówienia. Termin wykonania zamówienia: Zadanie 1: 75 dni od daty podpisania umowy, nie później niż do 2009-12-01 Zadanie 2: 21 dni od daty podpisania umowy Zadanie 3, 4, 5: 14 dni od daty podpisania umowy - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 488200002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 75 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga złożenia wadium: 1) Dla zadania 1 w wysokości 26 000,00 zł (słownie: dwadzieścia sześć tysięcy złotych). 2) Dla zadania 2 w wysokości 4 400,00 zł (słownie: cztery tysiące czterysta złotych). 3) Dla zadania 3 w wysokości 800,00 zł (słownie: osiemset złotych). 4) Dla zadania 4 w wysokości 600,00 zł (słownie: sześćset złotych). 5) Dla zadania 5 w wysokości 190,00 zł ((słownie: sto dziewięćdziesiąt złotych).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu: O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają niżej podane warunki: 1. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Dotyczy zadania 1: Udokumentują wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia co najmniej jednego wdrożenia Systemu Jednokrotnego Logowania dla nie mniej niż 500 użytkowników pracujących w sieci jednej firmy. Wdrożenie musi dotyczyć tylko projektów zrealizowanych przez Wykonawcę. Warunki zostaną uznane za spełnione, jeżeli wykonawca złoży dokumenty, o których mowa w punktach 6.1. i 6.2. specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia lub dokumenty, jakie muszą dostarczyć wykonawcy. 1. Dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunku, o którym mowa w punkcie 5.1. specyfikacji istotnych warunków zamówienia muszą być: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Prawa zamówień publicznych - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. d) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Prawa zamówień publicznych - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Dotyczy zadania 1: Dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunku, o którym mowa w punkcie 5.2. specyfikacji istotnych warunków zamówienia muszą być: a) Wykaz zrealizowanych usług określonych w punkcie 5.2. specyfikacji istotnych warunków zamówienia , sporządzony według załącznika nr 4 do specyfikacji. Wykaz musi zawierać: opis i zakres usługi wraz z podaniem ilości użytkowników, datę rozpoczęcia i zakończenia realizacji usługi, nazwę, adres i telefon Inwestora. b) Dokumenty potwierdzające, że zrealizowane wdrożenia Systemu Jednokrotnego Logowania wymienione w powyższym wykazie zostały wykonane należycie, np. referencje. 3. Sposób przygotowania dokumentów. 3.1. Wszystkie ww. dokumenty winny być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę (-y) uprawnioną (-e) do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. Jeżeli upoważnienie do złożenia oferty nie wynika z dokumentów wymienionych w punkcie 6.1.a) specyfikacji istotnych warunków zamówienia, należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców, każdy ze wspólników musi złożyć dokumenty wymienione w punkcie 6.1. specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Pozostałe dokumenty będą traktowane jako wspólne. Wspólnicy muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo, podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników. Wspólnicy ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, określoną w art. 366 Kodeksu cywilnego. W przypadku składania oferty przez spółkę cywilną, należy złożyć dokumenty: 1) wymienione w punkcie 6.1.a) i 6.1.c) specyfikacji istotnych warunków zamówienia dotyczące każdego ze wspólników spółki, 2) wymienione w punkcie 6.1.b) specyfikacji istotnych warunków zamówienia dotyczące zarówno spółki cywilnej, jak i każdego ze wspólników spółki, 3) wymienione w punkcie 6.1.d) specyfikacji istotnych warunków zamówienia tylko dla podmiotów zbiorowych wchodzących w skład spółki cywilnej. 3.2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, to: 1) Zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 6.1.a), 6.1.b) oraz 6.1.d) specyfikacji istotnych warunków zamówienia - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Dokumenty, o których mowa w ppkt. 1)a) oraz 1)c), powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty, o których mowa w ppkt 1)b), powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2) Zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 6.1.c) specyfikacji istotnych warunków zamówienia - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych. Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w podpunktach 1) i 2), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://czestochowa.bip-gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa wraz z wdrożeniem serwerów typu VoIP
Dodano: 2016-07-26 - DOSTAWA SPRZĘTU I AKCESORIÓW KOMPUTEROWYCH DLA IZBY SKARBOWEJ W KATOWICACH
Dodano: 2016-06-30 - zakup serwera i zasilacza UPS
Dodano: 2016-04-28 - Dostawa serwera.
Dodano: 2016-02-10 - Dostawa, montaż, instalacja, konfiguracja serwerów.
Dodano: 2016-01-19 - Dostawa serwerów
Dodano: 2015-12-18 - przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej zamówienia powyżej 30 000 Euro na zakup sprzętu niezbędnego do rozbudowy systemu PACS RIS producenta Pixel Technology s.c., rozbudowę systemu PACS RIS producenta Pixel Technology s.c., serwis pogwarancyjny (znak sprawy: Szp.Leszcz./PN/ 72 / 2015)
Dodano: 2015-12-14 - Zakup i dostawa serwerów 2 szt. macierzy dyskowej, zasilaczy awaryjnych 2 szt. szafy serwerowej wraz z wyposażeniem, licencje na oprogramowanie, oprogramowanie do backupu na potrzeby Śląskiego Zarządu Melioracji i Urządzeń Wodnych w Katowicach
Dodano: 2015-11-23 - dostawa serwerów
Dodano: 2015-11-03 - Rozbudowa systemu informatycznego w Urzędzie Miasta Katowice: Dostawa i rozszerzenie aktualnej konfiguracji serwerów typu blade
Dodano: 2015-11-02