Przetargi.pl
Kompleksowa dostawa i świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej w okresie od 01.11.2009 do 31.12.2010 roku, dla potrzeb budynku biurowego Oddziału Okręgowego NBP w Szczecinie

Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy w Szczecinie ogłasza przetarg

  • Adres: 70-952 Szczecin, ul. T. A. Starzyńskiego 1
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 4803502
  • Data zamieszczenia: 2009-09-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy w Szczecinie
    ul. T. A. Starzyńskiego 1 1
    70-952 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 4803502
    REGON: 00000222300151
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nbp.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowa dostawa i świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej w okresie od 01.11.2009 do 31.12.2010 roku, dla potrzeb budynku biurowego Oddziału Okręgowego NBP w Szczecinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa i świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej w okresie od 01.11.2009 do 31.12.2010 roku, dla potrzeb budynku biurowego Oddziału Okręgowego NBP w Szczecinie. Szacunkowe zużycie energii dla potrzeb Zamawiającego - ok. 400.000 kWh Uwaga: planowane zużycie energii jest wartością szacunkową, która ma na celu wyłonienie Wykonawcy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 093000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W prowadzonym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: 1) prowadzą działalność zgodną z charakterem zamówienia, 2) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy 3) posiadają aktualną koncesję na obrót energią elektryczną wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki wymaganą Prawem energetycznym i posiadają umowę z Operatorem Systemu Dystrybucji (OSD) na świadczenie usług dystrybucji (przesyłu) energii elektrycznej na obszarze, na którym znajduje się miejsce dostarczenia energii elektrycznej, 4) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawia pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 5) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 2. Ocena spełnienia warunków odbędzie się na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów wymienionych w rozdziale VIII, wg formuły spełnia - nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest do złożenia następujących dokumentów: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 2) Aktualną (na dzień składania ofert), wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki koncesję w zakresie obrotu energią elektryczną wymaganą na podstawie art. 32 ust. 1 pkt. 4 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 roku - Prawo energetyczne (Dz. U.z 2006 r. nr 89 poz. 625 z późn. zm.) . 3) Oświadczenie o posiadaniu aktualnej (na dzień składania ofert) umowy z Operatorem Systemu Dystrybucji (OSD) na świadczenie usług dystrybucji (przesyłu) energii elektrycznej - w przypadku Wykonawcy nie będącego właścicielem sieci dystrybucji. 4) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wskazanych w art. 22 ust. 1 i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24. ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (wg wzoru, który stanowi załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ). 5) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ. 6) Wypełniony i podpisany formularz cenowy stanowiący załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ. 7) Parafowany przez Wykonawcę załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ zawierający Istotne postanowienia do umowy. Dokumenty i Oświadczenia muszą być złożone w formie oryginału lub być poświadczone za zgodność z oryginałem. Zgodność z oryginałem wszystkich kopii dokumentów wchodzących w skład oferty musi być potwierdzona (podpisana i opieczętowana) przez przedstawicieli Wykonawcy lub pełnomocnika (zgodnie z dokumentem określającym status prawny Wykonawcy lub dołączonym do oferty pełnomocnictwem). UWAGA Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 1, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się ww. dokumentów zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby, lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Termin ważności dokumentów zawierających oświadczenie stosuje się odpowiednio jak wyżej

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nbp.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach