Przetargi.pl
Kompleksowa dostawa i świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej na potrzeby jednostek Powiatu Poznańskiego.

Starostwo Powiatowe w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 60509 Poznań, ul. Jackowskiego
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 618 410 500 , fax. 618 480 556
  • Data zamieszczenia: 2018-07-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Poznaniu
    ul. Jackowskiego 18
    60509 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 618 410 500, fax. 618 480 556
    REGON: 63127678800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat.poznan.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowa dostawa i świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej na potrzeby jednostek Powiatu Poznańskiego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Kompleksowa dostawa i świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej na potrzeby jednostek Powiatu Poznańskiego. 2. Miejsce dostawy energii elektrycznej: 3 punkty odbioru w 3 jednostkach organizacyjnych Powiatu Poznańskiego, określone w Opisie przedmiotu zamówienia - Załącznik nr 6.2 do SIWZ. 3. Szacunkowa ilość dostarczonej energii elektrycznej w okresie obowiązywania umowy wyniesie: 1.019,0 MWh, w tym energia rozliczana w taryfie: a) G11: 39,0 MWh b) C21: 80,0 MWh c) B21: 900,0 MWh 4. Zamówienie będzie realizowane do wykorzystania kwoty jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na wykonanie zadania, tj. do wartości 700.000,00 zł brutto. 5. Dostawa energii elektrycznej winna odbywać się na zasadach określonych w ustawie z dnia 10.04.1997 r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2018 r., poz. 755 ze zm.), Kodeksie cywilnym oraz wydanych na ich podstawie aktach wykonawczych, w tym Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 18 sierpnia 2011 r. w sprawie szczegółowych zasad kształtowania i kalkulacji taryf oraz rozliczeń w obrocie energią elektryczną. 6. Wykonawca winien określić wartość przedmiotu zamówienia uwzględniając koszty dostawy energii elektrycznej oraz świadczenia usług dystrybucji energii elektrycznej, obliczone zgodnie z w/w aktami prawnymi oraz wszelkie inne koszty i opłaty. 7. Energia elektryczna winna spełniać standardy techniczne zgodnie z zapisami ustawy Prawo energetyczne oraz rozporządzeniami wykonawczymi do tej ustawy i Polskimi Normami. 8. Umowa na dostawę energii elektrycznej określa płatnika i adresata faktury VAT za dostawę energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej dla poszczególnych punktów odbioru – zgodnie z załączonym Opisem przedmiotu zamówienia - Załącznik nr 6.2 do SIWZ. 9. Zamawiający informuje, że: a) posiada oddzielne umowy dystrybucyjne dla punktów odbioru nr 1 i 2, z lokalnym OSD, tj. ENEA Operator sp. z o.o., zawarte na czas nieokreślony, b) aktualnym sprzedawcą energii elektrycznej dla punktów odbioru nr 1 i 2 jest ENEA S.A., umowa zawarta jest na czas określony z terminem obowiązywania do 31.08.2018 r., w dniu 03.07.2018 r. zawarł umowę z PGE Obrót S.A. Termin realizacji zamówienia zaplanowany został na okres 24 miesięcy, przy czym rozpoczęcie realizacji zamówienia zaplanowane zostało na 01.09.2018 r. c) nie posiada umów zawartych w ramach akcji lojalnościowych lub promocyjnych. d) Punkt odbioru nr 3 stanowi nowe przyłącze. 10. Wybrany Wykonawca, najpóźniej w dniu podpisania umowy zobowiązany będzie przedłożyć Zamawiającemu oświadczenie o posiadaniu ważnej Generalnej Umowy Dystrybucyjnej o świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej pomiędzy lokalnym operatorem systemu dystrybucyjnego a sprzedawcą energii elektrycznej, w celu realizacji umowy sprzedaży energii elektrycznej, oraz warunki techniczne realizacji umowy kompleksowej. 11. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Załącznikach do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09310000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 17.000,00 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna spełnienie przedmiotowego warunku jeżeli wykonawca wykaże, iż posiada aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony i podpisany formularz ofertowy o treści zgodnej z załącznikiem nr 1 do SIWZ, 2) dokument potwierdzający wniesienie wadium; 3) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy lub Wykonawców, w przypadku gdy: a) ofertę podpisuje w imieniu Wykonawcy inna osoba; b) ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego (np. konsorcjum), o treści wymaganej w art. 23 ust. 2 ustawy – upoważnienie do pełnienia funkcji przedstawiciela / lidera konsorcjum wymaga podpisu prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z Wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną