Gmina Miasto Nowy Targ ogłasza przetarg
- Adres: 34-400 Nowy Targ, ul. Krzywa
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 182 611 244 , fax. 182 662 312
- Data zamieszczenia: 2019-09-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Nowy Targ
ul. Krzywa 1
34-400 Nowy Targ, woj. małopolskie
tel. 182 611 244, fax. 182 662 312
REGON: 52395600000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowytarg.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego o symbolu E obejmująca sprzedaż oraz dystrybucję gazu do jednostek Gminy Miasto Nowy Targ w okresie od 1 stycznia 2020r. do 31 grudnia 2020r. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego o symbolu E obejmująca sprzedaż oraz dystrybucję gazu do jednostek Gminy Miasto Nowy Targ w okresie od 1 stycznia 2020r. do 31 grudnia 2020r. 2. Szczegółowe dane dotyczące dostawy i sposobu jej wykonania: 1/ zakres zamówienia obejmuje sprzedaż oraz dystrybucję gazu w ilości około 4 652 273 kWh, 2/ szacunkowe zużycie gazu w wyżej wymienionym okresie, moce umowne, taryfy gazowe dla poszczególnych obiektów oraz ich charakterystyka gazowa zostały wskazane w zestawieniu, które stanowi załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 3/ wskazane zużycie ma charakter szacunkowy i orientacyjny, który służy jedynie wycenie, a następnie porównaniu ofert, a w konsekwencji nie stanowi zobowiązania zamawiającego do zakupu gazu w podanej ilości, która może ulec zwiększeniu lub zmniejszeniu w okresie realizacji umowy, a rozliczenie następować będzie na podstawie faktycznego zużycia gazu w obiekcie, zgodnie ze wskazaniami liczników, 4/ ilość punktów poboru gazu może ulec zmianie, zmiany będą wprowadzane w formie aneksu do umowy, 5/ dostarczany przez wykonawcę gaz ziemny musi spełniać wymagania określone w obowiązujących przepisach, w szczególności ustawie Prawo energetyczne (Dz. U. 2019r. poz. 755 z późn. zm.) oraz aktach wykonawczych wydanych na jej podstawie, jak i innych związanych z nimi aktach obowiązującego prawa oraz polskimi normami, 6/ zamawiający posiada obecnie zawarte umowy na sprzedaż i dystrybucję gazu ziemnego zgodnie z zestawieniem załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 7/ po zakończeniu postępowania zamawiający przekaże wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana, wszelkie dane niezbędne do przeprowadzenia przez wykonawcę zmiany sprzedawcy, 8/ zamawiający udzieli wykonawcy stosownego pełnomocnictwa do zgłoszenia w imieniu zamawiającego zawartej umowy sprzedaży gazu do OSD oraz wykonania czynności niezbędnych do przeprowadzenia procesu zmiany sprzedawcy u OSD, 9/ zamawiający ma prawo w trakcie trwania umowy do zmiany mocy umownej przy czym to nowy wykonawca jest zobligowany do złożenia wniosku oraz przeprowadzenia procedury zgodnie z taryfą Operatora dystrybucji, 10/ termin płatności z tytułu realizacji przedmiotu zamówienia nie będzie krótszy niż 14 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej, nie częściej niż raz w miesiącu, faktury, ze wskazaniem punktu odbioru i ilości zużycia gazu i dostarczenia jej na adres korespondencyjny odbiorcy (wskazany w umowie), 11/ termin dostarczenia odbiorcy prawidłowo wystawionej faktury lub faktur VAT ustala się na nie mniej niż 14 dni przed terminem zapłaty określonym na fakturze. W razie niezachowania tego terminu, termin płatności wskazany w fakturze VAT zostanie automatycznie przedłużony o czas opóźnienia, 12/ rozliczenia odbywać się będą na podstawie rzeczywistego zużycia gazu (wyklucza się stosowanie rat planowych i faktur prognoz) w danym okresie rozliczeniowym wg ceny jednostkowej wynikającej z oferty wykonawcy, 13/ cena jednostkowa netto sprzedaży gazu ziemnego jest stała przez cały okres trwania umowy, za wyjątkiem możliwości jej zmiany w przypadku ustawowej zmiany podatku akcyzowego za sprzedaż gazu ziemnego oraz wysokości opłaty stałej i zmiennej wynikającej z zatwierdzenia przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki nowej taryfy Operatora Systemu Dystrybucyjnego zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, 14/ cena jednostkowa brutto może ulec zmianie również w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług VAT. 15/ wymagane jest posiadanie przez wykonawcę, umowy z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego (Polska Spółka Gazownictwa Sp. z o.o. ul. Marcina Kasprzaka 25C Oddział w Tarnowie ul. Bandrowskiego 16 33-100 Tarnów) na świadczenie usług dystrybucyjnych na obszarze, na którym znajduje się miejsce odbioru gazu ziemnego – w przypadku wykonawców nie będących właścicielami sieci dystrybucyjnej, 16/ umowa z wykonawcą będzie podpisana drogą korespondencyjną, 17/ zamawiający nie wyraża zgody na otrzymywanie faktur w formie elektronicznej. 3.Istotne postanowienia umowy: 1/ zamawiający zaakceptuje treść umowy stosowanej w swej działalności przez wykonawcę pod warunkiem, że będzie ona zgodna ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, wybrany wykonawca winien przedstawić zamawiającemu w terminie do 5 dni od dnia rozstrzygnięcia postępowania projekt umowy kompleksowej dostawy gazu ziemnego, 2/ Urząd Miasta Nowy Targ jako centralny zamawiający przygotowuje i przeprowadza postępowanie przetargowe, natomiast umowy zostaną podpisane oddzielnie przez każdą jednostkę Gminy Miasto Nowy Targ, które są odbiorca faktur, 3/ dostawę należy realizować nie wcześniej niż od dnia 1.01.2020 roku do dnia 31.12.2020 roku, z zastrzeżeniem, że rozpoczęcie dostaw z wybranym dostawcą nastąpi również nie wcześniej niż po skutecznym wypowiedzeniu dotychczas obowiązujących umów dotyczących dostarczania paliwa gazowego oraz pozytywnie przeprowadzonej procedurze zmiany sprzedawcy, 4/ sprzedaż gazu ziemnego oraz świadczenie usługi przesyłania i dystrybucji odbywa się na warunkach określonych przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r Prawo energetyczne, przepisami Kodeksu cywilnego, zasadami określonymi w koncesji, postanowieniami umowy, 5/ wykonawca zobowiązuje się do sprzedaży gazu ziemnego grupy E (CN 2711 21 00 i zapewnia jej dystrybucję do urządzeń i obiektów zamawiającego zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ, 6/ w razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W tak określonym przypadku wykonawca może żądać jedynie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy, 7/ wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności, 8/ zamawiający informuje, iż akcyza na podstawie ustawy z dnia 6 grudnia 2008r. o podatku akcyzowym (Dz. U. z 2019r poz. 864 z późn. zm.) będzie płacona lub odbiorca będzie zwolniony na podstawie oświadczeń złożonych przez odbiorcę gazu, 9/ w sprawach nieuregulowanych umową mają zastosowanie przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych i Kodeksu cywilnego (Dz. U. z 2019r. poz. 1145 z późn, zm.) - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09123000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 7 000,00 zł (siedem tysięcy złotych). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1/ pieniądzu, 2/ poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3/ gwarancjach bankowych, 4/ gwarancjach ubezpieczeniowych, 5/ poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018r. poz. 110 z późn. zm.). 3. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: Bank PeKaO S.A. I o/Nowy Targ Al. Tysiąclecia 35A konto nr 08124015741111000007897577. Kserokopię wpłaty lub kserokopię wadium w innej formie należy dołączyć do oferty. 4. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądzu (poręczenie, gwarancja) zatwierdzonej przez zamawiającego, odpowiednie dokumenty w formie oryginału muszą być złożone za potwierdzeniem u Pani mgr Ewy Balickiej pok. 105 I p. w terminie składania oferty. Przyjęcie dokumentu przez Wydział Finansowy nie jest jednoznaczne z poprawnością złożonego wadium. 5. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca posiada aktualną koncesję wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne (Dz. U. 2019r. poz. 755 z późn. zm.) na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie obrotu gazem ziemnym obejmująca wszystkie taryfy objęte zamówieniem.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo przypadku podpisywania oferty lub poświadczania za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osob(ę)y nie wymienion(ą)e w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) wykonawcy, należy. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału lub poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii przez notariusza, lub osoby, których uprawnienie do reprezentacji wynika z dokumentu rejestracyjnego wykonawcy, zgodnie ze sposobem reprezentacji określonym w tych dokumentach. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w rozdziale IX ust. 1 i 2 składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to musi potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, składa także oświadczenie, o którym mowa w rozdziale IX ust 1 i 2 zawierające informacje o tych podmiotach.4. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu wypełnia oświadczenie, o którym mowa w rozdziale IX ust. 2 w zakresie dotyczącym podwykonawców. 5. Jeżeli zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust.1 ustawy. W celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenia zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup w ramach umowy kompleksowej paliwa gazowego i jego dystrybucji na potrzeby obiektów w Gminie Jerzmanowice-Przeginia na rok 2025
Dodano: 2024-03-11 - Kompleksowa dostawa gazu ziemnego” (sprzedaż oraz dystrybucja) do obiektu Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Brzezince, w okresie od 1 kwietnia 2024 r. do 31 marca 2025 r.
Dodano: 2024-02-15 - Dostawa wraz z usługą dystrybucji gazu ziemnego wysokometanowego do punktów poboru na terenie Gminy Polanka Wielka.
Dodano: 2024-01-23 - KOMPLEKSOWA DOSTAWA PALIWA GAZOWEGO
Dodano: 2024-01-16 - Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego dla obiektów użyteczności publicznej na terenie Gminy Drwinia
Dodano: 2024-01-03 - Dostawa wraz z usługą dystrybucji gazu ziemnego wysokometanowego do punktów poboru na terenie Gminy Polanka Wielka.
Dodano: 2023-12-13 - Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego E (GZ-50) do punktów poboru pozostających w użytkowaniu Gminy Brzeźnica, CKiP w Brzeźnicy i Gminnej Biblioteki Publicznej w Brzeźnicy
Dodano: 2023-12-10 - Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wraz ze świadczeniem usługi dystrybucji gazu ziemnego dla obiektów stanowiących własność Gminy Krzeszowice.
Dodano: 2023-11-27 - Dostawa i dystrybucja gazu do Zespołu Szkół im . KOMISJI Edukacji Narodowej w Tymbarku
Dodano: 2023-11-24 - „Kompleksowa dostawa gazu ziemnego (sprzedaż oraz dystrybucja) do obiektu Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Rajsku, ul. Edukacyjna 11 w okresie od 1 stycznia 2024 r. do 31 grudnia 2024 r.
Dodano: 2023-11-22