Przetargi.pl
Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego

Zakład Usług Technicznych Sp. z o. o. ogłasza przetarg

  • Adres: 38-540 Zagórz, ul. Bieszczadzka
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 0-13 4561500 , fax. 0-134651505
  • Data zamieszczenia: 2019-09-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Usług Technicznych Sp. z o. o.
    ul. Bieszczadzka 5
    38-540 Zagórz, woj. podkarpackie
    tel. 0-13 4561500, fax. 0-134651505
    REGON: 37026971200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: ww.zut.zagorz.net

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa usługa obejmująca sprzedaż, dostawę i dystrybucję paliwa gazowego w postaci gazu ziemnego wysokometanowego do kotłowni Zakładu Usług Technicznych Sp. z o.o. jako odbiorcy końcowego. 3. Przewidywana ilość: 3 punkty poboru gazu - zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ. 4. Łączną ilość paliwa gazowego, która będzie dostarczona w okresie obowiązywania umowy do punktów poboru określonych w załączniku nr 5 do SIWZ szacuje się na 1 352 779,00 kWh. Powyższa wartość wolumenu gazu jest wartością szacowaną, ma charakter orientacyjny służący do porównania ofert i może ulec zmianie. W przypadku różnicy między zużyciem planowanym a faktycznym. Wykonawcy nie przysługuje jakiekolwiek roszczenie z tytułu zmniejszenia lub zwiększenia ilości zużytego paliwa gazowego. Wykonawca nie będzie z tego tytułu dochodził roszczeń finansowych innych niż te wynikające z ilości zużytego gazu. 5. Przedmiot zamówienia szczegółowo określają załączniki do SIWZ: zał. nr 4 (wzór umowy kompleksowej ..) oraz zał. nr 5 (Lista obiektów Zamawiającego). 6. Zamawiający informuje, że dla punktów poboru, ewentualna procedura zmiany sprzedawcy paliwa gazowego, przeprowadzona będzie po raz drugi. 7. Aktualna umowa kompleksowa obowiązuje do dnia 31.12.2020r. 8. Umowa zostanie zawarta na czas oznaczony od dnia 01.01.2020r. do dnia 31.12.2020r. 9. Wykonawca zobowiązany jest do dokonania wszelkich czynności i uzgodnień z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego (OSD) niezbędnych do przeprowadzenia procedury zmiany sprzedawcy, na podstawie odrębnie udzielonego pełnomocnictwa. 10. Wykonawca odpowiedzialny będzie za przebieg i terminowe wykonanie zamówienia. 11. Wykonawca powinien posiadać aktualna umowę z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego (chyba, że sam jest operatorem), działającą na terenie Zamawiającego i umożliwiającą sprzedaż paliwa gazowego za pośrednictwem sieci dystrybucyjnej do punktów poboru. 12. Obecnie sprzedaż paliwa gazowego na potrzeby zamawiającego realizowana jest w oparciu o umowy kompleksowe z PGNiG Obrót Detaliczny Sp. z o.o. w Warszawie 13. Operatorem Systemu Dystrybucyjnego jest Polska Spółka Gazownictwa Sp. z o.o. Oddział w Jaśle przy ul. Floriańskiej 112.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09123000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) Kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej, w zakresie: a) koncesji na obrót (sprzedaży)gazem ziemnym wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki; b) koncesji na dystrybucję gazu ziemnego wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki – w przypadku wykonawców będących właścicielami sieci dystrybucyjnej albo posiadanie aktualnej podpisanej umowy generalnej z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego (OSD) tj. Polską Spółkę Gazownictwa Spo. z o. o. Oddział w Jaśle ul. Floriańska 112 na świadczenie usług dystrybucji gazu ziemnego. 2) posiadają wiedzę i doświadczenie – warunek ten zostaje spełniony, jeśli wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu 3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca był ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości min. 1.000.000,00 PLN. Wartości podane w dokumentach potwierdzających spełnienie warunku w walutach innych niż PLN, będą przeliczone wg kursu NBP.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzając, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 2) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach