Przetargi.pl
Kompleksowa dostawa gazu ziemnego dla Gminy Gródek nad Dunajcem i jej jednostek organizacyjnych w latach 2016-17

Wójt Gminy Gródek nad Dunajcem ogłasza przetarg

  • Adres: 33-318 Gródek nad Dunajcem, Gródek nad Dunajcem 54
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 18 4401035 , fax. 18 4401035 w. 20
  • Data zamieszczenia: 2015-11-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Gródek nad Dunajcem
    Gródek nad Dunajcem 54 54
    33-318 Gródek nad Dunajcem, woj. małopolskie
    tel. 18 4401035, fax. 18 4401035 w. 20
    REGON: 00053502000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminagrodek.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowa dostawa gazu ziemnego dla Gminy Gródek nad Dunajcem i jej jednostek organizacyjnych w latach 2016-17
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: 1) Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego (grupa E) obejmująca sprzedaż i dystrybucję do obiektów Zamawiającego określonych w załączniku nr 1 do SIWZ, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2012 r. poz.1059 z późniejszymi zmianami) kodeksu cywilnego oraz przepisami wykonawczymi wydanymi na ich podstawie. 2) Przewidywane zużycie gazu ziemnego w okresie od 01.01.2016 r. do 31.12.2017 r. wynosi 2750590 kWh dla taryf W-1.1, W-1.12T, W-2.1, W-3.6, W-4, W-5 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 , stanowiącym integralną cześć niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3) Na koszt przedmiotu zamówienia składają się: opłata za paliwo gazowe, opłata abonamentowa, opłata dystrybucyjna stała i opłata dystrybucyjna zmienna. 4) W związku z charakterem zamówienia nie można określić dokładnego zużycia paliwa gazowego objętego przedmiotem zamówienia. Z tego powodu Zamawiający przedstawił przewidywalną ilość jego zużycia. Zamawiający przewiduje, iż rzeczywista ilość zużycia paliwa gazowego może ulec zmianie, tj. zwiększeniu bądź zmniejszeniu przy zachowaniu cen jednostkowych. Tym samym opisane prognozowane zużycie paliwa gazowego nie stanowi dla Zamawiającego zobowiązania do jego zakupu w podanej wysokości. 5) Zamawiający podłączony jest do sieci dystrybucyjnej należącej do OSD: informacja zawarta w załączniku nr 1, stanowiącym integralną część niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 6) Wykonawca dokona wszelkich czynności i uzgodnień z OSD niezbędnych do przeprowadzenie procedury zmiany sprzedawcy i skutecznego rozpoczęcia sprzedaży paliwa gazowego, w tym w szczególności: wypowiedzenia dotychczasowych umów kompleksowych, zgłoszenia do OSD nowych umów sprzedaży paliwa gazowego. Czynności te Wykonawca wykona na podstawie stosownych pełnomocnictw udzielonych przez Zamawiającego wraz z zawarciem umów sprzedaży paliwa gazowego. 7) Wykonawca zobowiązuje się do przeprowadzenia procedury zmiany sprzedawcy paliwa gazowego zgodnie z Instrukcją Ruchu i Eksploatacji Sieci Dystrybucyjnej (IRiESD). 8) Dostarczane paliwo gazowe musi spełniać standardy techniczne zgodnie z zapisami ustawy Prawo energetyczne, aktami wykonawczymi oraz Polskimi Normami. 9) Zwalnia się od akcyzy czynności podlegające opodatkowaniu, których przedmiotem są wyroby gazowe o kodach CN 2705 00 00, 2711 11 00, 2711 21 00 i 2711 29 00 przeznaczone do celów opałowych przez: a) gospodarstwa domowe; b) organy administracji publicznej; c) jednostki Sił Zbrojnych Rzeczypospolitej Polskiej; d) podmioty systemu oświaty, o których mowa w art. 2 ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty; e) żłobki i kluby dziecięce, o których mowa w ustawie z dnia 4 lutego 2011 r. o opiece nad dziećmi w wieku do lat 3; f) podmioty lecznicze, o których mowa w art. 4 ust. 1 ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej; g) jednostki organizacyjne pomocy społecznej, o których mowa w art. 6 pkt 5 ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej; h) organizacje, o których mowa w art. 3 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091200006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminagrodek.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach