Przetargi.pl
Kompleksowa dostawa energii elektrycznej wraz z usługą dystrybucji w okresie od 01.01.2020r. do 31.12.2020r. do obiektów i lokali w Gminie Kobylnica.

Centrum Usług Wspólnych w Kobylnicy ogłasza przetarg

  • Adres: 76-251 Kobylnica, Wodna
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 59 841 59 12, , fax. 59 841 59 15
  • Data zamieszczenia: 2019-11-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Usług Wspólnych w Kobylnicy
    Wodna 20/2
    76-251 Kobylnica, woj. pomorskie
    tel. 59 841 59 12, , fax. 59 841 59 15
    REGON: 36569688100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.kobylnica.tensoft.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowa dostawa energii elektrycznej wraz z usługą dystrybucji w okresie od 01.01.2020r. do 31.12.2020r. do obiektów i lokali w Gminie Kobylnica.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa dostawa, obejmująca dostawę i świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej do 64 punktów poboru (PPE) o łącznym szacowanym wolumenie 511.120 kWh w okresie od dnia 01.01.2020r. do 31.12.2020r., z tego: Strefa I 158.010 kWh Strefa II 353.110 kWh Strefa III 0,00 kWh 2. Szczegóły dotyczące zużycia energii elektrycznej w poszczególnych punktach poboru opisane zostały w Załączniku nr 1 do SIWZ. 3. Wskazane powyżej prognozowane zużycie energii elektrycznej ma charakter orientacyjny i może odbiegać od faktycznie pobranej, w okresie trwania umowy, ilości energii. Zmniejszenie lub zwiększenie ilości energii elektrycznej nie pociąga dla zamawiających (odbiorców) żadnych konsekwencji, poza koniecznością dokonania zapłaty za faktycznie pobraną ilość energii oraz usługi przesyłu zgodnie z obowiązującą Taryfą Operatora. 4. Zamawiający informuje, że w nw. obiektach planowane jest uruchomienie mikroinstalacji, w związku z czym Odbiorca uzyska status Prosumenta, a rozliczenia za pobraną i wyprodukowaną w tych obiektach energię elektryczną odbywać się będą zgodnie z Ustawą z dnia 20 lutego 2015 r. o odnawialnych źródłach energii: 1) Gminne Centrum Kultury, ul. Wodna 20/4, 76-251Kobylnica, PL0037810106674287, 2) Świetlica i remiza strażacka, Lulemino 19, 76-251 Kobylnica, PL0037810017066192, 3) Świetlica, Kończewo 6/1, 76-251 Kobylnica, PL0037810017067206, 4) Świetlica, Kruszyna dz.24/1, m.1, 76-251 Kobylnica, PL0037810017066802, 5) Świetlica, Widzino, ul. Główna 26, 76-251 Kobylnica, PL0037810017065889, 6) Świetlica Wiejska, Sierakowo dz.132/4, 76-251 Kobylnica, PL0037810108091194, 7) Świetlica Wiejska, Sycewice, ul. Pocztowa, dz.4/85, 76-251 Kobylnica, PL0037810017069125, 8) Szkoła, ul. Młyńska 3/B, 76-251 Kobylnica, PL0037810000091701, 9) Szkoła, ul. Główna 63, 76-251 Kobylnica, PL0037810000091802, 10) Hala sportowa, ul. Główna 63, 76-251 Kobylnica, PL0037810000091903, 11) Szkoła Kończewo, ul. Szkolna 1, 76-251 Kobylnica, PL0037810017149856, 12) Szkoła podstawowa, Kwakowo, ul. Słupska 5, 76-251, Kobylnica, PL0037810000091192, 13) Szkoła podstawowa, Słonowice 4, 76-251 Kobylnica, PL0037810000090889, 14) Szkoła, Sycewice, ul. Szkolna 1, 76-251 Kobylnica, PL0037810000071388, 15) OPS Kobylnica, ul. Wodna 20/3, 76-251 Kobylnica, PL0037810106281843, 16) CUW i Referat Straży Gminnej, ul. Wodna 20/2, 76-251 Kobylnica, PL0037810108553966, 17) Urząd Gminy biura z parkingiem, ul. Główna 20, 76-251 Kobylnica, PL0037810000106754. Planowany termin uruchomienia instalacji wskazany został w Załączniku nr 1 do SIWZ, kolumna „Planowany termin włączenia mikroinstalacji”. 5. Standardy jakościowe: 1) Przedmiotem zamówienia są dostawy energii elektrycznej o określonych, zgodnie z obowiązującymi przepisami, standardach jakościowych. 2) Standardy jakościowe energii elektrycznej opisane są w ustawie z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne oraz Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 4 maja 2007 r. w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego (ze zmianami) i Rozporządzeniu Ministra Energii z dnia 06 marca 2019r. w sprawie szczegółowych zasad kształtowania i kalkulacji taryf oraz rozliczeń w obrocie energią elektryczną. 3) Standardy dotyczące dystrybucji energii elektrycznej zawarte są w Taryfie Operatora, która określa: • grupy taryfowe i szczegółowe kryteria kwalifikowania odbiorców do tych grup; • sposób ustalania opłat za przyłączenie do sieci Operatora, zaś w przypadku przyłączenia do sieci o napięciu znamionowym nie wyższym niż 1 kV także ryczałtowe stawki opłat; • stawki opłat za świadczenie usługi dystrybucji i warunki ich stosowania, z uwzględnieniem podziału na stawki wynikające z: ◦ dystrybucji energii elektrycznej (składniki zmienne i stałe stawki sieciowe), ◦ korzystania z krajowego systemu elektroenergetycznego (stawki jakościowe), ◦ odczytywania wskazań układów pomiarowo-rozliczeniowych i ich bieżącej kontroli (stawki abonamentowe), ◦ przedterminowego rozwiązania kontraktów długoterminowych (stawki opłaty przejściowej), ◦ zapewnienia dostępności energii elektrycznej ze źródeł odnawialnych w krajowym systemie elektroenergetycznym (stawka opłaty OZE); • sposób ustalania bonifikat za niedotrzymanie parametrów jakościowych energii elektrycznej i standardów jakościowych obsługi odbiorców; • sposób ustalania opłat za: ◦ ponadumowny pobór energii biernej, ◦ przekroczenia mocy umownej, ◦ nielegalny pobór energii elektrycznej; • opłaty za usługi wykonywane na dodatkowe zlecenie odbiorcy; • opłaty za wznowienie dostarczania energii elektrycznej po wstrzymaniu jej dostaw z przyczyn, o których mowa w art. 6b ust. 1, 2 i 4 ustawy. 6. Do wszystkich punktów poboru energia elektryczna dostarczana jest obecnie na podstawie umowy kompleksowej. 7. Wykonawca, w oparciu o udzielone Pełnomocnictwo, zobowiązany będzie do zgłoszenia w imieniu własnym i zamawiających (odbiorców) umów właściwemu OSD zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz do reprezentowania zamawiających (odbiorców) przed OSD.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09300000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunkiem udziału w postępowaniu jest posiadanie uprawnień do prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną oraz w zakresie dystrybucji energii elektrycznej. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże: 1) posiadanie uprawnień w zakresie obrotu energią elektryczną, tj. jeżeli wykonawca posiada ważną Koncesję w zakresie obrotu energią elektryczną wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki oraz 2) posiadanie uprawnień do prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie dystrybucji energii elektrycznej, tj. jeżeli wykonawca posiada ważną Koncesję w zakresie dystrybucji energii elektrycznej wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki lub jeżeli wykonawca nie jest właścicielem sieci dystrybucyjnej, to posiadanie ważnej Umowy dystrybucji dla usługi kompleksowej zawartej z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego na świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej na obszarze, na którym znajdują się punkty poboru opisane w Załączniku nr 1 do SIWZ;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 ustawy Pzp (wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do SIWZ); w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu; Oświadczenie składa wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust.5 ustawy Pzp (informacja z otwarcia ofert).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach