Przetargi.pl
Kompleksowa dostawa energii elektrycznej (sprzedaż i dystrybucja) na potrzeby Gminy Przytyk i jej jednostek organizacyjnych .

Gmina Przytyk ogłasza przetarg

  • Adres: 26650 Przytyk, ul. Zachęta
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 048 6180095 w. 35 , fax. 486 180 087
  • Data zamieszczenia: 2017-11-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Przytyk
    ul. Zachęta 57
    26650 Przytyk, woj. mazowieckie
    tel. 048 6180095 w. 35, fax. 486 180 087
    REGON: 54536600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.przytyk.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowa dostawa energii elektrycznej (sprzedaż i dystrybucja) na potrzeby Gminy Przytyk i jej jednostek organizacyjnych .
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: „Kompleksowa dostawa energii elektrycznej (sprzedaż i dystrybucja) na potrzeby Gminy Przytyk i jej jednostek organizacyjnych” w rozumieniu ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz.220 z późn. zm.) do punktów poboru Zamawiającego. 2. Zamówienie obejmuje dostawę energii elektrycznej do 111 punktów poboru energii, w tym do 74 obwodów oświetlenia ulicznego, 31 obiektów użyteczności publicznej oraz 6 punktów poboru w placówkach wychowawczo - edukacyjnych. Szacunkowa ilość dostarczanej energii w okresie dostawy wynosi łącznie 1 310 000 kWh przy zapotrzebowanej mocy 650 kW. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości zamawianej energii elektrycznej, co nie może być podstawą jakichkolwiek roszczeń ze strony Wykonawcy. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający zapotrzebowanie na energię elektryczną w okresie od 1 stycznia 2018 r. do 31 grudnia 2019 r. m.in. listę dróg, obiektów, placówek edukacyjno-wychowawczych, szacunkowe zapotrzebowanie energii elektrycznej do PPE zawierają załączniki nr 2,3,4 do Umowy. 4. Gmina Przytyk i jednostki organizacyjne gminy posiadają podpisane umowy kompleksowe z PGE Obrót S.A. O/Skarżysko – Kamienna na dostawę energii elektrycznej obejmującą sprzedaż energii elektrycznej i świadczenie usługi dystrybucji energii elektrycznej na potrzeby Gminy Przytyk i jej jednostek zawarte w dniu 31 grudnia 2015 r. na okres od 1 stycznia 2016 r. do 31 grudnia 2017 r. 5. Zawarte zostaną nowe umowy kompleksowe na sprzedaż i dystrybucję energii elektrycznej z Gminą Przytyk i z każdą gminną jednostką organizacyjną z wyłonionym w drodze przetargu Wykonawcą. 6. Wykonawca zobowiązuje się do: 1) kompleksowej dostawy energii elektrycznej do obiektów Zamawiającego wymienionych w Załącznikach nr 2,3,4 do Umowy, zgodnie z warunkami niniejszej SIWZ ; 2) zapewnienia Zamawiającemu dostępu do informacji o danych pomiarowo-rozliczeniowych energii elektrycznej pobranej przez Zamawiającego w poszczególnych PPE; 3) bilansowania handlowego w zakresie dostawy energii elektrycznej. 7. Zamawiający zobowiązuje się do: 1) pobierania energii zgodnie z obowiązującymi przepisami i warunkami Umowy, 2) terminowego regulowania należności za energię elektryczną, 3) zapewnienia dostępu do danych, stanowiących podstawę do rozliczeń za dostarczoną energię. 8. Zamawiający rozważa zmianę grup taryfowych, mocy umownych w wybranych PPE w celu optymalizacji kosztów dostawy energii. 9. W przypadku zmiany dotychczasowego podmiotu zaopatrującego Zamawiającego w energię elektryczną, wykonawca zobowiązuje się do dopełnienia w imieniu Zamawiającego wszystkich formalności, jakie nakładają na Zamawiającego w tym czasie przepisy oraz poniesienia w tym zakresie wszelkich ewentualnych kosztów z tym związanych. 10. Rozliczanie za energię elektryczną czynną odbywać się będzie wg.zasad, cen i stawek opłat zawartych w ofercie Wykonawcy. Ceny energii elektrycznej mogą ulec zmianie wyłącznie w przypadku ustawowej zmiany podatku akcyzowego bądź VAT. Stawki opłat dystrybucyjnych mogą ulec zmianie wyłącznie w przypadku zmiany Taryfy Operatora Systemu Dystrybucyjnego zatwierdzonej przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki. 11. Zamówienie powinno być wykonane zgodnie ze SIWZ, umową, załącznikami do Umowy, przepisami prawa w szczególności ustawy Prawo energetyczne ( tekst jednolity; Dz.U. z 2017r.poz.43 ze zm.), aktami wykonawczymi do tej ustawy, Polskimi Normami.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09300000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca winien wykazać, że; a) posiada aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu (sprzedaży) energii elektrycznej, wydanej przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki , b) posiada aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie dystrybucji energii elektrycznej, wydaną przez Prezesa urzędu Regulacji Energetyki – w przypadku Wykonawców będących właścicielem sieci dystrybucyjnej,lub: c)oświadczenie o posiadaniu podpisanej umowy generalnej z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego (OSD) na świadczenie usług dystrybucyjnych energii elektrycznej na obszarze na którym znajduje się miejsce dostarczenia energii elektrycznej na okres nie krótszy niż termin realizacji zamówienia – w przypadku Wykonawców nie będących właścicielami sieci dystrybucyjnej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów: 1) w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, załączy do oferty Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu każdego z w/w podmiotów oraz - na wezwanie Zamawiającego - dokumenty i oświadczenia pochodzące od tych podmiotów w zakresie niezbędnym do wykazania braku podstaw do wykluczenia oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu. 2) w celu wykazania spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, składa zobowiązanie tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Dokument, z którego będzie wynikać zobowiązanie podmiotu trzeciego powinien wyrażać w sposób wyraźny i jednoznaczny wolę udzielenia Wykonawcy, ubiegającemu się o zamówienie odpowiedniego zasobu oraz wskazywać w szczególności: a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje prace, których wskazane zdolności dotyczą. Przykładowy wzór formularza zobowiązania stanowi załącznik do SIWZ. 2. W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (informacja z otwarcia ofert), Wykonawca składa Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2015 r. poz. 184, z późn. zm.), o której mowa w art 24 ust. 1 pkt 23 ustawy P.z.p. Wzór oświadczenia określony jest w załącznik do SIWZ. W przypadku przynależności wykonawców, którzy złożyli oferty do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.3. Pełnomocnictwo, jeżeli dotyczy , 4.Wypełniony i podpisany formularz ofertowy i formularz cenowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach