Przetargi.pl
„Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż oraz świadczenie usługi dystrybucji energii elektrycznej na terenie gminy Złoty Stok”.

Gmina Złoty Stok ogłasza przetarg

  • Adres: 57-250 Złoty Stok, ul. Rynek
  • Województwo:
  • Telefon/fax: tel. 0 74 8164164 , fax. 0 74 8164133
  • Data zamieszczenia: 2020-01-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Złoty Stok
    ul. Rynek 22
    57-250 Złoty Stok
    tel. 0 74 8164164, fax. 0 74 8164133
    REGON: 89071848400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zlotystok.biuletyn.net; www.zlotystok.pl; email um@zlotystok.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż oraz świadczenie usługi dystrybucji energii elektrycznej na terenie gminy Złoty Stok”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej do obiektów na terenie Gminy Złoty Stok. 2. Zamawiający udziela zamówienia na usługę kompleksową, w rozumieniu art. 3 pkt 30 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2019 r., poz. 755 z późn. zm.), realizowaną na podstawie umowy kompleksowej, o której mowa w art. 5 ust. 3 tej ustawy. 3. Sprzedaż energii i świadczenie usług przesyłania lub zapewnienie dystrybucji energii elektrycznej na rzecz Zamawiającego odbywać się będzie zgodnie z zapisami ustawy oraz zgodnie z wydanymi do tej ustawy przepisami wykonawczymi w szczególności ze standardami obsługi Odbiorców określonymi w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 4 maja 2007 r. w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego (Dz. U. z 2008 r., poz. 1524 z późn. zm.), Rozporządzenie Ministra Energii z dnia 6 marca 2019 r. w sprawie szczegółowych zasad kształtowania i kalkulacji taryf oraz rozliczeń w obrocie energią elektryczną (Dz. U. z 2019 r., poz. 503), a także zgodnie z Normami Polskimi. 4. W przypadku zmiany dotychczasowego podmiotu zaopatrującego zamawiającego w energię elektryczną, Wykonawca zobowiązuje się do dopełnienia w imieniu zamawiającego wszystkich formalności, jakie nakładają na zamawiającego w tym czasie przepisy oraz poniesienia w tym zakresie wszelkich ewentualnych kosztów z tym związanych. Wykonanie takiego obowiązku nastąpi przed rozpoczęciem realizacji umowy. 5. Fakturowanie za dostarczoną energie elektryczną odbywać się będą na podstawie odczytów układów pomiarowo– rozliczeniowych. Okresy rozliczeniowe są tożsame z okresami rozliczeniowymi OSD. 6. Rozliczenia za energię elektryczną czynną odbywać się będą wg. zasad, cen i stawek opłat zawartych w ofercie Wykonawcy. Ceny energii elektrycznej czynnej mogą ulec zmianie wyłącznie w przypadku ustawowej zmiany stawki VAT. 7. Zamawiający dopuszcza zaproponowanie przez Wykonawcę innych grup taryfowych aniżeli wymienione w SIWZ, o ile cena kompleksowej dostawy energii elektrycznej będzie korzystniejsza dla Zamawiającego, z zastrzeżeniem, iż zmiana grupy taryfowej zaproponowana przez Wykonawcę nie obliguje Zamawiającego do ponoszenia kosztów z tytułu tej zmiany. 8. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia zgodnie ze wszystkimi wymaganiami zamawiającego wskazanymi w niniejszej opisie. Energia elektryczna (jej sprzedaż i świadczenie usługi dystrybucji) powinny spełniać standardy techniczne zgodnie z zapisami ustawy Prawo energetyczne - ustawa z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2019 r., poz. 755 z późn. zm.) oraz rozporządzeniami wykonawczymi do tej ustawy i Polskimi Normami. 9. Zamawiający, Gmina Złoty Stok w niniejszym postępowaniu działa w imieniu własnym oraz w imieniu i na rzecz reprezentowanych jednostek (na podstawie udzielonego Pełnomocnictwa): • Gmina Złoty Stok, Rynek 22, 57-250 Złoty Stok, 887-16-35-183, REGON 890718484; • Placówka Opieki Przedszkolnej „Bajka”, ul. 3 Maja 29, 57-250 Złoty Stok, NIP 887-114-89-22, REGON 022035470; • Przedszkole Publiczne „Zielona Dolina”, Mąkolno 56, 57-250 Złoty Stok, NIP 887-16-18-813, REGON 891367302; • Centrum Kultury i Promocji, ul. 3 Maja 10, 57-250 Złoty Stok, NIP 887-16-46-956, REGON 891338542; 10. Przedmiotem zamówienia jest ustalenie szczegółowych warunków kompleksowej dostawy energii elektrycznej obejmującej sprzedaż oraz świadczenie usługi przesyłania i dystrybucji w okresie od dnia zawarcia umowy do 31.12.2020r. do 38 punktów poboru (PPE) o łącznym szacowanym wolumenie (+/- 10%) 374 825 kWh, z tego: 1) Lokale i obiekty stanowiące własność Gminy Złoty Stok – 49 226 kWh, grupa taryfowa C11, 2) Oświetlenie uliczne i drogowe – 300 758 kWh, grupa taryfowa O11, 3) Placówka Opieki Przedszkolnej „Bajka”- 8 983 kWh, grupa taryfowa C11, 4) Centrum Kultury i Promocji- 12 008 kWh, grupa taryfowa C12A, 5) Przedszkole Publiczne „Zielona Dolina”- 3 850 kWh, grupa taryfowa C11, 11. Zestawienie obiektów Zamawiającego (obecnie użytkowanych), moc umowna i grupy taryfowe dla tych obiektów zawarto w załączniku do niniejszej SIWZ – zestawienie punktów poboru energii elektrycznej. Prognozowane zapotrzebowanie ogółem w poszczególnych grupach taryfowych zawarto w załączniku nr 1 do SIWZ. Wskazane powyżej prognozowane zużycie energii elektrycznej ma charakter orientacyjny i może odbiegać od faktycznie pobranej, w okresie trwania umowy, ilości energii. Zmniejszenie lub zwiększenie ilości pobranej energii nie pociąga dla zamawiających (odbiorców) żadnych konsekwencji, poza koniecznością dokonania zapłaty za faktycznie pobraną energię wg stawek określonych w zawartej Umowie. 12. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał aktualne umowy zawarte z operatorem sieci przesyłowych (OSD) o przesył energii, a także z właściwym dla Zamawiającego operatorem OSD o świadczenie usług dystrybucji. 13. Zamawiający informuje, że posiada i przekaże wszystkie niezbędne dane oraz dokumenty do przeprowadzenia procedury ewentualnej zmiany sprzedawcy. 14. Zamawiający informuje, że na wszystkie punkty poboru energii elektrycznej posiada umowy dystrybucyjne. Zamawiający ponad to dysponuje odpowiednim tytułem prawnym, który upoważnia go do dysponowania obiektami opisanymi w przedmiocie zamówienia. 15. Zamawiający informuje, że dla wszystkich punktów poboru energii elektrycznej jest obecnie tylko jeden sprzedawca - Wykonawca. 16. Zamawiający upoważni i udzieli stosownych pełnomocnictw do wypowiedzenia obowiązujących umów sprzedaży energii elektrycznej. 17. Ilość układów pomiarowych rozliczających zużytą energię elektryczną 38 szt. 18. Szczegółowy opis punktów poboru (PPE) Zamawiający zamieścił w załączniku nr 1 do SIWZ. 19. Szacunkowe zużycie energii elektrycznej w okresie obowiązywania umowy (+/- 10%) – 374 825 kWh. 20. W grupie taryfowej C11 jest 15 punktów poboru (PPE) - 62 059 kWh, w O11- 22 punkty - 300 758 kWh, C12 a - 1 punkt poboru - 12 008 kWh. Powyższe dane mają charakter orientacyjny. Wykonawca winien uwzględnić możliwe wahania poboru energii elektrycznej. 21. Dostawy odbywać się będą w terminie od dnia zawarcia umowy do 31.12.2020r., z zastrzeżeniem, że szczegóły dotyczące terminów dostaw (rozpoczęcia) mogą ulec zmianie. 22. Obowiązujące obecnie umowy na dostawy energii elektrycznej wygasną lub ulegną rozwiązaniu ze skutkiem na dzień poprzedzający planowaną datę rozpoczęcia dostaw. Obowiązek wypowiedzenia umów leży po stronie zamawiających (odbiorców). Zamawiający informuje, że: 1) Wykonawca, którego oferta zostanie uznana, jako najkorzystniejsza w przedmiotowym postępowaniu złoży parafowany projekt umowy, uwzględniający wszystkie warunki określone w SIWZ, a w szczególności istotne dla Zamawiającego postanowienia, które określone zostały w SIWZ, 2) Zamawiający nie będzie związany przedstawionym przez Wykonawcę projektem umowy i zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian do tego projektu przed podpisaniem umowy, 3) Dostawa energii elektrycznej następować będzie w okresie od dnia zawarcia umowy do 31.12.2020r. Warunkiem rozpoczęcia dostaw w terminach wskazanych w SIWZ jest skuteczne przeprowadzenie procedury zmiany sprzedawcy. 4) Zamawiający nie będzie wypełniał żadnych druków dostarczonych przez Wykonawców, bowiem Zamawiający dostarczył w SWIZ wszelkie dane, które umożliwiają sporządzanie przez Wykonawców własnych analiz.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09300000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: 1) Nie podlegają wykluczeniu. 2) Spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności, Wymagane jest złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – załącznik do SIWZ nr 4. Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną, zgodnie z Ustawą z dnia 10.04.1997 r. Prawo energetyczne (Dz.U.2019.755 z późn. zm.) oraz aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie dystrybucji energii elektrycznej wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki na obszarze, na którym znajduje się miejsce dostarczenia energii elektrycznej (w przypadku wykonawców będących właścicielem sieci dystrybucyjnej). W przypadku wykonawców nie będących właścicielem sieci dystrybucyjnej oświadczenie o zawartej umowie z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego na świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W przypadku zamiaru powierzenia części zamówienia Podwykonawcy – Wykonawca wypełnia załącznik nr 6 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach