Przetargi.pl
Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż i świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej na potrzeb Gminy Brąszewice oraz jej jednostek organizacyjnych

Gmina Brąszewice ogłasza przetarg

  • Adres: 98277 Brąszewice, ul. Starowiejska
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 438 211 778 , fax. 438 211 873
  • Data zamieszczenia: 2017-11-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Brąszewice
    ul. Starowiejska 1
    98277 Brąszewice, woj. łódzkie
    tel. 438 211 778, fax. 438 211 873
    REGON: 73093441800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.braszewice.bip.net.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż i świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej na potrzeb Gminy Brąszewice oraz jej jednostek organizacyjnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest kompleksowa dostawa energii elektrycznej, obejmująca sprzedaż i świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej na potrzeby Gminy Brąszewice i jej jednostek organizacyjnych do obiektów zamawiającego oraz jednostek organizacyjnych wskazanych w zał. nr 2 i 3 do SIWZ, zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne. 2. Gmina Brąszewice oraz jednostki wymienione w zał. nr 1 do SIWZ zawrą odrębne umowy wynikające z niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego. 3. Szczegółowe informacje dotyczące zawierania umów zawarte zostały w zał. nr 6 do SIWZ. 4. Obowiązkiem wybranego Wykonawcy będzie zgłoszenia wskazanemu Operatorowi Systemu Dystrybucyjnego do realizacji zawartej z Wykonawcą Kompleksowej Umowy dostawy energii elektrycznej, obejmującej sprzedaż i świadczenie usługi dystrybucji energii elektrycznej. Do wykonania ww. czynności Wykonawca otrzyma stosowne pełnomocnictwo. 5. Szacunkowe zapotrzebowanie energii elektrycznej w okresie od 01.01.2018 r. do 31.12.2019 r. 1) Oświetlenie uliczne planowana ilość około 229890,00 kWh (w okresie od 01.01.2018 r. do 31.12.2018 r. – 114 945,00 kWh. W okresie od 01.01.2019 r. do 31.12.2019 r. – 114 945,00 kWh) 2) Pozostałe obiekty planowana ilość około 720166,00 kWh (w okresie od 01.01.2018 r. do 31.12.2018 r. – 360083,00 kWh. W okresie od 01.01.2019 r. do 31.12.2019r. – 360083,00 kWh). Powyższa wartość jest szacunkowa, podana w celu określenia wartości zamówienia , co nie odzwierciedla realnego bądź deklarowanego wykorzystania energii elektrycznej w czasie trwania umowy i w żadnym razie nie może być podstawą jakichkolwiek roszczeń ze strony wykonawcy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia lub zwiększenia ilości zamawianej energii elektrycznej. Operatorem systemu dystrybucyjnego jest PGE Dystrybucja S.A. 6. Umowy o świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej zawarte są na czas nieokreślony, a okres ich wypowiedzenia wynosi 1 miesiąc. 7. Dostawa energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji odbywać się będzie na warunkach określonych: - w ustawie - Prawo energetyczne z dnia 10 kwietnia 1997 r. (t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 220 z późn. zm.), przepisach wykonawczych do tej ustawy, a w szczególności Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 4 maja 2007 roku w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego (Dz. U. z 2008 r. Nr 162, poz. 1005 ze zm.), - Taryfie dla usług dystrybucji energii elektrycznej właściwego Operatora Systemu Dystrybucyjnego (Taryfie OSD), - Instrukcji Ruchu i Eksploatacji Sieci Dystrybucyjnej (IRiESD) oraz ogólnie obowiązujących przepisach prawnych. Energia elektryczna powinna spełniać parametry techniczne zgodnie z postanowieniami ustawy Prawo energetyczne oraz rozporządzeniami wykonawczymi do tej ustawy i Polskimi Normami. 8. Rozliczenia za dystrybucję energii elektrycznej odbywać się będą na podstawie bieżących wskazań układów pomiarowo-rozliczeniowych wg stawek opłat wynikających z Taryfy Operatora Systemu Dystrybucyjnego. 9. Wykonawca musi posiadać zawartą umowę o świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej z operatorem systemu dystrybucyjnego działającym na terenie Zamawiającego. 10. Realizacja wyżej wymienionych zadań oparta będzie na warunkach określonych w SIWZ oraz podpisanych umowach. Z każdą z wyżej wymienionych jednostek Wykonawca rozliczał się będzie oddzielnie za wykonanie świadczenia będącego przedmiotem umowy. Informacja na temat obecnie obowiązujących Umów oraz okresów ich wypowiedzenia zawarte zostały w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09000000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający żąda przedstawienia aktualnie obowiązującą koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, ważną w okresie wykonywania umowy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach