Przetargi.pl
KOMPLEKSOWA DOSTAWA ENERGII ELEKTRYCZNEJ, OBEJMUJĄCA SPRZEDAŻ I ŚWIADCZENIE USŁUG DYSTRYBUCJI ENERGII ELEKTRYCZNEJ DO OBIEKTÓW I URZĄDZEŃ MIASTA ZAMBRÓW W OKRESIE 01.01.2021r. – 31.12.2021r.

Burmistrz Miasta Zambrów ogłasza przetarg

  • Adres: 18-300 Zambrów, ul. Fabryczna
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 0862712210 w. 16 , fax. 862 712 117
  • Data zamieszczenia: 2020-11-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Miasta Zambrów
    ul. Fabryczna 3
    18-300 Zambrów, woj. podlaskie
    tel. 0862712210 w. 16, fax. 862 712 117
    REGON: 00000000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zambrow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    KOMPLEKSOWA DOSTAWA ENERGII ELEKTRYCZNEJ, OBEJMUJĄCA SPRZEDAŻ I ŚWIADCZENIE USŁUG DYSTRYBUCJI ENERGII ELEKTRYCZNEJ DO OBIEKTÓW I URZĄDZEŃ MIASTA ZAMBRÓW W OKRESIE 01.01.2021r. – 31.12.2021r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    „Kompleksowa dostawa energii elektrycznej, obejmującej sprzedaż energii elektrycznej oraz świadczenie usług przesyłania i dystrybucji energii elektrycznej do obiektów i urządzeń Miasta Zambrów w okresie 01.01.2021r. - 31.12.2021r.” wskazanych w Załączniku nr 1 do SIWZ, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne (Dz. U. 2020r., poz. 833, 843, 875, 1086, 1378) rozporządzeniami wykonawczymi do tej ustawy, w szczególności Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 4 maja 2007r. w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego (Dz. U. z 2007r. Nr 93, poz. 623 z późn. zm.), Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 6 marca 2019r. w sprawie szczegółowych zasad kształtowania i kalkulacji taryf oraz rozliczeń w obrocie energią elektryczną (Dz. U. z 2019r., poz. 503). Wskazane powyżej akty prawne regulują kwestie dotyczące parametrów jakościowych energii elektrycznej oraz standardów jakościowych obsługi odbiorców, sposób prowadzenia obrotu energią elektryczną, warunków świadczenia usług przesyłania, dystrybucji energii elektrycznej, prowadzenia ruchu sieciowego, eksploatacji sieci oraz korzystania z systemu elektroenergetycznego i połączeń międzysystemowych. 1.1 Zamówienie – zakup i dystrybucja energii elektrycznej do obiektów wymienionych w Załączniku nr 1 do SIWZ: • Miasto Zambrów przeprowadza postępowanie w imieniu własnym, Miejskiego Przedszkola nr 1 w Zambrowie, Miejskiego Przedszkola nr 3 w Zambrowie, Miejskiego Przedszkola nr 4 w Zambrowie, Miejskiego Przedszkola nr 6 w Zambrowie, Miejskiego Ośrodka Kultury w Zambrowie oraz Zambrowskiego Klubu Sportowego „Olimpia” na mocy porozumienia z dnia 08.10.2020r.. Zgodnie z tym porozumieniem strony wyznaczają Miasto Zambrów – zwane dalej Zamawiającym – jako zamawiającego upoważnionego do przygotowania i przeprowadzenia postępowania oraz udzielenia zamówienia w ich imieniu i na ich rzecz. • Szacunkowe zapotrzebowanie energii elektrycznej w okresie od 01.01.2021r do 31.12.2021r. wynosi 734 241,00 kWh. Powyższa wartość jest szacunkowa, podana w celu określenia wartości zamówienia, co nie odzwierciedla realnego bądź deklarowanego wykorzystania energii elektrycznej w czasie trwania umowy i w żadnym razie nie może być podstawą jakichkolwiek roszczeń ze strony Wykonawcy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia lub zwiększenia ilości zamawianej energii elektrycznej. Obecnym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego jest PGE DYSTRYBUCJA S. A.. • Umowy kompleksowe na dostawę i świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej dla punktów poboru energii z Załącznika nr 1 do SIWZ zostały wypowiedziane ze skutkiem na dzień 31.12.2020r. • Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do zgłoszenia wskazanemu Operatorowi Systemu Dystrybucyjnego do realizacji zawartej z Wykonawcą umowy. 1.2 Dostarczanie energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej odbywać się będzie zgodnie z obowiązującym prawem, w szczególności na warunkach określonych przez ustawę z dnia 10 kwietnia 1997r. – Prawo energetyczne (Dz. U. 2020r., poz. 833, 843, 875, 1086, 1378), rozporządzeniami wykonawczymi do tej ustawy, w szczególności Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 4 maja 2007r. w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego (Dz. U. z 2007r. Nr 93, poz. 623 z późn. zm.), Taryfie dla usług dystrybucji energii elektrycznej właściwego Operatora Systemu Dystrybucyjnego (Taryfa OSD) oraz Instrukcji Ruchu i Eksploatacji Sieci Dystrybucyjnej (IRiESD), Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 6 marca 2019r. w sprawie szczegółowych zasad kształtowania i kalkulacji taryf oraz rozliczeń w obrocie energią elektryczną (Dz. U. z 2019r., poz. 503). Rozliczenia za dostawę i dystrybucję energii elektrycznej odbywać się będą na podstawie bieżących wskazań układów pomiarowo-rozliczeniowych wg stawek opłat wynikających z Taryfy Operatora Systemu Dystrybucyjnego oraz Taryfy Sprzedawcy. 1.3 Wykonawca musi posiadać aktualnie obowiązującą, koncesję na dystrybucję energii elektrycznej – w przypadku Wykonawców będących właścicielami sieci dystrybucyjnej lub aktualną umowę z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego OSD, tj. PGE Dystrybucja S. A., działającym na terenie Zamawiającego. 1.4 Wykonanie zamówienia nastąpi poprzez zawarcie przez Wykonawcę umów na kompleksową dostawę energii z Miastem Zambrów, Miejskim Ośrodkiem Kultury w Zambrowie oraz Zambrowskim Klubem Sportowym „Olimpia”. 1.5 Realizacja wyżej wymienionych zadań oparta będzie na warunkach określonych w SIWZ oraz podpisanych umowach. Z każdą z wyżej wymienionych jednostek Wykonawca rozliczał się będzie oddzielnie za wykonanie świadczenia będącego przedmiotem umowy. 1.6 Wykonawca będzie dostarczał energię czynną zgodnie z obowiązującymi standardami jakościowymi obsługi odbiorców określonymi w aktach wykonawczych wydanych na podstawie ustawy Prawo Energetyczne. 1.7 Wykonawca zobowiązany jest do pełnienia funkcji podmiotu odpowiedzialnego za bilansowanie handlowe dla energii elektrycznej sprzedanej w ramach przedmiotu zamówienia. 1.8 Termin wykonania zamówienia: • do obiektów opisanych w Załączniku nr 1 do SIWZ od dnia 01.01.2021r. do 31.12.2021r. dla każdego Punktu Poboru Energii (dalej: PPE) • Wykonawca zawrze 3 odrębne umowy (zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ oraz ofertą) na kompleksową dostawę energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji z: - Miastem Zambrów dla punktów poboru nr 1-61 zgodnie z Załącznikiem 1 do SIWZ oraz punktów poboru dotyczących miejskich przedszkoli (nr 1, nr 3, nr 4, nr 6) - 4 punkty poboru energii zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ, NIP 7231622231 - Miejskim Ośrodkiem Kultury w Zambrowie (3 punkty poboru energii zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ) NIP 7231498759 - Zambrowskim Klubem Sportowym „Olimpia” (3 punkty poboru energii zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ) NIP 7231191469 • Wykonawca dostarczy odpowiednie faktury VAT, wystawione na poszczególnych Płatników oddzielnie, przy czym na każdej fakturze winien być wpisany zgodnie z centralizacją podatku VAT: NABYWCA: • Miasto Zambrów, ul. Fabryczna 3, 18-300 Zambrów, NIP:723-162-22-31 ODBIORCA: • Miasto Zambrów, ul. Fabryczna 3, 18-300 Zambrów • Miejskie Przedszkole nr 1 Akademia Malucha w Zambrowie 18-300 Zambrów, ul. Sadowa 5 • Miejskie Przedszkole nr 3 w Zambrowie 18-300 Zambrów, ul. Magazynowa 2A • Miejskie Przedszkole nr 4 w Zambrowie 18-300 Zambrów, ul. Papieża Jana Pawła II 8A • Miejskie Przedszkole nr 6 w Zambrowie 18-300 Zambrów, ul. 71 Pułku Piechoty 10 NABYWCA i ODBIORCA: • Miejski Ośrodek Kultury w Zambrowie 18-300 Zambrów, ul. Prymasa Stefana Wyszyńskiego 2A, NIP 723-149-87-59 • Zambrowski Klub Sportowy „Olimpia” 18-300 Zambrów, ul. Prymasa Stefana Wyszyńskiego 8, NIP 723-119-14-69 1.9 Wszelkie rozliczenia związane z realizacją zamówienia publicznego, którego dotyczy niniejsza Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia będą dokonywane w PLN.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09300000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: WARUNEK ZOSTANIE SPEŁNIONY, jeżeli Wykonawca: • posiada obowiązującą na dzień złożenia oferty koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, • posiada obowiązującą na dzień złożenia oferty koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie dystrybucji energii elektrycznej wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki – w przypadku Wykonawców będących właścicielami sieci dystrybucyjnej lub, • złoży oświadczenie, zgodnie z treścią zawartą w Załączniku Nr 3 do SIWZ (Formularz Ofertowy), o posiadaniu umowy generalnej z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego (OSD), obowiązującej na dzień złożenia oferty, na świadczenie usług dystrybucji, umożliwiającej sprzedaż energii elektrycznej za pośrednictwem sieci dystrybucyjnej OSD do punktów poboru Zamawiającego, przedstawionych w Załączniku Nr 1 (obowiązujące przez cały okres realizacji niniejszego zamówienia) – w przypadku Wykonawców niebędących właścicielami sieci dystrybucyjnej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6. Inne dokumenty: 1) wypełniony i podpisany Formularz cenowy - załącznik nr 2 do SIWZ. 2) wypełniony i podpisany Formularz ofertowy - załącznik nr 3 do SIWZ. 3) pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisującej/cych ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy składającego ofertę, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów do niej załączonych (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność przez notariusza) 4) pełnomocnictwo ustanawiającego Pełnomocnika – gdy ofertę składają wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego – w formie oryginału albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna wskazywać rodzaj uprawnień, do których upoważniony jest Pełnomocnik, tj. np. podpisanie oferty, potwierdzenie za zgodność z oryginałem kopii dokumentów, składanie oświadczeń woli i wiedzy itp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach