Przetargi.pl
Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż energii elektrycznej oraz świadczenie dystrybucji energii elektrycznej dostarczanej do obiektów Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Puławach.

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 24-100 Puławy, Bema
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 45 02 223, , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2020-12-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    Bema 1
    24-100 Puławy, woj. lubelskie
    tel. 81 45 02 223, , fax. -
    REGON: 43120573100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalpulawy.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż energii elektrycznej oraz świadczenie dystrybucji energii elektrycznej dostarczanej do obiektów Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Puławach.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa dostawa energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej do Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej znajdującego się w Puławach przy ulicy Bema 1 wraz z jednostkami organizacyjnymi wchodzącymi w skład SP ZOZ w Puławach. 2. Zamawiający udzieli zamówienia na kompleksową usług, w rozumieniu art. 3 pkt. 30 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 roku Prawo energetyczne ( Dz. U. z 2012 r. poz. 1059 z późn. zm.) realizowaną na podstawie umowy kompleksowej, o której mowa w art. 5 ust. 3 i 4 tej ustawy. 3. Zamawiający nie dopuszcza udziału podwykonawców przy realizacji przedmiotu zamówienia. 4. Umowa zostanie zawarta na okres 12 miesięcy z terminem obowiązywania od dnia 1 lutego 2021 roku . 5. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, w wysokości do 20% wartości zamówienia podstawowego, w przypadku zużycia energii elektrycznej na poziomie wyższym niż przewidywany lub podłączenia nowych odbiorników energii. Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie podstawowe zobowiązany będzie do zastosowania w zamówieniach, o których mowa powyżej, stawek nie wyższych niż zastosowane w zamówieniu podstawowym. 6. Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności technicznych lub zawodowych, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia. 7. Zamawiający przewiduje możliwość, w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego, najpierw dokonania oceny ofert, a następnie zbadania, czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. PODSTAWOWE ZASADY DOSTARCZANIA ENERGII 1) Strony określają charakterystykę elektroenergetyczną odbioru, miejsca dostarczania i pomiaru energii, parametry techniczne przyłączy i wielkość mocy przyłączeniowej. 2) W przypadku, gdy okres rozliczeniowy jest dłuższy niż jeden miesiąc, w okresie tym mogą być pobierane opłaty za energię elektryczną w wysokości określonej na podstawie prognozowanego zużycia energii w tym okresie. W powyższych prognozach, na wniosek Odbiorcy, uwzględnia się istotne zmiany w poborze przez niego energii elektrycznej. 3) Zamawiający nabywa energię elektryczną na potrzeby własne, jako odbiorca końcowy. PARAMETRY DOSTARCZANEJ ENERGII ELEKTRYCZNEJ 1) Standardy jakości energii określone są przepisami właściwymi dla grupy przyłączeniowej, do której należy Zamawiający. W przypadku zmiany przepisów regulujących standardy jakości energii, automatycznej zmianie ulegać będą zobowiązania Wykonawcy dotyczące parametrów technicznych oraz standardów jakościowych dostarczanej energii elektrycznej. Zmiana ta nie stanowi zmiany umowy. 2) Za niedotrzymanie standardów jakościowych energii elektrycznej Zamawiającemu na jego wniosek, przysługuje bonifikata w wysokości i na warunkach określonych w taryfie OSD. 3) Określenie zasad charakterystyki mocy umownej i jej zmiany - z tym, że charakterystyka mocy umownej będzie aktualizowana przez Zamawiającego corocznie, najpóźniej do 1 listopada każdego roku obowiązywania umowy, a energia będzie dostarczana przez Wykonawcę zgodnie z zaktualizowaną charakterystyką począwszy od 1 stycznia roku następnego. 4) Zamawiający, w razie wystąpienia istotnych przesłanek, zastrzega sobie możliwość zwiększenia mocy przyłączeniowej. 5) Zmiana mocy przyłączeniowej nastąpi po dokonaniu przez Zamawiającego wszelkich czynności związanych ze zmianą warunków przyłączenia u OSD i przedstawieniu „Potwierdzenia możliwości świadczenia usługi dystrybucji i określenie parametrów technicznych dostaw” lub wydaniu decyzji przez OSD. Zmiana warunków przyłączeniowych wiązać się może z koniecznością dostosowania kosztem Odbiorcy, na warunkach określonych przez OSD, urządzeń elektroenergetycznych (w tym układu pomiarowo-rozliczeniowego dla grup przyłączeniowych II i III) do nowych warunków dostarczania energii elektrycznej lub realizacji nowych warunków przyłączenia oraz z koniecznością zawarcia nowej umowy kompleksowej. 6) Zmiana warunków przyłączenia do sieci elektroenergetycznej nie będzie przesłanką do konieczności zawarcia nowej umowy na dostawy i świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej. 7) W przypadku gdy zmiana parametrów dystrybucyjnych wiązać się będzie z koniecznością ponoszenia dodatkowych opłat zgodnie z taryfą OSD Zamawiający zobowiązany będzie do ich uiszczenia. Wykaz punktów i charakterystyka elektroenergetyczna miejsc odbioru: 1. Szpital ul. Bema 1 – zasilanie dwustronne z możliwością zasilania z jednego zasilacza o następujących parametrach: I. - wielość mocy zainstalowanej - 215 kW - moc zamówiona umowna– ok. 215 kW - zabezpieczenie przedlicznikowe – BM 500A - układ do pomiaru energii czynnej półpośredni z przekładnią 500/5 - układ do pomiaru energii biernej półpośredni z przekładnią 500/5 - dostarczana energia elektryczna powinna spełniać parametry techniczne zgodnie z przepisami ustawy Prawo energetyczne oraz rozporządzeniami wykonawczymi do tej ustawy i Polskimi Normami. - szacunkowa ilość energii (w taryfie C23 Sz. przed.- 140000kWh/rok, Sz. pop.- 60000kWh/rok, Poz. godz.- 310000kWh/rok) sumaryczna rocznie 510 000 kWh/rok która może ulec zmianie w trakcie realizacji umowy w zależności od bieżącego zużycia i potrzeb ±20%. II. - wielość mocy zainstalowanej - 215 kW - moc zamówiona umowna– ok. 215 kW - zabezpieczenie przedlicznikowe – BM 500A - układ do pomiaru energii czynnej półpośredni z przekładnią 500/5 - układ do pomiaru energii biernej półpośredni z przekładnią 500/5 - dostarczana energia elektryczna powinna spełniać parametry techniczne zgodnie z przepisami ustawy Prawo energetyczne oraz rozporządzeniami wykonawczymi do tej ustawy i Polskimi Normami. - szacunkowa ilość energii (w taryfie C23 Sz. przed.- 130 000kWh/rok, Sz. pop.- 65 000 kWh/rok, Poz. godz.- 320 000kWh/rok) sumaryczna rocznie 515 000kWh/rok która może ulec zmianie w trakcie realizacji umowy w zależności od bieżącego zużycia i potrzeb ±20%. 2. Przychodnia Podstawowej Opieki Zdrowotnej Nr 4 ul. Kołłątaja 51 - wielość mocy zainstalowanej - 30,7 kW - moc umowna– 28 kW - zabezpieczenie przedlicznikowe – 50 A - układ do pomiaru energii czynnej bezpośredni - dostarczana energia elektryczna powinna spełniać parametry techniczne zgodnie z przepisami ustawy Prawo energetyczne oraz rozporządzeniami wykonawczymi do tej ustawy i Polskimi Normami. - szacunkowa ilość energii 5500 kWh/rok (taryfa C11), która może ulec zmianie w trakcie realizacji umowy w zależności od bieżącego zużycia i potrzeb ±20%. 3. Przychodnia Podstawowej Opieki Zdrowotnej Nr 3 ul. Kilińskiego 22 - wielość mocy zainstalowanej - 21,5 kW - moc umowna– 20 kW - zabezpieczenie przedlicznikowe – 35 A - układ do pomiaru energii czynnej bezpośredni - dostarczana energia elektryczna powinna spełniać parametry techniczne zgodnie z przepisami ustawy Prawo energetyczne oraz rozporządzeniami wykonawczymi do tej ustawy i Polskimi Normami. - szacunkowa ilość energii 4000 kWh/rok (taryfa C11), która może ulec zmianie w trakcie realizacji umowy w zależności od bieżącego zużycia i potrzeb ±20%. 4. Przychodnia Podstawowej Opieki Zdrowotnej Nr 2 ul. Skłodowskiej 2 - wielość mocy zainstalowanej - 21,5 kW - moc umowna– 20 kW - zabezpieczenie przedlicznikowe – 35 A - układ do pomiaru energii czynnej bezpośredni - dostarczana energia elektryczna powinna spełniać parametry techniczne zgodnie z przepisami ustawy Prawo energetyczne oraz rozporządzeniami wykonawczymi do tej ustawy i Polskimi Normami. - szacunkowa ilość energii 5000 kWh/rok (taryfa C11), która może ulec zmianie w trakcie realizacji umowy w zależności od bieżącego zużycia i potrzeb ±20%. 5. Przychodnia Specjalistyczna ul. Centralna 25 - wielość mocy zainstalowanej - 38,7 kW - moc umowna– 35 kW - zabezpieczenie przedlicznikowe – 36 A - układ do pomiaru energii czynnej bezpośredni - dostarczana energia elektryczna powinna spełniać parametry techniczne zgodnie z przepisami ustawy Prawo energetyczne oraz rozporządzeniami wykonawczymi do tej ustawy i Polskimi Normami. - szacunkowa ilość energii (w taryfie C12a Szczyt- 26 000 kWh/rok, Poza szczyt 18 000 kWh/rok) sumaryczna rocznie 44000 kWh/rok, która może ulec zmianie w trakcie realizacji umowy w zależności od bieżącego zużycia i potrzeb ±20%.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09300000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Aktualna koncesja na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną , wydana przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: 1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, 2) aktualna koncesja na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną, wydana przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach