Przetargi.pl
Kompleksowa dostawa energii elektrycznej, obejmująca sprzedaż energii elektrycznej oraz świadczenie usługi dystrybucji dla budynków Powiatu Opoczyńskiego

Powiat Opoczyński reprezentowany przez Zarząd Powiatu Opoczyńskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 26-300 Opoczno, Kwiatowa
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 447 414 900 , fax. 447 414 901
  • Data zamieszczenia: 2020-11-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Opoczyński reprezentowany przez Zarząd Powiatu Opoczyńskiego
    Kwiatowa 1A
    26-300 Opoczno, woj. łódzkie
    tel. 447 414 900, fax. 447 414 901
    REGON: 59064843900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.opocznopowiat.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowa dostawa energii elektrycznej, obejmująca sprzedaż energii elektrycznej oraz świadczenie usługi dystrybucji dla budynków Powiatu Opoczyńskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    . Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa dostawa energii elektrycznej oraz świadczenie usługi dystrybucji energii elektrycznej dla budynków Powiatu Opoczyńskiego. Sprzedaż i dystrybucja energii elektrycznej odbywać się ma na warunkach określonych przepisami ustawy z dnia 10.04.1997 r. Prawo energetyczne (t.j. Dz. U. z 2020r., poz. 833 z późn. zm.) zgodnie z obowiązującymi rozporządzeniami do w/w ustawy oraz przepisami ustawy z dnia 23.04.1964r. - Kodeks cywilny (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 1740). 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: 2.1 Wykaz i charakterystyka obiektów oraz szacunkowe zużycie energii elektrycznej w budynkach Zamawiającego i jednostek powiązanych w okresie od 01.01.2021r. do 31.12.2022r. – Załącznik nr 3 do SIWZ. 3. Wykonawca będzie dostarczał energię elektryczną zgodnie z obowiązującymi standardami jakościowymi obsługi odbiorców określonymi w aktach wykonawczych do ustawy Prawo energetyczne. 4. Przedmiot zamówienia powinien być realizowany na podstawie umowy kompleksowej, o której mowa w art. 5 ust. 3 ustawy Prawo energetyczne. 5. Zgodnie z art. 16 ustawy Pzp Zamawiający przeprowadzi postępowanie wspólnie z wymienionymi poniżej jednostkami powiązanymi. Zamawiający i jednostka powiązana po wybraniu najkorzystniejszej oferty będą zobowiązani do zawarcia odrębnych umów w sprawie zamówienia publicznego z Wykonawcą. Jednostki zobowiązane do zawarcia umowy: • Powiat Opoczyński w Opocznie ul. Kwiatowa 1a, 26-300 Opoczno • Powiatowy Urząd Pracy ul. Rolna 6, 26-300 Opoczno 6. Miejscem dostarczenia energii elektrycznej będą: - budynki Starostwa Powiatowego w Opocznie zlokalizowane przy ul. Kwiatowej 1a oraz w miejscowości Białaczów ul. Piotrkowska 21. - budynek Powiatowego Urzędu Pracy w Opocznie zlokalizowany przy ul. Rolnej 6 - budynek Placówki Opiekuńczo – Wychowawczej typu rodzinnego w Mroczkowie Gościnnym zlokalizowany na działce Mroczków Gościnny 664/71
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09310000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca musi posiadać a) aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną, zgodnie z art. 32 ustawy z dnia 10.04.1997 r. Prawo energetyczne (t.j. Dz. U. z 2020r., poz. 833 z późn. zm.) wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki; b) aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie dystrybucji energii elektrycznej wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki na obszarze, na którym znajduje się miejsce dostarczenia energii elektrycznej (w przypadku Wykonawców będących właścicielem sieci dystrybucyjnej) lub aktualną umowę z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego (OSD) na świadczenie usług dystrybucyjnych energii elektrycznej na obszarze, na którym znajduje się miejsce dostarczenia energii elektrycznej (w przypadku Wykonawców nie będących właścicielami sieci dystrybucyjnej). Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia - wg załącznika nr 2 do SIWZ
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz cenowy – wg załącznika nr 1 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach