Urząd Gminy Kołaki Kościelne ogłasza przetarg
- Adres: 18315 Kołaki Kościelne,
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 0-862703026 w. 15 , fax. 0-862703026 w. 13
- Data zamieszczenia: 2017-11-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Kołaki Kościelne
18315 Kołaki Kościelne, woj. podlaskie
tel. 0-862703026 w. 15, fax. 0-862703026 w. 13
REGON: 53421000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.kolaki.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Kompleksowa dostawa energii elektrycznej, obejmująca sprzedaż energii elektrycznej oraz świadczenie usług przesyłania i dystrybucji energii elektrycznej do obiektów i urządzeń Gminy Kołaki Kościelne od dnia 01.01.2018 r. do 31.12.2018 r. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
3. Dostarczanie energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej odbywać się będzie zgodnie z obowiązującym prawem, w szczególności na warunkach określonych przez ustawę z dnia 10 kwietnia 1997 r. - Prawo energetyczne (Dz.U. z 2017 r. poz. 220 t.j.), rozporządzeniami wykonawczymi do tej ustawy, w szczególności Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 4 maja 2007 r. w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego (Dz.U. z 2007 r. Nr 93, poz. 623 z późn. zm.), Taryfie dla usług dystrybucji energii elektrycznej właściwego Operatora Systemu Dystrybucyjnego (Taryfie OSD) oraz Instrukcji Ruchu i Eksploatacji Sieci Dystrybucyjnej (IRiESD), Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 18 sierpnia 2011 r. w sprawie szczegółowych zasad kształtowania i kalkulacji taryf oraz rozliczeń w obrocie energią elektryczną (Dz.U. z 2013 r. poz. 1200). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wykazem punktów poboru energii elektrycznej zawarty jest w w załączniku nr 1 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09000000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca:a)posiada aktualnie obowiązującą koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną wydana przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, b)posiada aktualnie obowiązującą koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie dystrybucji energii elektrycznej wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki – w przypadku Wykonawców będących właścicielami sieci dystrybucyjnej lub c)złoży oświadczenie, zgodnie z treścią zawartą w Załączniku Nr 2 do SIWZ (Formularz ofertowy), o posiadaniu umowy generalnej z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego (OSD) na świadczenie usług dystrybucji, umożliwiającej sprzedaż energii elektrycznej za pośrednictwem sieci dystrybucyjnej OSD do punktów poboru Zamawiającego, przedstawionych w Załączniku nr 1 (obowiązujące przez cały okres realizacji niniejszego zamówienia) - w przypadku Wykonawców niebędących właścicielami sieci dystrybucyjnej.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty Wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu i SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowią załączniki nr 4,5 i 7 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zaopatrzenie w 2021 roku w paliwa płynne i oleje do pojazdów i urządzeń służbowych będących własnością Zakładu Gospodarki Komunalnej.
Dodano: 2020-11-30 - Kompleksowa dostawa energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji do obiektów i urządzeń Gminy Kołaki Kościelne od dnia 01.01.2021 r. do 31.12.2021 r.
Dodano: 2020-11-17 - Dostawa paliw 2021
Dodano: 2020-11-16 - Kompleksowa dostawa energii elektrycznej, obejmująca sprzedaż oraz świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej dla potrzeb Gminy Szepietowo i jednostek organizacyjnych Gminy Szepietowo w okresie 01.01.2021 r. - 31.12.2021 r.
Dodano: 2020-11-12 - Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb Gminy Szumowo w okresie 01.01.2021 r. - 31.12.2021 r.
Dodano: 2020-11-10 - Zakup energii elektrycznej na potrzeby oświetlenia ulicznego i budynków administrowanych przez Gminę Krynki
Dodano: 2020-11-09 - Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb Gminy Zambrów i jednostek organizacyjnych Gminy Zambrów w okresie 01.01.2021 r. – 31.12.2023 r.
Dodano: 2020-09-09 - DOSTAWA OLEJU NAPĘDOWEGO EKODIESEL DO POJAZDÓW NALEŻĄCYCH DO BIURA OBSŁUGI SZKÓŁ SAMORZĄDOWYCH W DĄBROWIE BIAŁOSTOCKIEJ W ILOŚCI OKOŁO 80 000 LITRÓW W OKRESIE OD 01.09.2020 r. DO 31.08.2023 r.
Dodano: 2020-06-10 - Dostawa paliw 2020
Dodano: 2020-01-03 - Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb Gminy Szumowo w okresie 01.02.2020 r. - 31.12.2020 r.
Dodano: 2019-12-23