Urząd Skarbowy w Starachowicach ogłasza przetarg
- Adres: 27-200 Starachowice, ul. Składowa 33
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 0-41 2762102, 2762105 , fax. 0-41 2762129
- Data zamieszczenia: 2009-05-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Skarbowy w Starachowicach
ul. Składowa 33 33
27-200 Starachowice, woj. świętokrzyskie
tel. 0-41 2762102, 2762105, fax. 0-41 2762129
REGON: 29000751400000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmującą sprzedaż energii elektrycznej oraz świadczenie usługi przesyłania i dystrybucji energii elektrycznej do obiektu Urzędu Skarbowego w Starachowicach - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż energii elektrycznej oraz świadczenie usługi przesyłania i dystrybucji energii elektrycznej do obiektu Urzędu Skarbowego w Starachowicach ul. Składowa 33 27-200 Starachowice o następującej charakterystyce energetycznej odbioru energii elektrycznej :
a) Zasilanie podstawowe:
- moc przyłączeniowa o wielkości 80 kW przy współczynniku mocy tg nie większym niż optymalny tg = 0,3
- Grupa przyłączeniowa - IV (§4 ust. 1 pkt 4 Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 25 września 2000 r. w sprawie szczegółowych warunków przyłączenia podmiotów do sieci elektroenergetycznych, obrotu energią elektryczną, świadczenia usług przesyłowych, ruchu sieciowego i eksploatacji sieci oraz standardów jakościowych obsługi odbiorców, Dz.U. z 2000 r. Nr 85, poz. 957)
- Grupa taryfowa - C21
- Miejscem dostarczania energii elektrycznej są zaciski prądowe na wyjściu od zabezpieczeń w złączu ZK-2 w kierunku instalacji odbiorcy.
- Pomiar energii elektrycznej i kontrola poboru mocy maksymalnej odbywa się w układzie półpośrednim na pięciu 0,4 kV
- Kontrola poboru mocy maksymalnej będzie prowadzona na podstawie wskazań licznika energii czynnej ze wskazaniem mocy max, ponadto zainstalowane są: licznik energii biernej (oddanie), licznik energii biernej (pobranie).
- W układzie pomiarowym zamontowano przekładniki 150/5 kl. 0,5
- Rodzaj i moc urządzeń kompensacyjnych BK-90-18/5 z automatyczną regulacją współczynnika mocy cos
- prognozowany roczny pobór energii elektrycznej czynnej wynosi 109323 kWh
- Prognozowany roczny pobór energii elektrycznej biernej wynosi 5040 kWh
b) Zasilanie rezerwowe:
- moc przyłączeniowa o wielkości 30 kW przy współczynniku mocy tg nie większym niż optymalny tg = 0,3
- Grupa taryfowa - C11
- Miejscem dostarczania energii elektrycznej są zaciski prądowe na wyjściu od zabezpieczeń w złączu ZK-2 w kierunku instalacji odbiorcy.
- wielkość zabezpieczeń przedlicznikowych - 63 A
- Pomiar pobieranej energii elektrycznej odbywa się w układzie bezpośrednim.
- prognozowany roczny pobór energii elektrycznej czynnej wynosi 3 kWh
2. Dostawa energii elektrycznej odbywać się powinna na warunkach określonych przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne ( tekst jednolity: Dz. U. z 2006 r. Nr 89, poz. 625 z późn. zm. ) , Kodeksu cywilnego oraz wydanymi na ich podstawie przepisami wykonawczymi.
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmian mocy umownych w zależności od jego potrzeb oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 093100005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy) oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1. Opis warunków udziału w postępowaniu
Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy-konania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;
c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za-pewniającej wykonanie zamówienia;
d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (tekst jednolity z 2007 r. Dz. U. nr 223 poz. 1655, z późn. zm.).
2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu
1) Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunki, o których mowa w pkt 1 na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów żądanych przez Zamawiającego potwierdzających spełnianie tych warunków, o których mowa w rozdziale VI SIWZ.
2) Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: Wykonawca spełnia albo nie spełnia poszczególne warunki. - Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca winien złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - zgodnie z Załącznikiem Nr 1 do SIWZ.
1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty:
a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
b) aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki;
c) aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie przesyłania i dystrybucji energii elektrycznej, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki (dotyczy wykonawców będących właścicielem sieci dystrybucyjnej);
d) oświadczenie, o posiadaniu aktualnej, obowiązującej w terminie wykonywania przedmiotu zamówienia, umowy z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego na świadczenie usług dystrybucyjnych na obszarze, na którym znajduje się miejsce dostarczenia energii elektrycznej -Załącznik Nr 3 do SIWZ (dotyczy wykonawców nie będących właścicielem sieci dystrybucyjnej ).
2. Ofertę należy złożyć na formularzu ofertowym - Załącznik Nr 2. do SIWZ
3. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymagane jest złożenie:
1) dokumentu, którym Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (oryginał lub kopia notarialnie poświadczona za zgodność z oryginałem). Jeżeli oferta Wykonawców zostanie wybrana, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców,
2) dokumentu, o którym mowa w ust. 1 lit. a) oraz Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu ( Załącznik nr 1 do SIWZ ) przez każdego z tych Wykonawców,
3) pozostałych dokumentów, o których mowa w ust. 1 wspólnie dla wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną.
4. Dokumenty, o których mowa w pkt 1 niniejszego rozdziału należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnioną/ne do reprezentowania wykonawcy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.izba-skarbowa.kielce.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup energii elektrycznej dla Gminy Górno na potrzeby oświetlenia ulicznego
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa energii elektrycznej do celów oświetlenia drogowego w granicach administracyjnych Gminy Gowarczów oraz do zasilania obiektów użytkowanych przez Urząd Gminy i jednostki organizacyjne Gminy Gowarczów.
Dodano: 2016-05-31 - Wspólny zakup energii elektrycznej czynnej dla obiektów Zamawiającego oraz powiatowych jednostek organizacyjnych w okresie od 01.06.2016r. do 31.12.2017r. (na potrzeby budynków Starostwa Powiatowego w Ostrowcu Św. oraz urządzeń technicznych infrastruktury drogowej (sygnalizacji świetlnej oraz przepompowni wód deszczowych) oraz obiektów powiatowych jednostek organizacyjnych)
Dodano: 2016-04-15 - Wspólny zakup energii elektrycznej czynnej dla obiektów Zamawiającego oraz powiatowych jednostek organizacyjnych w okresie od 01.06.2016r. do 31.12.2017r. (na potrzeby budynków Starostwa Powiatowego w Ostrowcu Św. oraz urządzeń technicznych infrastruktury drogowej (sygnalizacji świetlnej oraz przepompowni wód deszczowych) oraz obiektów powiatowych jednostek organizacyjnych).
Dodano: 2016-04-08 - Zakup energii elektrycznej dla Gminy Chmielnik i jej jednostek organizacyjnych oraz Zakładu Usług Komunalnych w Chmielniku Sp. z o.o.
Dodano: 2016-04-05 - Zakup energii elektrycznej dla obiektów Gminy Chęciny i jej jednostek organizacyjnych
Dodano: 2016-02-09 - Zakup energii elektrycznej dla Gminy Chęciny na potrzeby oświetlenia ulicznego
Dodano: 2016-02-04 - postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę energii elektrycznej dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Końskich
Dodano: 2016-02-02 - Zakup energii elektrycznej do celów zasilania obiektów Miejskiego Zarządu Obiektami Sportowymi w Końskich
Dodano: 2015-12-04 - Zakup i dystrybucja energii elektrycznej.
Dodano: 2015-12-02