Przetargi.pl
Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej dla punktów poboru Gminy Błażowa i jej jednostek organizacyjnych

Gmina Błażowa ogłasza przetarg

  • Adres: 36030 Błażowa, Plac Jana Pawła II
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 17/2297119 , fax. 172 297 077
  • Data zamieszczenia: 2018-11-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Błażowa
    Plac Jana Pawła II 1
    36030 Błażowa, woj. podkarpackie
    tel. 17/2297119, fax. 172 297 077
    REGON: 69058199100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.blazowa.com.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej dla punktów poboru Gminy Błażowa i jej jednostek organizacyjnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Nazwa przedmiotu zamówienia: Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej dla punktów poboru Gminy Błażowa i jej jednostek organizacyjnych. 2. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej dla punktów poboru Gminy Błażowa i jej jednostek organizacyjnych. 3. Sprzedaż energii elektrycznej odbywać się ma na warunkach określonych przepisami ustawy z dnia 10.04.1997 r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2018 r. poz. 755 z późn. zm.) zgodnie z obowiązującymi rozporządzeniami do ww. ustawy oraz przepisami ustawy z dnia 23.04.1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. z 2018 r., poz. 1025 z późn. zm.). 4. Wykaz i charakterystykę obiektów będących własnością Gminy Błażowa oraz szczegółowe informacje dotyczące szacunkowego zużycia energii elektrycznej w tych obiektach, dla poszczególnych grup taryfowych w okresie 12 miesięcy zawiera Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ. 5. Szacunkowe zużycie energii w obiektach Zamawiającego w okresie realizacji zamówienia wynosi 492 967 kWh. 6. Dla wszystkich PPE sprzedaż energii elektrycznej prowadzi obecnie PGE Obrót S.A. jako sprzedawca rezerwowy. 7. Podane przez Zamawiającego w załączniku nr 7 do SIWZ prognozowane zużycie energii elektrycznej ma jedynie charakter informacyjny, służący do porównania ofert. Nie stanowi ono dla Zamawiającego zobowiązania do zakupu energii elektrycznej w podanej ilości. Wykonawcy nie będzie przysługiwało jakiekolwiek roszczenie z tytułu nie pobrania przez Zamawiającego przewidywanej ilości energii. 8. Dostawa energii elektrycznej oraz zapewnienie świadczenia usług dystrybucji przez Wykonawcę odbywać się będzie na warunkach określonych przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. – Prawo energetyczne (t. j. Dz. U. z 2018 r., poz. 755 z późn. zm.) oraz zgodnie z wydanymi do tej ustawy przepisami wykonawczymi i przepisami zawartymi w Kodeksie cywilnym. 9. Standardy jakościowe przedmiotu zamówienia m. in. w zakresie parametrów jakościowych energii elektrycznej, jakości obsługi odbiorców oraz warunki świadczenia usług przesyłania i dystrybucji energii elektrycznej, prowadzenia ruchu sieciowego, eksploatacji sieci oraz korzystania z systemu elektroenergetycznego i połączeń międzysystemowych zostały zawarte w szczególności w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 29 grudnia 2017 r. w sprawie szczegółowych zasad kształtowania i kalkulacji taryf oraz rozliczeń w obrocie energią elektryczną (Dz. U. z 2017 r., poz. 2500) oraz w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 4 maja 2007 r. (Dz. U. z 2007 r., nr 93, poz. 623 z późn. zm.) w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego. 10. Zawarte zostaną nowe umowy dla wszystkich PPE Gminy Błażowa i pozostałych jednostek (wg zał. nr 7 do SIWZ) na czas oznaczony wskazany w rozdziale IV SIWZ. 1) Z wybranym Wykonawcą zostaną zawarte umowy przez podmioty wymienione w tabeli 1 w zał. nr 7 do SIWZ. Umowy podpisują kierownicy jednostek. Dla Umowy 1 (PPE oświetlenia ulicznego) Wykonawca będzie wystawiał zbiorczo 1 fakturę rozliczeniową co 2 miesiące z załączeniem szczegółów rozliczenia dla każdego PPE oświetlenia. Dla pozostałych umów Wykonawca będzie wystawiał osobne faktury ze szczegółami rozliczenia, dla każdego PPE, zgodnie z okresem rozliczeniowym OSD. 2) Szczegóły rozliczenia dla każdego PPE powinny zawierać co najmniej: zużycie energii w podziale na strefy czasowe (jeśli takie występują), adres PPE, przynajmniej jeden numer jednoznacznie identyfikujący dany PPE (kod PPE, nr ewidencyjny OSD, numer licznika lub inny), mogą też zawierać grupę taryfową, moc i inne dane, jeśli Wykonawca będzie nimi dysponował.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09310000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: – warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada: a) koncesję na prowadzenie działalności w zakresie obrotu energią elektryczną, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, b) Oświadczenie wykonawcy, że ma zawartą umowę z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego na świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej (w przypadku Wykonawców nie będących właścicielem sieci dystrybucyjnej) lub aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie dystrybucji energii elektrycznej wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki na obszarze, na którym znajduje się miejsce dostarczania energii elektrycznej (w przypadku Wykonawców będących właścicielem sieci dystrybucyjnej) – załącznik nr 5 do SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy sporządzony i wypełniony wg Załącznika nr 1 do SIWZ, do którego należy załączyć wszystkie dokumenty wymagane postanowieniami niniejszej SIWZ. 2) Oświadczenia i dokumenty wymienione w rozdz. VI ust.1 SIWZ. 3) Pełnomocnictwo – jeśli jest wymagane do reprezentowania Wykonawcy/ów w przypadku, gdy: a) Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, b) ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego o treści wymaganej w art. 23 ust. 2 Pzp (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). 4) Dokumenty z których wynika umocowanie do podpisania oferty z zastrzeżeniem ust 4.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach