Przetargi.pl
Kompleksowa dostawa energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej na potrzeby Gminy Jabłonna Lacka w latach 2021-2022

Gmina Jabłonna Lacka ogłasza przetarg

  • Adres: 08-304 Jabłonna Lacka, Klonowa
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 25 787 10 23, , fax. 25 787 11 49
  • Data zamieszczenia: 2020-11-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Jabłonna Lacka
    Klonowa 14
    08-304 Jabłonna Lacka, woj. mazowieckie
    tel. 25 787 10 23, , fax. 25 787 11 49
    REGON: 71158203200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jablonnalacka.com.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowa dostawa energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej na potrzeby Gminy Jabłonna Lacka w latach 2021-2022
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi kompleksowej polegającej na sprzedaży energii elektrycznej oraz zapewnieniu świadczenia usługi jej dystrybucji na potrzeby oświetlenia ulicznego, budynków i obiektów zarządzanych przez Gminę Jabłonna Lacka. 2. Sprzedaż energii elektrycznej odbywać się ma na warunkach określonych przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2020 r. poz. 833, z późn. zm.) zgodnie z obowiązującymi rozporządzeniami do ww. ustawy oraz przepisami ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. z 2020 r. poz. 1740). 3. Szacunkowe zużycie energii w obiektach Zamawiającego w okresie realizacji zamówienia wynosi łącznie 1 089 636 kWh. 4. Zamówienie obejmuje sprzedaż oraz dostawę energii elektrycznej do 108 punktów poboru energii, dla których płatnikami są:  Gmina Jabłonna Lacka, ul. Klonowa 14, 08-304 Jabłonna Lacka, NIP 823-155-99-06,  Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej, ul. Kubusia Puchatka 1, 08-304 Jabłonna Lacka,  Gminny Ośrodek Kultury, ul. Kubusia Puchatka 1, 08-304 Jabłonna Lacka,  Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Kubusia Puchatka 1, 08-304 Jabłonna Lacka,  Publiczna Szkoła Podstawowa w Jabłonnie Lackiej, ul. Klonowa 6, 08-304 Jabłonna Lacka. 5. Wykaz i charakterystykę obiektów będących własnością Gminy Jabłonna Lacka wraz z poszczególnymi grupami taryfowymi zawiera załącznik nr 6 do SIWZ. Zamawiający posiada aktualnie umowy kompleksowe na dystrybucję i sprzedaż energii elektrycznej (108 punktów odbioru). 6. Gmina Jabłonna Lacka zawrze z Wykonawcą jedną umowę obejmującą wszystkie punkty poboru energii należące do niej. 7. Wykonawca wyłoniony w postępowaniu w imieniu i na rzecz Zamawiającego wykona następujące czynności wynikające z procedury zmiany sprzedawcy w odniesieniu do punktów poboru energii elektrycznej, do których odnosi się zamówienie: 1) zgłoszenia właściwemu Operatorowi Systemu Dystrybucyjnego do realizacji zawartej z Wykonawcą umowy kompleksowej sprzedaży energii elektrycznej, 2) składania oświadczeń woli w zakresie wypowiadania dotychczas obowiązujących umów sprzedaży energii elektrycznej, świadczenia usług dystrybucji oraz umów kompleksowych. 8. Zamawiający w tym celu udzieli Wykonawcy pełnomocnictwa wg wzoru określonego w zał. nr 7 do niniejszej SIWZ. Zamawiający przekaże Wykonawcy informacje niezbędne do przeprowadzenia procesów zmian sprzedawcy energii, a w szczególności okresy obowiązywania aktualnych oraz okresy wypowiedzeń aktualnych umów sprzedaży energii elektrycznej. 9. Planowana przez zamawiającego ilość energii elektrycznej, grupa taryfowa OSD oraz moce umowne dla poszczególnych PPE mogą ulec zmianie, tj. zwiększeniu lub zmniejszeniu, w zależności od rzeczywistych potrzeb. 10. Zmiany mogą dotyczyć: liczby punktów poboru energii, ilości energii, wielkości mocy umownej w przedziale w przypadku: 1) rezygnacji z punktów poboru energii spowodowanej w szczególności przekazaniem, sprzedażą, wynajmem innemu właścicielowi, zamknięciem, likwidacją, 2) powstania nowych punktów poboru energii lub przejęcia punktów poboru energii od innych podmiotów. Rozliczenie dodatkowych punktów odbioru będzie się odbywać według tych samych cen jednostkowych energii elektrycznej i stawek taryfowych za usługi dystrybucji i na tych samych warunkach, które określone zostały w ofercie i treści SIWZ, 3) zmiany zapotrzebowania na energię elektryczną oraz moc w danym punkcie poboru energii. 11. Zwiększenie punktów poboru możliwe jest jedynie w obrębie grup taryfowych, które zostały ujęte w SIWZ oraz wycenione w Formularzu Ofertowym. 12. Zamawiający może zwiększyć moc umowną/grupę taryfową do obiektów w ramach określonych przez Zamawiającego w przedmiocie zamówienia grup taryfowych. W przypadku, gdy zmiana parametrów dystrybucyjnych wiązać się będzie z koniecznością ponoszenia dodatkowych opłat, zgodnie z taryfą OSD, Zamawiający zobowiązany będzie do ich uiszczenia. 13. Podane przez Zamawiającego prognozowane zużycie energii elektrycznej ma jedynie charakter informacyjny, służący do porównania ofert. Nie stanowi ono dla Zamawiającego zobowiązania do zakupu energii elektrycznej w podanej ilości. Wykonawcy nie będzie przysługiwało jakiekolwiek roszczenie z tytułu nie pobrania przez Zamawiającego przewidywanej ilości energii. 14. Cena za energię elektryczną za 1 kWh energii elektrycznej w okresie obejmowania umowy nie podlega zmianie. 15. Cena określona w umowie obowiązuje także dla nowo przyłączonych obiektów do sieci elektroenergetycznej OSD. 16. W przypadku, gdy zmiana parametrów dystrybucyjnych wiązać się będzie z koniecznością ponoszenia dodatkowych opłat, zgodnie z taryfą OSD, Zamawiający zobowiązany będzie do ich uiszczenia. 17. Dostawa energii elektrycznej oraz zapewnienie świadczenia usług dystrybucji przez Wykonawcę odbywać się będzie na warunkach określonych przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. – Prawo energetyczne oraz zgodnie z wydanymi do tej ustawy przepisami wykonawczymi i przepisami zawartymi w Kodeksie cywilnym. 18. Standardy jakościowe przedmiotu zamówienia m. in. w zakresie parametrów jakościowych energii elektrycznej, jakości obsługi odbiorców oraz warunki świadczenia usług przesyłania i dystrybucji energii elektrycznej, prowadzenia ruchu sieciowego, eksploatacji sieci oraz korzystania z systemu elektroenergetycznego i połączeń międzysystemowych zostały zawarte w szczególności w rozporządzeniu Ministra Energii z dnia 6 marca 2019 r. w sprawie szczegółowych zasad kształtowania i kalkulacji taryf oraz rozliczeń w obrocie energią elektryczną (Dz. U. poz. 503) oraz w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 4 maja 2007 r. w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego (Dz. U. nr 93 poz. 623, z późn. zm).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09310000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, w szczególności dotyczące: 1) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów; Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli złoży: a) koncesję na prowadzenie działalności w zakresie obrotu energią elektryczną wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, b) zawartą umowę z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego na świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej (w przypadku Wykonawców nie będących właścicielem sieci dystrybucyjnej) lub aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie dystrybucji energii elektrycznej wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki na obszarze, na którym znajduje się miejsce dostarczania energii elektrycznej (w przypadku Wykonawców będących właścicielem sieci dystrybucyjnej).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę – załącznik nr 1 do SIWZ. 2) Formularz cenowy - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę – załącznik nr 2 do SIWZ. 3) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wypełnione i podpisane przez Wykonawcę – załącznik nr 3 do SIWZ. 4) Oświadczenie Wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu - wypełnione i podpisane przez Wykonawcę – załącznik nr 4 do SIWZ. 5) dokumenty, z których wynika umocowanie osób do reprezentowania Wykonawcy, w szczególności: - odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji albo inny dokument potwierdzający uprawnienie do reprezentowania pomiotu przystępującego do postępowania, jeśli z dokumentów rejestrowych to uprawnienie nie wynika; Wymagana forma - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem, - w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, a umocowanie do złożenia oferty nie wynika z odpisu z ww. dokumentów, należy załączyć pełnomocnictwo określające jego zakres; Wymagana forma - oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza 6) pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Wykonawców występujących wspólnie w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia (o ile dotyczy). Pełnomocnictwa, winno być załączone w formie oryginału lub zgodnie z art. 98 ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. Prawo o notariacie (Dz.U. z 2020 r., poz. 1192 ze zm.) dopuszcza się złożenie kopii powyższego dokumentu poświadczonego przez notariusza.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach