Przetargi.pl
Kompleksowa dostawa energii elektrycznej do obiektów użyteczności publicznej w okresie od dnia podpisania umowy do 31.12.2023r.

Gmina Smołdzino ogłasza przetarg

  • Adres: 76-214 Smołdzino, Tadeusza Kościuszki 3
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 598117215
  • Data zamieszczenia: 2023-02-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Smołdzino
    Tadeusza Kościuszki 3
    76-214 Smołdzino, woj. pomorskie
    tel. 598117215
    REGON: 000551763
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowa dostawa energii elektrycznej do obiektów użyteczności publicznej w okresie od dnia podpisania umowy do 31.12.2023r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Kompleksowa dostawa energii elektrycznej do obiektów użyteczności publicznej w okresie od dnia podpisania umowy do 31.12.2023r. 1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa dostawa (obejmująca dostawę i świadczenie usług dystrybucji) energii elektrycznej do 53 PPE o łącznym szacowanym wolumenie 257444 kWh.2. W 21 obiektach zamontowane są (lub będą do 31.03.2023r i do 31.08.2023r.) mikroinstalacje, a odbiorcy mają (będą mieć) status Prosumenta.3. Szczegóły dotyczące zużycia energii elektrycznej w poszczególnych punktach poboru, informacje nt. parametrów dystrybucji oraz zamontowanych mikroinstalacji opisane zostały w Załączniku nr 4 do SWZ Wykaz punktów poboru.4. Wskazana w pkt 1 szacowana ilość energii, to ilość jaką zamawiający zamierza nabyć i nie obejmuje energii wyprodukowanej we własnym zakresie.5. Realizacja zamówienia odbywać się będzie zgodnie z przepisami ustawy Pe.6. Wskazane powyżej prognozowane zużycie energii elektrycznej ma charakter orientacyjny i może odbiegać od faktycznie pobranej, w okresie trwania umowy, ilości energii. Zmniejszenie lub zwiększenie ilości energii elektrycznej nie pociąga dla zamawiającego (odbiorców) żadnych konsekwencji, poza koniecznością dokonania zapłaty za faktycznie pobraną ilość energii oraz usługi przesyłu zgodnie z obowiązującą Taryfą OSD. Wykonawca winien uwzględnić wahanie poboru na poziomie (+/-) 15%.7. Standardy jakościowe dotyczące energii elektrycznej1) Przedmiotem zamówienia są dostawy i dystrybucja energii elektrycznej o określonych, zgodnie z obowiązującymi przepisami, standardach jakościowych.2) Standardy jakościowe energii elektrycznej opisane są w ustawie z dnia 10 kwietnia 1997r. –Prawo energetyczne oraz w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 4 maja 2007r. w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego (Dz.U. 2007 r. Nr 93, poz. 623 ze zm.). Zasady kształtowania i kalkulacji taryf oraz rozliczeń w obrocie energią elektryczną określa Rozporządzenie Ministra Energii z dnia 6 marca 2019 r. (Dz.U. 2019 r., poz. 503 ze zm.);3) Standardy dotyczące dystrybucji energii elektrycznej zawarte są w Taryfie Operatora, która określa:a) grupy taryfowe i szczegółowe kryteria kwalifikowania odbiorców do tych grup;b) sposób ustalania opłat za przyłączenie do sieci Operatora, zaś w przypadku przyłączeniado sieci o napięciu znamionowym nie wyższym niż 1 kV także ryczałtowe stawki opłat;c) stawki opłat za świadczenie usługi dystrybucji i warunki ich stosowania, z uwzględnieniempodziału na stawki wynikające z:• dystrybucji energii elektrycznej (składniki zmienne i stałe stawki sieciowej),• korzystania z krajowego systemu elektroenergetycznego (stawki jakościowe),• odczytywania wskazań układów pomiarowo-rozliczeniowych i ich bieżącej kontroli (stawki abonamentowe),• przedterminowego rozwiązania kontraktów długoterminowych (stawki opłatyprzejściowej),• zapewnienia dostępności energii elektrycznej ze źródeł odnawialnych w krajowym systemie elektroenergetycznym (stawka opłaty OZE),• zapewnienia średnioterminowego i długoterminowego bezpieczeństwa dostaw energii elektrycznej do odbiorców końcowych (stawka opłaty mocowej);d) sposób ustalania bonifikat za niedotrzymanie parametrów jakościowych energiielektrycznej i standardów jakościowych obsługi odbiorców;e) sposób ustalania opłat za:• ponadumowny pobór energii biernej,• przekroczenia mocy umownej,• nielegalny pobór energii elektrycznej,f) opłaty za usługi wykonywane na dodatkowe zlecenie odbiorcy;g) opłaty za wznowienie dostarczania energii elektrycznej po wstrzymaniu jej dostaw.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09300000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach