Przetargi.pl
Kompleksowa dostawa energii elektrycznej do obiektów Gminy Lubycza Królewska w okresie od 01.01.2020 r. do 31.12.2021 r.

Gmina Lubycza Królewska ogłasza przetarg

  • Adres: 22-680 Lubycza Królewska, ul. Kolejowa
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 846 617 002 , fax. 846 617 412
  • Data zamieszczenia: 2019-11-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lubycza Królewska
    ul. Kolejowa 1
    22-680 Lubycza Królewska, woj. lubelskie
    tel. 846 617 002, fax. 846 617 412
    REGON: 95036894800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubycza.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowa dostawa energii elektrycznej do obiektów Gminy Lubycza Królewska w okresie od 01.01.2020 r. do 31.12.2021 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa dostawa energii elektrycznej z sieci elektroenergetycznej do obiektów Zamawiającego, która realizowana będzie na warunkach określonych przepisami Ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo Energetyczne ( t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 755 z późn. zm.) oraz świadczenie usługi dystrybucji energii elektrycznej. Wykonawca będzie dostarczał energię elektryczną zgodnie z obowiązującymi rozporządzeniami do ww. ustawy standardami jakościowymi obsługi odbiorców określonymi w rozporządzeniu Ministra Energii z dnia 29 grudnia 20017 r w sprawie szczegółowych zasad kształtowania i kalkulacji taryf oraz rozliczeń w obrocie energią elektryczną (Dz. U. z 2017, poz. 2500) do obiektów Gminy Lubycza Królewska. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych taryf znajduje się (grupa taryfowa C11, C11o C21, C12A, C12B, C23, G12w, G11) w Załączniku Nr 5 Zestawienie PPE. 1.1. Ilości podane w Załączniku nr 5 są ilościami szacunkowymi w celu określenia wartości zamówienia, co nie odzwierciedla realnego bądź deklarowanego wykorzystania energii elektrycznej w czasie trwania umowy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia lub zwiększenia ilości zamawianej energii elektrycznej, co nie może być podstawą jakichkolwiek roszczeń ze strony wykonawcy. Podany w opisie przedmiot zamówienia oraz formularz ofertowo- cenowy stanowiący Załącznik Nr 1a do SIWZ szacunkowo prognozujący zużycie energii elektrycznej ma charakter jedynie orientacyjny i nie stanowi ze strony Zamawiającego zobowiązania do zużycia energii elektrycznej w podanej ilości. 1.2. Zamawiający jest przyłączony do sieci dystrybutora PGE Dystrybucja S.A. Oddział z siedzibą w Zamościu ul. Koźmiana 1. 1.3. Wykonawca zobowiązuje się zapewnić kompleksową dostawę energii do wybudowanych lub oddanych do użytku nowych obiektów Zamawiającego na terenie Gminy Lubycza Królewska, a nie wymienionych w załączniku, według stawek wynikających z oferty. 1.4. Sprzedaż energii elektrycznej i zapewnienie świadczenia usługi dystrybucji odbywać się będzie na warunkach określonych przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 755 z późn. zm.) oraz zgodnie z wydanymi do tej ustawy przepisami wykonawczymi w szczególności ze standardami obsługi odbiorców określonymi w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 6 marca 2019 r. w sprawie szczegółowych zasad kształtowania i kalkulacji taryf oraz rozliczeń w obrocie energią elektryczną (Dz.U. z 2019, poz. 503) a także zgodnie z Normami Polskimi. 1.5. Wykonawca musi zabezpieczyć wykonanie przedmiotu zamówienia w sposób gwarantujący wykonanie wszystkich wymagań Zamawiającego. 1.6. Fakturowanie za dostarczoną energię elektryczną odbywać się będzie raz na dwa miesiące na podstawie odczytów wskazanych układów pomiarowo – rozliczeniowych wg zasad cen i stawek opłat zawartych w ofercie Wykonawcy dla poszczególnych grup taryfowych. 1.7. Wykonawca za dany okres rozliczeniowy wystawi jedną fakturę, która będzie zawierała koszty sprzedaży oraz dystrybucji energii elektrycznej. 1.8. Rozliczenie za sprzedaną energię elektryczną i usługę dystrybucji odbywać się będzie na podstawie faktycznego zużycia energii wg wskazań układu pomiarowo-rozliczeniowego w okresie rozliczeniowym. 1.9. Zamawiający udzieli Wykonawcy pełnomocnictwa do wypowiedzenia dotychczas obowiązujących umów sprzedaży i dystrybucji energii elektrycznej w ramach obowiązujących przepisów i w zakresie obustronnie uzgodnionym przez Zamawiającego i Wykonawcę. 1.10. Obowiązujące umowy sprzedaży energii elektrycznej z dotychczasowym sprzedawcą energii elektrycznej zawarte są na czas określony do dnia 31.12.2019 r. 1.11. Zamawiający ma prawo do zwiększenia ilości punktów poboru energii, o których mowa w Zestawieniu (w ramach tych samych grup taryfowych). Rozliczenie dodatkowych punktów odbioru będzie się odbywać odpowiednio do pierwotnej części zamówienia i według tych samych cen jednostkowych i tej samej stawki rozliczeniowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09310000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna, że warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca składając ofertę wykaże, że posiada uprawnienia i kompetencje do wykonywania działalności w zakresie obrotu energią elektryczną na podstawie aktualnej koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną, zgodnie z Ustawą z dnia 10.04.1997 r. Prawo energetyczne (tekst jednolity Dz. U. z 2019 r. poz.755 z późn. zm.) zgodnie z obowiązującymi rozporządzeniami do ustawy Prawo energetyczne oraz przepisami ustawy z dnia 23.04.1964r. - Kodeks cywilny (tekst jednolity .Dz. U. z 2019 r poz. 1460, z późn. zm.) i aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie dystrybucji energii elektrycznej wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki na obszarze, na którym znajduje się miejsce dostarczenia energii elektrycznej (w przypadku wykonawców będących właścicielem sieci dystrybucyjnej). W przypadku wykonawców nie będących właścicielem sieci dystrybucyjnej oświadczenie o zawartej umowie z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego na świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz oferty, o treści zgodnej z załączonym wzorem (załącznik Nr 1 i Nr 1a do SIWZ), 2)Pełnomocnictwo złożone w oryginale lub w kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza dla podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie lub podmiotów w imieniu których pełnomocnicy nie wymienieni w dokumentach rejestrowych firmy składają oferty, 3) Wykonawcy korzystający z zasobów podmiotów trzecich na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, bądź Wykonawcy którzy zamierzają powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy zamieszczają informacje o tych podmiotach w oświadczeniu (załącznik Nr 2 do SIWZ), na podstawie art. 25a ust. 3 pkt 2 i ust. 5 pkt. 2 ustawy Pzp., a w odniesieniu do podmiotów na zasoby których powołuje się Wykonawca również stosowane zobowiązanie. 4) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy Pzp, przekazuje samodzielnie (bez odrębnego wezwania ze strony Zamawiającego) Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach