Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg
- Adres: 07-100 Węgrów, ul. Kościuszki
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 257 922 833 , fax. 257 922 833
- Data zamieszczenia: 2019-12-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
ul. Kościuszki 15
07-100 Węgrów, woj. mazowieckie
tel. 257 922 833, fax. 257 922 833
REGON: 30462200000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz.wegrow.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Kompleksowa dostawa energii elektrycznej dla SPZOZ w Węgrowie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej do budynków Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Węgrowie w taryfach: C11, C21, G11. 2. Przewidywane szacunkowe zużycie energii elektrycznej w okresie umownym 808 MWh. 3. Szczegóły dotyczące szacowanego zużycia energii elektrycznej w poszczególnych punktach poboru zawiera Załącznik nr 2 do SIWZ – Formularz cenowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09310000-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez posiadanie koncesji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie: a) obrotu (sprzedaży) energii elektrycznej wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki; b) dystrybucji energii elektrycznej wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki (w przypadku Wykonawców będących Operatorem Systemu Dystrybucyjnego); c) posiadanie aktualnej umowy z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego na świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej działającym na terenie Zamawiającego (w przypadku Wykonawców niebędących Operatorem Systemu Dystrybucyjnego).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Sporządzony przez Wykonawcę, według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do Specyfikacji, Formularz ofertowy. 2. Sporządzony przez Wykonawcę, według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do Specyfikacji, Formularz cenowy. 3. Oświadczenie Wykonawcy wykazujące brak podstaw do wykluczenia, które stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ; 3.1. w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających o zamówienie. 3.2. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnia – w zakresie, w jakim powołuje się na zasoby – warunków udział w postępowaniu składa także oświadczenie. 4. Dokument KRS lub CEDiG, w celu weryfikacji osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy, tym samym składania oświadczenia woli. W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców, każdy Wykonawca składa wyżej wymieniony dokument odrębnie. 5. Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy) – jeżeli osoba/ osoby podpisująca(e) ofertę działa na podstawie pełnomocnictwa, to musi ono w swej treści wyraźnie wskazywać uprawnienie do podpisania oferty. Dokument pełnomocnictwa musi zostać złożony jako część oferty, musi być w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 6. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, które Wykonawca składa w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego informacji, o których mowa w art.86 ust. 5, według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 Specyfikacji.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostaw energii elektrycznej
Dodano: 2024-04-15 - Zakup energii elektrycznej na potrzeby oświetlenia ulicznego na terenie miasta Ciechanowa
Dodano: 2024-03-05 - Dostawa energii elektrycznej dla Ośrodka Szkolenia Zawodowego w Radomiu w okresie 24 miesięcy
Dodano: 2024-02-28 - Zakup energii elektrycznej
Dodano: 2024-01-21 - na dostawę energii elektrycznej na potrzeby IBSPAN w okresie od 01.01.2024 do 31.12.2024
Dodano: 2023-12-21 - Dostawa energii elektrycznej
Dodano: 2023-12-12 - Kompleksowa dostawa (obejmująca dostawę i świadczenie usług dystrybucji) energii elektrycznej dla czasowego lodowiska zlokalizowanego na Rynku Starego Miasta 40 .
Dodano: 2023-11-22 - Dostawa energii elektrycznej do Zakładu Karnego w Żytkowicach oraz Oddziału Zewnętrznego w Pionkach
Dodano: 2023-08-29 - Kompleksowa dostawa energii elektrycznej do budynku Instytutu Ochrony Środowiska – Państwowego Instytutu Badawczego zlokalizowanego w Warszawie przy ul. Słowiczej 32
Dodano: 2023-08-25 - „Dostawa energii elektrycznej ..."
Dodano: 2023-08-24