Przetargi.pl
Kompleksowa dostawa energii elektrycznej dla Okręgowego Urzędu Miar we Wrocławiu

Okręgowy Urząd Miar we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 53-647 Wrocław, ul. Młodych Techników
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-71 3580200 , fax. 0-71 3552825
  • Data zamieszczenia: 2019-09-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Okręgowy Urząd Miar we Wrocławiu
    ul. Młodych Techników
    53-647 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 0-71 3580200, fax. 0-71 3552825
    REGON: 33262400000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.wroclaw.gum.gov.pl/b09/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowa dostawa energii elektrycznej dla Okręgowego Urzędu Miar we Wrocławiu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia objętego niniejszym postępowaniem jest zadanie pn.: „Kompleksowa dostawa energii elektrycznej dla Okręgowego Urzędu Miar we Wrocławiu”. 2. Zakres dostawy obejmuje sprzedaż energii elektrycznej oraz świadczenie usługi przesyłania i dystrybucji energii elektrycznej do budynków administrowanych przez Okręgowy Urząd Miar we Wrocławiu zlokalizowanych na terenie województw dolnośląskiego i opolskiego. Miejscem realizacji zamówienia są budynki Zamawiającego wskazane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). 3. Całkowite szacunkowe zapotrzebowanie na energię elektryczną dla wszystkich budynków administrowanych przez Okręgowy Urząd Miar we Wrocławiu przez okres 48 miesięcy wyniesie łącznie dla mocy czynnej około: 430 000 kWh. 4. Dostawa energii elektrycznej i świadczenie usługi przesyłania i dystrybucji odbywać się będzie na warunkach określonych w ustawie Prawo energetyczne (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz.755 z póżn. zm.), przepisach wykonawczych do tej ustawy, w szczególności ze standardami jakości obsługi odbiorców określonymi w Rozporządzeniu Ministra Energii z dnia 6 marca 2019 r. w sprawie szczegółowych zasad kształtowania i kalkulacji taryf oraz rozliczeń w obrocie energią elektryczną (Dz. U. z 2019, poz. 503), Taryfie dla energii elektrycznej sprzedawcy, Taryfie dla usług dystrybucji energii elektrycznej właściwego Operatora Systemu Dystrybucyjnego oraz ogólnie obowiązujących przepisach prawnych. 5. Podane w wykazie obiekty oraz przyjęte do umowy zużycie energii elektrycznej ma jedynie charakter orientacyjny, służący do obliczenia szacunkowej wartości zamówienia i porównania ofert. Nie stanowi ono zobowiązania dla Zamawiającego do zakupu energii elektrycznej w podanej ilości. Rozliczanie zobowiązań wynikających z tytułu sprzedaży energii elektrycznej odbywać się będzie wg wskazań układów pomiarowo-rozliczeniowych. 6. Wykonawca składając ofertę musi posiadać zawartą umowę o świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej z operatorem systemu dystrybucyjnego działającym na terenie Zamawiającego lub oświadczenie, że posiada umowę z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego umożliwiającą świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej do obiektów Zamawiającego bądź oświadczenie o zapewnieniu zawarcia takiej umowy. 7. Standardy jakościowe, o których mowa w art. 91 ust. 2a ustawy Pzp, zostały określone w ustawie Prawo energetyczne oraz aktach wykonawczych i polskich normach. 8. Zamówienie podzielono na 7 części. 9. Zamawiający dopuszcza składanie ofert na każdą z siedmiu części zamówienia. 10. Zamawiający nie zastrzega wykonania części zamówienia tylko przez jednego Wykonawcę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09300000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności tj. - posiadają koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu (sprzedaży) energii elektrycznej, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki; - posiadają koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie dystrybucji energii elektrycznej wydanej przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki – w przypadku wykonawcy będącego właścicielem sieci dystrybucyjnej lub oświadczenia o zawartej umowie z Operatorem Systemu Dystrybucji (OSD) właściwym terytorialnie dla obiektów objętych zamówieniem bądź oświadczenia o zapewnieniu zawarcia takiej umowy wydane przez OSD – w przypadku Wykonawcy nie będącego właścicielem sieci dystrybucyjnej – zał. Nr 7 do SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy składany przez Wykonawcę na załączniku nr 2 do SIWZ. 2) Szczegółowa kalkulacja ceny oferty – na załączniku nr 2a do SIWZ. 3) Zobowiązanie innych podmiotów, o którym mowa w części VIII.7 ust. 2 SIWZ – na załączniku Nr 5 do SIWZ (jeżeli dotyczy). 4) Oświadczenie Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych wynikających z RODO – na załączniku Nr 10 do SIWZ. 5) Pełnomocnictwo, jeżeli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika podmiotów występujących wspólnie (konsorcja, spółki cywilne) zgodnie z obowiązkiem wynikającym z art.23 ust. 2 ustawy Pzp lub w imieniu wykonawcy (jeżeli ofertę i załączone do niej dokumenty podpisują osoby nieujawnione w rejestrze lub ewidencji, do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwa udzielone przez osobę/osoby ujawnioną w rejestrze lub ewidencji), pełnomocnictwo musi zawierać stwierdzenie, że upełnomocnieni są uprawnieni do zaciągania zobowiązań w imieniu wykonawcy lub podmiotów występujących wspólnie. 6) Wykaz dokumentów, które wykonawca zastrzega, jako niejawne dla innych uczestników postępowania i osób trzecich (poza członkami komisji przetargowej), stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepis o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy Pzp. 7) Dokumenty podmiotów zagranicznych, o których mowa w części VIII.5 SIWZ (jeżeli dotyczy). 8) Dokumenty Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia w rozumieniu art. 23 ust. 1 ustawy Pzp, o których mowa w części VIII.6 SIWZ (jeżeli dotyczy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach