Przetargi.pl
Kompleksowa dostawa energii elektrycznej dla Gminy Kartuzy wraz dystrybucją.

URZĄD MIEJSKI W KARTUZACH ogłasza przetarg

  • Adres: 83-300 Kartuzy, ul. Gen. Józefa Hallera 1
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2022-09-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: URZĄD MIEJSKI W KARTUZACH
    ul. Gen. Józefa Hallera 1
    83-300 Kartuzy, woj. pomorskie
    REGON: 000527546
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowa dostawa energii elektrycznej dla Gminy Kartuzy wraz dystrybucją.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa dostawa energii elektrycznej do obiektów należących Gminy Kartuzy. 2. Standardy jakościowe:1) Przedmiot zamówienia obejmuje sprzedaż energii elektrycznej i świadczenie usługi dystrybucji energii. 2) Realizacja zamówienia winna odbywać się zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10.04.1997 r. Prawo energetyczne (Dz. U. 2021 poz. 716 z pózn. zm.) oraz aktami wykonawczymi do tej ustawy, w szczególności ze standardami jakości obsługi odbiorców określonymi w Rozporządzeniu Ministra Energii z dnia 6 marca 2019 r. w sprawie szczegółowych zasad kształtowania i kalkulacji taryf oraz rozliczeń w obrocie energią elektryczną (Dz. U. z 2019 r., poz. 503).3) Standardy dotyczące dystrybucji energii elektrycznej zawarte są w Taryfie Operatora, która powinna określać: a) grupy taryfowe i szczegółowe kryteria kwalifikowania odbiorców do tych grup;b) sposób ustalania opłat za przyłączenie do sieci Operatora, zaś w przypadku przyłączenia do sieci o napięciu znamionowym nie wyższym niż 1 kV także ryczałtowe stawki opłat;c) stawki opłat za świadczenie usługi dystrybucji i warunki ich stosowania, z uwzględnieniem podziału na stawki wynikające z:• dystrybucji energii elektrycznej (składniki zmienne i stałe stawki sieciowej),• korzystania z krajowego systemu elektroenergetycznego (stawki jakościowe),• odczytywania wskazań układów pomiarowo-rozliczeniowych i ich bieżącej kontroli (stawki abonamentowe),• przedterminowego rozwiązania kontraktów długoterminowych (stawki opłaty przejściowej),• zapewnienia dostępności energii elektrycznej ze źródeł odnawialnych w krajowym systemie elektroenergetycznym (stawka opłaty OZE);d) sposób ustalania bonifikat za niedotrzymanie parametrów jakościowych energii elektrycznej i standardów jakościowych obsługi odbiorców;e) sposób ustalania opłat za:• ponadumowny pobór energii biernej,• przekroczenia mocy umownej,• nielegalny pobór energii elektrycznej,f) opłaty za usługi wykonywane na dodatkowe zlecenie odbiorcy;g) opłaty za wznowienie dostarczania energii elektrycznej po wstrzymaniu jej dostaw.3. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę energii elektrycznej do 45 punktów pomiarowych [PPE]. Prognozowane sumaryczne zapotrzebowanie energii w okresie objętym zamówieniem wynosi ok. 420 MWh. Wskazane zużycie ma jedynie charakter orientacyjny, służący do obliczenia ceny oferty, porównania ofert oraz określenia potencjalnej wartości przyszłej umowy.4. Podane w pkt 3 ilości punktów pomiarowych mogą się zmienić w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia.5. Podane w pkt 3 prognozowane sumaryczne zużycie energii nie stanowi zobowiązania dla Zamawiającego do zakupu energii w podanej ilości i w żadnym razie nie może być podstawą jakichkolwiek roszczeń ze strony Wykonawcy. Rzeczywiste rozliczenia odbywać się będą na podstawie bieżących wskazań układów pomiarowo – rozliczeniowych oraz według stawek opłat wynikających ze złożonej oferty.6. Z uwagi na charakter przedmiotu niniejszego zamówienia oraz możliwości zmian bieżących potrzeb Zamawiającego w trakcie jego realizacji, Zamawiający zastrzega sobie prawo do:1) zmniejszenia zakresu realizacji przedmiotu zamówienia powodującego zmianę wartości zawartej umowy maksymalnie o 20%,2) zwiększenie zakresu realizacji przedmiotu zamówienia powodującego zmianę wartości zawartej umowy maksymalnie o 30%,3) zmiany ilości poszczególnych elementów rozliczeniowych przy zachowaniu cen jednostkowych określonych przez Wykonawcę w niniejszej umowie oraz złożonej ofercie,4) zmiany ilości punktów pomiarowych PPE. W przypadku dodania nowego punktu PPE, zostanie zaktualizowany wykaz punktów PPE, stanowiący załącznik do umowy. Rozliczanie finansowe dla nowego punktu PPE będzie następować w oparciu o przyjętą grupę taryfową oraz ceny jednostkowe wskazane w ofercie złożonej w przedmiotowym postępowaniu.7. Szczegółowy wykaz punktów PPE oraz przybliżone dotychczasowe zużycie energii dla poszczególnych punktów zawarto w załączniku nr 3 do SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09310000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach