Przetargi.pl
Kompleksowa dostawa energii elektrycznej dla budynku przy ul. Dunikowskiego 5 oraz budynku przy ul. Pszczyńskiej 292 w Jastrzębiu Zdroju

Miejski Zarząd Nieruchomości ogłasza przetarg

  • Adres: 44-330 Jastrzębie-Zdrój, ul. 1-go Maja 55
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 4787001 , fax. 032 4762952
  • Data zamieszczenia: 2010-01-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Nieruchomości
    ul. 1-go Maja 55 55
    44-330 Jastrzębie-Zdrój, woj. śląskie
    tel. 032 4787001, fax. 032 4762952
    REGON: 27120497190927
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzn.sjz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowa dostawa energii elektrycznej dla budynku przy ul. Dunikowskiego 5 oraz budynku przy ul. Pszczyńskiej 292 w Jastrzębiu Zdroju
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostarczanie energii elektrycznej i zapewnienie świadczenia usług dystrybucyjnych na potrzeby budynku przy ul. Dunikowskiego 5 oraz budynku przy ul. Pszczyńskiej 292. Adres obiektu: ul. Pszczyńska 292 Jastrzębie Zdrój Przeznaczenie obiektu: budynek mieszkalny Układ pomiarowy: półpośredni Moc przyłączeniowa - 114 kW Typ przyłącza - kablowe Prognozowane zużycie energii, wyliczone na podstawie dokumentacji projektowej - 11 miesięcy - 641,67 MWh Napięcie zasilania 0,4 kV(400 V) Przekładniki - Projekt układu pomiarowego - załącznik nr 6 do SIWZ Układ pomiarowy wykonany zgodnie z dokumentacją techniczną sporządzoną w oparciu o warunki techniczne wydane przez Vattenfall. Do dnia przyłączenia obiekt zasilany jest poprzez istniejące stare przyłącze. Adres obiektu: ul. Dunikowskiego 5 Jastrzębie Zdrój Przeznaczenie obiektu: biuro Układ pomiarowy - bezpośredni Moc przyłączeniowa - 22,1 kW (umowna) Typ przyłącza: napowietrzne Prognozowane zużycie energii elektrycznej - 11 miesięcy - 35,2 MWh Sprzedaż energii elektrycznej oraz świadczenie usługi dystrybucyjnej odbywać się będzie na warunkach określonych przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne (Dz. U. 2006 Nr 89, poz. 625 z późn. zm.) zgodnie z przepisami wykonawczymi do ww. ustawy, przepisami Kodeksu cywilnego, zasadami określonymi w koncesji, postanowieniami umowy, oraz zgodne z taryfą cen energii Wykonawcy i taryfą cen za usługi Operatora Systemu Dystrybucyjnego zwanego dalej w skrócie OSD, którą Zamawiający otrzyma w dniu zawarcia umowy. Rozliczenie odbywać się będzie na podstawie faktycznego zużycia energii wg cen określonych w ofercie przez Wykonawcę. Energia elektryczna powinna spełniać parametry techniczne zgodnie z zapisami ustawy Prawo energetyczne oraz rozporządzeniami wykonawczymi do tej ustawy i Polskimi Normami. Operatorem Systemu Dystrybucyjnego (OSD) na terenie Miasta Jastrzębie Zdrój jest: Vattenfall Distribution Poland S.A. z siedzibą w Gliwicach.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 093100005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2) posiadania wiedzy i doświadczenia; 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej. Warunki dodatkowe: Wykonawca udokumentuje, że: 1. posiada koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, ważną w okresie wykonywania umowy, 2. posiada zawartą umowę o świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej z operatorem systemu dystrybucyjnego działającym na terenie miasta Jastrzębie Zdrój, tj. Vattenfall Distribution Poland S.A. Spełnienie wymogów podanych w punktach 8.1. i 8.2. siwz należy potwierdzić poprzez złożenie dokumentów o których mowa w pkt 9 siwz. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania / odrzuceniem jego oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykonawca składa wraz z ofertą następujące dokumenty i oświadczenia: 1)oświadczenie potwierdzające spełnienie warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - Załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ, 2)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3)aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki oraz oświadczenie o umowie z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego, na świadczenie usług dystrybucyjnych na obszarze, na którym znajduje się miejsce dostarczenia energii elektrycznej, 4)aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie przesyłania i dystrybucji energii elektrycznej wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki (dotyczy Wykonawców będących właścicielem sieci dystrybucyjnej). 2.Jeżeli wykonawcy mają siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu wymienionego w pkt 2 i 3 składają odpowiedni dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym mają siedzibę lub miejsce zamieszkania, z których wynika, że w stosunku do Wykonawcy nie otwarto likwidacji lub nie ogłoszono upadłości. 3.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów, należy je zastąpić dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzn.sjz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach