Przetargi.pl
Kompleksowa całodobowa obsługa gazów medycznych dla Szpitala Specjalistycznego im.A. Falkiewicza we Wrocławiu

Szpital Specjalistyczny im. A. Falkiewicza ogłasza przetarg

  • Adres: 52-114 Wrocław, ul. Warszawska 2
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3428631 , fax. 071 3465172
  • Data zamieszczenia: 2009-12-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Specjalistyczny im. A. Falkiewicza
    ul. Warszawska 2 2
    52-114 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3428631, fax. 071 3465172
    REGON: 93108261000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.falkiewicza.internetdsl.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowa całodobowa obsługa gazów medycznych dla Szpitala Specjalistycznego im.A. Falkiewicza we Wrocławiu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa całodobowa obsługa w zakresie gazów medycznych w Szpitalu w sposób ustalony w Wytycznych eksploatacji źródeł zasilania oraz instalacji niepalnych gazów medycznych w jednostkach służby zdrowia wprowadzonych do stosowania Decyzją Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z dnia 14 września 1993r ( znak: TIN-26-4-22/93 ). RODZAJ PROWADZONEJ DOKUMENTACJI a) Książki dozorowania urządzeń. b) Protokoły pomiarów szczelności instalacji gazowych. c) Protokoły przeglądów technicznych urządzeń i instalacji. d) Kontrola atestów czystości gazów medycznych . e) Zapewnienie regulaminów i instrukcji obsługi na wszystkich stanowiskach
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 241115000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od wykonawców wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, Zamawiający uzna, że powyższy warunek został spełniony, jeśli Wykonawca przedstawi stosowne dokumenty, przewidziane w pkt. 6.1 a-b SIWZ b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zgodnie z oświadczeniem z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2008r. nr 171 poz. 1058) stanowiącym załącznik do SIWZ. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający uzna, iż powyższy warunek został spełniony, jeśli Wykonawca przedłoży polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; polisa lub dokument powinny być aktualne na dzień składania ofert; wartość ww. polisy lub dokumentu powinna wynosić co najmniej 50 000 PLN. d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzieleniu zamówienia. Zamawiający uzna, ze ww. warunek został spełniony, jeśli Wykonawca przedłoży aktualne dokumenty, przewidziane w pkt. 6.1. c-e SIWZ. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez Wykonawców, wg. formuły spełnia - nie spełnia. Oświadczenia i dokumenty będą badane pod względem formalnoprawnym, w aspekcie ich aktualności oraz potwierdzania poprzez ich merytoryczną treść spełniania warunków udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca ubiegający się o zamówienie spełnia warunki udziału w postępowaniu, powinien przedłożyć następujące dokumenty : - na potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz na potwierdzenie faktu nie podlegania wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; dokument powinien być złożony w oryginale lub w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez podmiot upoważniony do reprezentowania wykonawcy; b) jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w powyższym punkcie, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji, ani nie ogłoszono upadłości; nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Jeśli w kraju pochodzenie osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takich dokumentów - dokument zawierający oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania; c) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy Pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; d) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp (dla podmiotów zbiorowych), wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; e) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; - na potwierdzenie znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: f) Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Wyżej wskazane dokumenty powinny być aktualne na dzień składania ofert; wartość polisy lub w.w dokumentu powinna wynosić co najmniej 50 000 PLN. POZOSTAŁE DOKUMENTY ,KTÓRE NALEŻY ZŁOŻYĆ WRAZ Z OFERTĄ: g) Wypełniony formularz ofertowy - zgodnie z wzorem przedłożonym przez Zamawiającego, stanowiącym integralną część SIWZ - załączniki nr 2 do SIWZ; h) Zaakceptowany wzór umowy, wypełniony w zakresie osób reprezentujących Wykonawcę, osób odpowiedzialnych za bieżącą realizację zamówienia wraz z aktualnymi numerami telefonów, pod którymi będzie można składać zamówienia, stanowiący integralną część SIWZ - załącznik nr 1 do SIWZ; i) Oświadczenie z art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 3 do SIWZ (składane wraz z ofertą); j) oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2008r. nr 171 poz. 1058) - załącznik nr 4 do SIWZ Wszystkie załączniki do SIWZ muszą być dołączone do oferty i podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy lub osobę posiadającą pisemne pełnomocnictwo, umocowujące ją do tej czynności, którego oryginał należy dołączyć do oferty. Wykonawcy przedkładający kopie dokumentów, muszą je poświadczyć za zgodność z oryginałem. Poświadczenia może dokonać osoba upoważniona do reprezentowania Wykonawcy lub osoba posiadająca pisemne pełnomocnictwo, umocowujące ją do tej czynności, którego oryginał należy dołączyć do oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.falkiewicza.internetdsl.pl.(zakładki:zamówienia publiczne/postępowania przetargowe).
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach