Przetargi.pl
Kompleksowa analiza systemu kanalizacji deszczowej w zlewniach na terenie położonym w granicach administracyjnych miasta Gliwice z usługą wykonania operatów wodnoprawnych i uzyskania zgód wodnoprawnych

Miasto Gliwice, Wydział Zamówień Publicznych ogłasza przetarg

  • Adres: 44-100 Gliwice, Ul. Zwycięstwa
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 238 55 30 , fax. 32 238 55 27
  • Data zamieszczenia: 2020-12-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Gliwice, Wydział Zamówień Publicznych
    Ul. Zwycięstwa 21
    44-100 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 32 238 55 30, fax. 32 238 55 27
    REGON: 27625533500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gliwice.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowa analiza systemu kanalizacji deszczowej w zlewniach na terenie położonym w granicach administracyjnych miasta Gliwice z usługą wykonania operatów wodnoprawnych i uzyskania zgód wodnoprawnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompleksowej analizy systemu kanalizacji deszczowej w zlewniach na terenie położonym w granicach administracyjnych miasta Gliwice z usługą wykonania operatów wodnoprawnych i uzyskania zgód wodnoprawnych, w podziale na pięć (5) części: 1. Część I - Rejon I - (zlewnia potoku Ostropka i potoku Wójtowianka (DOA)) 2. Część II - Rejon II (zlewnia potoku Guido) 3. Część III - Rejon III (zlewnia rzeki Kłodnicy) 4. Część IV - Rejon IV (zlewnie rowów znajdujących się na terenie Miasta) 5. Część V - Rejon V (zlewnia potoku Kozłówka) Przedmiotem zamówienia dla każdej z pięciu (5) części jest wykonanie prac w zakresie: a) opracowania operatów wodnoprawnych zgodnie z wymogami ustawy z dnia 20 lipca 2017 r. - Prawo wodne (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 310 z późn.zm.) wraz z uzyskaniem w imieniu i na rzecz Zamawiającego zgód wodnoprawnych dla wylotów na odprowadzanie do wód lub urządzeń wodnych - wód opadowych lub roztopowych, ujętych w otwarte lub zamknięte systemy kanalizacji deszczowej służące do odprowadzania opadów atmosferycznych b) wykonania inwentaryzacji sieci kanalizacji deszczowej w zakresie przedmiotu opracowania z delimitacją zlewni, c) wykonania szczegółowej analizy zlewni będących przedmiotem opracowania, ze szczególnym uwzględnieniem zagospodarowania terenu, z wykorzystaniem map zasadniczych, d) wykonania obliczeń, pomiarów geodezyjnych, hydraulicznych i meteorologicznych niezbędnych do przeprowadzenia procesu modelowania hydrodynamicznego sieci kanalizacji deszczowej w obrębie zlewni dla każdego z wylotów z osobna, zakończonych wylotami do wód, w zakresie koniecznym do uzyskania wiarygodnych wyników w zakresie ilości odprowadzanych wód, e) wykonania dokumentacji niezbędnej do przedłożenia w imieniu Zamawiającego wniosków o wydanie zgód wodnoprawnych, wykonanej w oparciu o przeprowadzone obliczenia, f) uczestnictwa w postępowaniu administracyjnym, w tym wykonywanie niezbędnych uzupełnień i uzgodnień. UWAGA: W ramach Części II (Rejon II) – dotyczącej zlewni potoku Guido, dodatkowo należy opracować dokumentację projektową przebudowy wylotu wraz z zabudową urządzenia podczyszczającego na kolektorze deszczowym dla wylotu nr 40 oraz uzyskać decyzję o pozwoleniu na budowę lub przyjęcia zgłoszenia wykonania dla robót budowlanych przez organ oraz innych wymaganych pozwoleń i decyzji niezbędnych do prawidłowego wykonania robót budowlanych. Wszelkie niezbędne materiały do przygotowania ww. opracowania Wykonawca pozyska własnym zakresie, kosztem i staraniem. Szczegółowy opis poszczególnych części zamówienia (rejonów) stanowią załączniki nr 5, 5a, 5b, 5c, 5d do SIWZ UWAGA!!! Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie części zamówienia, tzn. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną część zamówienia (jeden rejon) lub na kilka części zamówienia (kilka rejonów). Wymagany termin gwarancji: 5 lat od dnia dokonania odbioru końcowego przedmiotu umowy, Wymagany termin rękojmi: 5 lat od dnia dokonania odbioru końcowego przedmiotu umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71320000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 - o treści ZAŁĄCZNIKA NR 3. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia, - wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca w takiej sytuacji musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Przykładowy wzór zobowiązania podmiotu trzeciego stanowi ZAŁĄCZNIK NR 9 do SIWZ. Pisemne zobowiązanie lub inne dokumenty muszą zawierać informacje dotyczące co najmniej: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu. b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą; w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane, - wykonawca wpisany do urzędowego wykazu zatwierdzonych wykonawców lub wykonawca certyfikowany przez jednostki certyfikujące spełniające wymogi europejskich norm certyfikacji może złożyć zaświadczenie o wpisie do urzędowego wykazu wydane przez właściwy organ lub certyfikat wydany przez właściwą jednostkę certyfikującą kraju, w którym wykonawca ten ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wskazujące na dokumenty stanowiące podstawę wpisu lub uzyskania certyfikacji, w miejsce odpowiednich dokumentów wymienionych w pkt III.3) - III.6)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach