Przetargi.pl
Kompleks boisk sportowych w ramach programu MOJE BOISKO - ORLIK 2012 przy Szkole Podstawowej w Wesołej - zadanie 4 dostawa materiałów budowlanych

Urząd Gminy Nozdrzec ogłasza przetarg

  • Adres: 36-245 Nozdrzec, Nozdrzec 224
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 013 4398020, 36, 40 , fax. 013 4398170
  • Data zamieszczenia: 2012-06-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Nozdrzec
    Nozdrzec 224 224
    36-245 Nozdrzec, woj. podkarpackie
    tel. 013 4398020, 36, 40, fax. 013 4398170
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nozdrzec.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleks boisk sportowych w ramach programu MOJE BOISKO - ORLIK 2012 przy Szkole Podstawowej w Wesołej - zadanie 4 dostawa materiałów budowlanych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów na wykonanie boisk sportowych w ramach budowy kompleksu Moje Boisko- Orlik 2012 przy Szkole Podstawowej w Wesołej. ZADANIE 4 - dostawa materiałów budowlanych wg załącznika nr 5 i 6 CPV 44 19 00 00-8 - różne materiały budowlane 2.Przedmiot zamówienia obejmuje: 2.1. Dostawę materiałów budowlanych na budowę boiska do piłki nożnej o wymiarach 30,0 m x 62,0m o pow. całkowitej 1860m2 ( pole gry 26,0 x 56,0 m) - materiały na wykonanie podbudowy przepuszczalnej, - obrzeża betonowe oddzielające sąsiednie elementy terenu od płyty boiska, - materiały na wykonanie ogrodzenia Szczegółowe rozwiązania wg zestawienia materiałów, dokumentacji projektowej i SST ( załącznik nr 5, 7 i 8 do SIWZ) 2.2. Dostawa materiałów budowlanych na budowę boiska wielofunkcyjnego o wymiarach 19,1 x 32,1 m o powierzchni 613,11m2 (pole do gry 15,1 x 28,1 m) - materiały na wykonanie podbudowy przepuszczalnej - materiały na wykonanie ogrodzenia Szczegółowe rozwiązania wg zestawienia materiałów, dokumentacji projektowej, SST ( załącznik nr 5,7,8 do SIWZ) 2.3. - materiały na wykonanie chodnika, odwodnienia, dojścia i dojazdu kostka polbrukowa gr. 6 cm, kolorowa na podbudowie z piasku i kruszywa, zamknięta obrzeżem betonowym. Szczegółowe rozwiązanie wg zestawienia materiałów, dokumentacji projektowej, SST ( załącznik nr 5,7,8 do SIWZ) 2.5. Dostawa materiałów na budowę zaplecza dla boisk. Szczegółowe rozwiązanie wg zestawienia materiałów, dokumentacji projektowej, SST ( załącznik nr 6,7,8 do SIWZ) Uwaga: W przypadku gdy dokumentacja projektowa i zestawienia materiałów określają materiały przewidziane do użycia w toku realizacji zamówienia poprzez wskazanie nazwy producenta lub nazwy produktu zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych pod warunkiem posiadania przez nie parametrów nie gorszych niż materiały lub urządzenia, które one zastępują.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 441900008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5000,00 zł (słownie: pięć tysięcy 00/100 złotych ). 2.Wykonawca może wnieść wadium jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: 1)pieniądzu, 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3)gwarancjach bankowych, 4)gwarancjach ubezpieczeniowych, 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr z 2007 Nr 42, poz. 275). 3.Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4.Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy Dynów/ oddział Nozdrzec Nr 22 9093 1017 2004 0400 2310 0009 5.W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6.W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego Urzędzie Gminy Nozdrzec pok. nr 1 (parter, kasa) a kserokopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem należy załączyć do oferty. 7.Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nozdrzec.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach