Przetargi.pl
„Kompetentni uczniowie w Gminie Burzenin” – zakup i dostawa materiałów szybkozużywalnych oraz sprzętu ICT/AGD

Gmina Burzenin ogłasza przetarg

  • Adres: 98-260 Burzenin, ul. Sieradzka
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 438 214 095 , fax. 428 214 095
  • Data zamieszczenia: 2020-05-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Burzenin
    ul. Sieradzka 1
    98-260 Burzenin, woj. łódzkie
    tel. 438 214 095, fax. 428 214 095
    REGON: 53816500000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugburzenin.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Kompetentni uczniowie w Gminie Burzenin” – zakup i dostawa materiałów szybkozużywalnych oraz sprzętu ICT/AGD
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup i dostawa materiałów szybkozużywalnych oraz sprzętu ICT/AGD do szkół prowadzonych przez Gminę Burzenin. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 części: I część zamówienia: zakup i dostawa materiałów szybkozużywalnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części I został określony w załączniku numer 9.1 do niniejszej SIWZ. IV część zamówienia: Zamówienie dotyczy zakupu i dostawy sprzętu ICT/AGD. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części IV znajduje się w zał. numer 9.4 do niniejszej SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30236000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do wszystkich części postępowania jest zobowiązany wnieś wadium w wysokości 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące zł 00/100 gr), natomiast przystępujący do części postępowania – zobowiązany jest wnieś wadium w wysokości odpowiednio: Część I zamówienia: 500,00zł brutto (słownie: pięćset złotych). Część IV zamówienia: 2 500,00 zł brutto (słownie: dwa tysiące pięćset złotych).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający wymaga przedłożenia wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający uzna warunek opisany wyżej za spełniony jeżeli Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizował co najmniej 1 dostawę, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje co najmniej 1 dostawę polegającą na: 1) Część I zamówienia: dostawie materiałów szybkozużywalnych (toner, papier xero, kleje, tusze, kredki itp.) o wartości min. 10 000 zł brutto. 4) Części IV zamówienia: dostawie sprzętu ICT/AGD o wartości min.50 000 zł brutto.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach