Gmina Burzenin ogłasza przetarg
- Adres: 98-260 Burzenin, ul. Sieradzka
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 438 214 095 , fax. 428 214 095
- Data zamieszczenia: 2020-05-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Burzenin
ul. Sieradzka 1
98-260 Burzenin, woj. łódzkie
tel. 438 214 095, fax. 428 214 095
REGON: 53816500000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugburzenin.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Kompetentni uczniowie w Gminie Burzenin” – zakup i dostawa materiałów szybkozużywalnych oraz sprzętu ICT/AGD - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup i dostawa materiałów szybkozużywalnych oraz sprzętu ICT/AGD do szkół prowadzonych przez Gminę Burzenin. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 części: I część zamówienia: zakup i dostawa materiałów szybkozużywalnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części I został określony w załączniku numer 9.1 do niniejszej SIWZ. IV część zamówienia: Zamówienie dotyczy zakupu i dostawy sprzętu ICT/AGD. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części IV znajduje się w zał. numer 9.4 do niniejszej SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30236000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do wszystkich części postępowania jest zobowiązany wnieś wadium w wysokości 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące zł 00/100 gr), natomiast przystępujący do części postępowania – zobowiązany jest wnieś wadium w wysokości odpowiednio: Część I zamówienia: 500,00zł brutto (słownie: pięćset złotych). Część IV zamówienia: 2 500,00 zł brutto (słownie: dwa tysiące pięćset złotych).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający wymaga przedłożenia wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający uzna warunek opisany wyżej za spełniony jeżeli Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizował co najmniej 1 dostawę, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje co najmniej 1 dostawę polegającą na: 1) Część I zamówienia: dostawie materiałów szybkozużywalnych (toner, papier xero, kleje, tusze, kredki itp.) o wartości min. 10 000 zł brutto. 4) Części IV zamówienia: dostawie sprzętu ICT/AGD o wartości min.50 000 zł brutto.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa sprzętu IT w ramach projektu
Dodano: 2023-12-30 - Dostawa sprzętu IT w ramach projektu
Dodano: 2023-11-29 - Dostawa wyposażenia oraz instalacja systemu zarządzania pracowni logistycznej w ramach projektu „Akademia sukcesu”
Dodano: 2023-07-30 - Dostawa sprzętu komputerowego (3 części).
Dodano: 2023-06-19 - Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych z zakresu sprzętu TIK i SPE do Przedszkola Specjalnego nr 1 w Łodzi, w ramach projektu pn. pn.: „Inni – tacy sami II”
Dodano: 2023-05-26 - Dostawa sprzętu IT w ramach projektu: „Kalejdoskop zawodów” (...)
Dodano: 2023-03-08 - Dostawa sprzętu IT w ramach projektu: „Klucz do sukcesu”
Dodano: 2023-03-08 - Dostawa sprzętu IT w ramach projektu: „Nowy start”
Dodano: 2023-02-27 - Dostawa sprzętu IT w ramach projektu : „Akademia sukcesu” (...)
Dodano: 2023-01-11 - Dostawa sprzętu IT w ramach projektu: „Nowy start”
Dodano: 2022-12-30